Havi díjas készülékbiztosítás

m1b_menu_200x144.png

Magenta 1 Business ügyfelünkként, 50% kedvezményre vagy jogosult az önrész összegéből Készülékbiztosítás kárrendezés esetén, ami akár 21.000 Ft megtakarítást jelenthet számodra!*

  • Előfordult már, hogy megsérült a készüléked?
  • Ha biztosításod kiterjed a bekövetkezett kárra, nem kell aggódnod a javítási költségek miatt!
  • Most az 1. hónap ingyenes! Minden Készülékbiztosítást megrendelő ügyfelünk egy hónapos havidíj-kedvezményben részesül, a szolgáltatás havi díját csak a 2. hónaptól kell fizetni!

A készülékbiztosítás új szolgáltatási eleme az Azonnali Csere szolgáltatás

  • Most még gyorsabb a kárrendezés a megújult készülékbiztosításunkkal!
  • Ha új készülékbiztosításodhoz a Prémium Plusz csomagot választod, elfogadott kárigény esetén akár 3 munkanapon belül megkaphatod cserekészülékedet a sérült vagy ellopott készüléked helyett.
  • Az Azonnali Csere szolgáltatásunk keretében ugyanis a cserekészüléket a futár a sérült készülék begyűjtésekor már magával viszi, és azonnal átadja. Így nem kell kivárnod a készülék begyűjtésének és javításának idejét.
  • Az Azonnali Csere szolgáltatás abban az esetben válaszható, ha a típusazonos vagy hasonló tudású cserekészülék készleten van. Az ajánlat visszavonásig érvényes!

A Készülékbiztosítás a Chubb European Group SE és a Magyar Telekom által nyújtott biztosítás, amellyel a biztosított eszközt ért jogos káresemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító Szervizpartnere gondoskodik. Jogos kárigény esetén a Biztosító megtéríti helyetted a készüléked javításának-, vagy ha a javítás nem lehetséges, cseréjének önrésszel csökkentett költségét.

Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?

Díjak

*A szolgáltatásra vonatkozó teljeskörű információ a „Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF” dokumentumban találhatók.

A Készülékbiztosítás havi díja és a kár esetén fizetendő önrész a biztosított készüléknek a biztosítás megkötésekor érvényes akciós kiskereskedelmi bruttó értékétől függ, mely árak az alapárlistában találhatók.

Milyen feltételekkel és hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?

  • A biztosítást csak 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező Telekom havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfeleink vehetik igénybe.
  • Biztosítás csak a Telekomtól vásárolt, legfeljebb bruttó 800 000 Ft akciós kiskereskedelmi árú mobiltelefonokra és egyéb, SIM-kártyával/ eSIM-mel rendelkező eszközre (pl.: SIM-es okosóra, - tablet, - hálózati eszköz) köthető.
  • A felújított készülékek biztosítási havidíját és a kapcsolódó önrészt a biztosítandó felújított készülékkel típusazonos új készülékek listaára alapján határozzuk meg.
  • Összecsomagolt készülékajánlat esetén, ajándék eszközzel, pl. tablettel, fülhallgatóval összecsomagolt telefonra van lehetőség biztosítást kötni, illetve azokra a csomagban szereplő telefonokra, amelyek listaára 350.000 Ft felett van. Az ilyen készülékcsomagok esetében a fő készülékre él a biztosítás, amelyhez hozzácsomagolják a második eszközt és Csatlakozási nyilatkozatban is szerepel az egyedi azonosítója.
  • A szolgáltatásra előfizetni az új készülék megvásárlásával egyidejűleg személyesen a Telekom üzleteinkben vagy Telekom partnereinken keresztül van lehetőséged, továbbá, ha a vásárlással egyidejűleg nem kötöttél biztosítást, akkor a készülékvásárlástól számított 365 napon belül személyesen is megteheted a sérülésmentes készülék és a vásárlást igazoló számla felmutatásával.

Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?

  • A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere szerviz hálózatában megjavítják (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására, valamint az eszköz tartozékaira). Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a javítás önrésszel csökkentett költségét.
  • A nem javítható, vagy ellopott készüléket új, felújított, vagy egyéb hibátlan típusazonos (típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos) készülékre cseréljük. Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a csere önrésszel csökkentett költségét.
  • Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló új, felújított vagy egyéb hibátlan készülékre történő csere önrésszel csökkentett költségét. A biztosított készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat, viszont a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

A kárrendezés menete

rendeles_szemelyesen.svg

Rendeld meg személyesen!