A Magyar Telekom fenntarthatósági tevékenységét az érvényben lévő Fenntarthatósági stratégiában leírtaknak megfelelően végzi; jelenleg a harmadik, 2011-2015-ös stratégia keretében.
A fenntarthatóság váljon a Magyar Telekom identitásának részévé, ezzel is versenyelőnyt biztosítva a vállalat számára hosszú távon.
A Magyar Telekom, mint élenjáró közép-európai infokommunikációs szolgáltató, képessé teszi partnereit is a fenntartható fejlődésben való tudatos részvételre melyet a hello holnap! kezdeményezés keretében valósít meg. A társaság mindennapjaiban elkötelezetten, proaktívan és átlátható módon tesz azért, hogy a fenntarthatóság identitásának részévé váljon, és ebből versenyelőnyt is kovácsoljon. Jövőbe mutató gondolkodásával, innovatív és a fenntarthatóság jegyében kialakított szolgáltatásaival és termékeivel, valamint felelős magatartásával lehetőséget biztosít egy megújuló társadalomhoz és környezethez.
A stratégia súlypontjait az előző hároméves stratégiában kitűzött feladatok teljesítése, a Dow Jones fenntarthatósági értékelése, valamint a trendek vizsgálata alapján állapítottuk meg. Az új stratégiában célunk, hogy az érintett felek (stakeholderek) felé erőteljesebben közvetítsük fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket. Ez nem érhető el új és ambiciózus célok, a legjobb gyakorlatok követése, valamint erőteljes, jól célzott kommunikáció nélkül.
FENNTARTHATÓSÁG = FELELŐSSÉG + LEHETŐSÉG
Gazdaság | Márkamenedzsment | Részvény Márka Piac |
Innováció menedzsment | ||
Környezet | Klímastratégia | |
Társadalom | Szállítói sztenderdek | |
Telekommunikációs szolgáltatások hatásai |
Márkamenedzsment:
Fókusz: a fenntarthatóság fogalmának bevezetése, kisajátítása, kategóriaépítés
Innovációmenedzsment:
Fókusz: társadalmi és környezeti célú innovációk
Klímastratégia:
Fókusz: hírnév megszerzése, ehhez az EU-elvárás teljesítése, hitelesség és ICT-alkalmazások.
Szállítói szterderdek:
Fókusz: fenntartható szállítói lánc
Telekommunikációs szolgáltatások hatása:
Fókusz: fenntartható versenyelőny.