Netgarancia – Telekom üzleti szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés
 

ÜZLETI VEZETÉKES INTERNET HIBA?

Netezz tovább Telekom mobil üzleti előfizetőként a 72 órára igénybe vehető korlátlan belföldi mobilnettel és oszd meg családtagjaiddal is a korlátlanság élményét!

(A megosztás módja készülékenként eltérő lehet. Válaszd a készüléked beállításainál az Internet megosztás menüpontot. Megnézem)

NEM MŰKÖDIK A VEZETÉKES TELEFON?

Használd ki korlátlan mobil hang kedvezményünket Telekom belföldi mobil és vezetékes hálózatán, hogy továbbra is kapcsolatban maradhass üzletfeleiddel.

NE KÖSS KOMPROMISSZUMOT, VEDD IGÉNYBE DÍJMENTES NETGARANCIA SZOLGÁLTATÁSUNKAT!

Ha hibát tapasztalsz az üzleti vezetékes internet vagy telefon szolgáltatásban:

Jelezd felénk a hibát itt, a felugró chat ablakban vagy jelentsd a hibát a Telekom üzleti ügyfélszolgálatán!

Kérd Netgarancia szolgáltatásunkat (ha a hiba elhárításához helyszíni kiszállás vagy további egyeztetés szükséges)!

Adj meg Telekom-os mobilszámot, amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy korlátlan mobil hang kedvezményt!

Magenta 1 Business-ben többet adunk!
Magenta 1 Business ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba bevont összes mobil előfizetésedre aktiválásra kerül a mobil adat és/vagy hang kedvezmény.

A sikeres aktiválásról kapsz egy sms-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat.

Ha SMS-ben értesítettünk hálózatfejlesztés, korszerűsítés vagy meghibásodás miatti szolgáltatás kiesésről:

Kattints az SMS-ben megadott Netgarancia aktiváló linkre!

Ügyfélszolgálati chat alkalmazásunkon keresztül igényeld a díjmentes Netgarancia szolgáltatásunkat (kérjük, figyelj arra, hogy ha az sms-ben írtak alapján időzített szolgáltatáskiesésben vagy érintett, akkor az sms-ben megadott időpont előtt 1 órával tudod igényelni a Netgaranciát, előbb nem)!

Adj meg Telekom-os mobilszámot, amire igénybe kívánod venni a Netgarancia keretében a korlátlan mobil adatot és/vagy korlátlan mobil hang kedvezményt!

Magenta 1 Business-ben többet adunk!
Magenta 1 Business ügyfélként nincs teendőd, nem kell mobilszámot megadnod, mert a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas mobil előfizetésedre aktiválásra kerül a mobil adat és/vagy hang kedvezmény.

A sikeres aktiválásról kapsz egy sms-t, azt követően 72 óráig használhatod a Netgarancia szolgáltatásunkat.

További tudnivalók

A mobil hang kedvezmény minden alapdíjas belföldi irányra vonatkozik (mobil és vezetékes egyaránt), a mobil adat kedvezmény belföldön biztosít korlátlan adatforgalmat, a vezetékes internet szolgáltatás igénybevételének helyén történő használatra, roaming szolgáltatás nem vehető igénybe. A Netgarancia szolgáltatás igénybevételéhez a Magyar Telekom mobilinternet szolgáltatásának igénybevételét támogató mobil telefon készülék szükséges. A kedvezményben foglalt lebeszélhető percek, illetve a leforgalmazható adatmennyiség az aktiválástól számított 72 óra elteltével elvész, az a későbbiekben nem használható fel. A mobil adat kedvezmény az előfizető díjcsomagjának megfelelő kínált le- és feltöltési sebességgel használható. Becsült maximum sebesség: 4G hálózaton le- és feltöltés esetén 300/50 Mbit/s, 5G hálózaton 1000/50 Mbps. Az egyes hálózatok elérhetősége és az Előfizető által tapasztalt sebességérték függ a megfelelő képességű, az adott technológiát támogató készülék meglététől, az adott ponton elérhető hálózattól, továbbá a rádiós és forgalmi körülményekről.

Hogyan jelezhetsz hibát az ügyfélszolgálatunknak?

ico_1400_84x84.svg
Hívd a 1400-ás üzleti ügyfélszolgálati számot!
ico_elerhetosegek_84.svg
Látogass el üzleteinkbe, foglalj időpontot!
ikon_irjon_nekunk_84_env.svg
Küldj e-mail üzenetet!
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek