A legfontosabb számunkra ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme! Válaszd az online ügyintézést honlapunkon az Üzleti önkiszolgáló portálon vagy a Telekom alkalmazásban.

Ha még nem használtad az Üzleti online önkiszolgáló portált, a belépéshez és regisztrációhoz itt találsz segítséget.

Online az alábbi ügyeket intézheted a legkönnyebben:

számlabefizetés

Számlabefizetés, letöltés

Részletek
egyenleg

Aktuális egyenleg

Részletek
adatvásárlás

Mobiladat vásárlás

Részletek
hiba

Hibabejelentés, reklamáció

Részletek
IT szolgáltatás

IT szolgáltatások rendelése

Részletek
egyenlegfeltöltés

Egyenleg feltöltés Dominora

Részletek

Használd aktuális egyenleged megtekintésére a Telekom alkalmazást

Kép leírása: AppStore

Kép leírása: Google Play

ico_csak-online-84.svg

Díjmentes extra adattal segítjük az online ügyintézést is!

10 GB extra adatot adunk minden havi díjas és Domino ügyfelünknek, továbbá 10 GB Extra Net bekapcsolható a Telekom alkalmazásban.

icon_shop_bl-m.svg

Változás a Telekom üzletek nyitvatartásában

Üzleteink az új kormányrendeletnek megfelelően 15 óráig tartanak nyitva, de kérjük, hogy csak halaszthatatlan ügyben és egészségesen térj be hozzánk! Foglalj időpontot online!

ico_internet-84.svg

Segítünk a tanulásban – mobilinternet adatforgalmi kedvezmény

A távoktatás és a minőségi, tartalmas időtöltés érdekében, 2020. június 15-ig egyes weboldalak látogatása nem csökkenti a díjcsomagodban foglalt adatmennyiséget.

icon_online.svg

Segítsd idősebb rokonaidat, ismerőseidet az online ügyintézésben!

Vond be őket a Telekom Fiókba, ahol akár biztonságosan díjcsomagot módosíthatsz, vagy e-számlára válthatsz.