Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

A Netgarancia szolgáltatás igénybevétele

Internet kimaradást tapasztalsz?

Jelentsd a hibát a Telekom ügyfélszolgálatán! A hibajegy felvételét követően kérésedre aktiválunk egy 72 órán át használható, belföldön korlátlan mobil adatforgalmat biztosító opciót egy általad választott Telekom havi díjas mobil előfizetéshez.

Vezetékes hang szolgáltatás esetén tapasztalsz hibát? Erre is van megoldásunk!

Jelentsd a hibát az ügyfélszolgálaton és kérésedre 60 perc belföldi hálózaton belüli lebeszélhetőséget adunk egy általad választott havi díjas mobil előfizetéshez 72 órára.
A belföldi korlátlan mobil adatforgalmat biztosító opció, vagy az extra 60 perc aktiválásához nagyobb területet érintő meghibásodás - globális hiba – esetén hibajegy rögzítése nem, csak a hibabejelentés szükséges.