Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Szolgáltatással kapcsolatos hiba

A Telekom igyekszik minél színvonalasabb és megbízhatóbb szolgáltatásokat nyújtani, mégis előfordulhatnak hibák. Ezek megoldásában nyújtunk segítséget.

A Telekom a veszélyhelyzet alatt is mindent megtesz, hogy a tőle megszokott jó minőségben biztosítsa az otthoni munkához, tanuláshoz, szórakozáshoz, valamint a vállalkozások működéshez szükséges telekommunikációs szolgáltatásokat.

A létesítéssel és hibaelhárítással foglalkozó műszaki kollégáink ezért változatlan feltételekkel végzik munkájukat.

Munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelme érdekében szerelő kollégáink szigorú biztonsági előírások – gyakori kézmosás és -fertőtlenítés, maszk és kesztyű viselése - mellett dolgoznak. Kérjük, hogy ti is vigyázzatok az ő egészségükre, hogy másoknak is segíteni tudjanak!

  • Javasoljuk, hogy csak halaszthatatlan, feltétlenül személyes jelenlétet igénylő ügyekben hívjátok ki szerelőinket, és csak akkor fogadjátok őket az otthonotokban, amennyiben senki sem beteg a háztartásban.
  • Az adott problémától függően sok esetben lehetőség van távoli hibakeresésre és -elhárításra is. A Telekom applikációban a megújult Segítség és támogatás menüpontban személyes találkozó nélkül is választ kaphattok a műszaki jellegű kérdésekre is.
  • Amíg szerelőink a munkájukat végzik otthonotokban, viseljetek ti is maszkot és tartsátok meg a biztonságos, másfél méteres távolságot! Vigyázzunk egymásra és azokra, akik értünk dolgoznak!

Ha a hibabejelentés során kollégáink eszközhibát mérnek ki nálad, akkor eldöntheted, hogy szerelő menjen ki az otthonodba, vagy futárral küldjük az új eszközt, amit önállóan kicserélhetsz útmutatóink segítségével. Szereld magad hibaelhárítás

Mely szolgáltatással kapcsolatos hiba elhárításában segíthetünk?

Otthoni internet- szolgálatás

Otthoni internet- szolgálatás

Segítség és hibabejelentés
Otthoni telefon- szolgáltatás

Otthoni telefon- szolgáltatás

Segítség és hibabejelentés
Mobiltelefon- szolgáltatás

Mobiltelefon- szolgáltatás

Segítség és hibabejelentés

Tájékozódj előre tervezett leállásainkról