A kért új szolgáltatásod aktiválásának sikerességéről SMS-ben értesítést küldünk, ezt követően kezdheted meg új eszközeid beüzemelését.
Oldalunkon segítséget találsz a szolgáltatásaid használatához szükséges eszközök beállításában.
A kért új szolgáltatásod aktiválásának sikerességéről SMS-ben értesítést küldünk, ezt követően kezdheted meg új eszközeid beüzemelését.
Abban az esetben, ha új IPTV szolgáltatást rendeltél, vagy ha további Set top box eszközre vagy felvétel opció miatt volt szükség az eszközöd cseréjére, a beüzemeléshez itt találsz segítséget.
Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50 telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el beüzemelést, melynek díja 5000 Ft. Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.
Amennyiben már rendelkezel meglévő szolgáltatással, és a szolgáltatásod aktiválásáról az értesítést megkaptad, a legtöbb esetben az új szolgáltatás beüzemeléséhez elegendő a már nálad lévő eszközhöz csatlakoztatni az internet-hozzáférést biztosító hálózati kábelt és használathatod is a szolgáltatást.
Abban az esetben, ha olyan eszközzel rendelkezel, melynek cseréjére szükség van a szolgáltatás használatához, úgy munkatársunk a megrendelésed rögzítésekor tájékoztat ezzel kapcsolatban.
Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50 telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el beüzemelést, melynek díja 5000 Ft. Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.
Amennyiben már rendelkezel meglévő szolgáltatással, és a szolgáltatásod aktiválásáról az értesítést megkaptad, a legtöbb esetben az új szolgáltatás beüzemeléséhez elegendő a már nálad lévő eszközhöz (modem, Home gateway) csatlakoztatni a vezetékes telefonkészüléket és használathatod is a szolgáltatást.
Abban az esetben, ha olyan eszközzel rendelkezel, melynek cseréjére szükség van a szolgáltatás használatához, úgy munkatársunk a megrendelésed rögzítésekor tájékoztat ezzel kapcsolatban.
Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50 telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el beüzemelést, melynek díja 5000 Ft. Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.
Szereld magad eszközeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki Neked díjmentesen, a rendelésed feldolgozását követő 3 munkanapon belül. A csomagod hétköznap 8:00-17:00 között szállítjuk a telepítési címedre, ahol a szolgáltatásokat használod. Amennyiben a folyamatban lévő kiszállítással kapcsolatban szeretnél tájékozódni, időponttal, szállítás menetével kapcsolatban lenne kérdésed, az alábbi elérhetőségeken teheted meg:
Érdeklődés során, mindenképp szükséged lesz 7 jegyű rendelésszámodra. Abban az estben, ha te 6 jegyű megrendelés azonosító számmal rendelkezel, a számsor elejére egy egyes előtagot szükséges még megadni, pl. rendelésszám 000000 helyett: 1000000.
Az eszközök kiszállításával kapcsolatban fontos, hogy csak a szolgáltatások előfizetője veheti át a termékeket a személyi okmánya bemutatását követően! A Szereld magad eszközök kiszállítása díjmentes! Részletes tájékoztatást a kiszállítással kapcsolatban itt olvashatsz.
A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket, 8 munkanapon belül szükséges visszaküldened, melyekre az alábbi módok valamelyikén van lehetőséged. A visszaküldés során kérjük, mindenképp tüntesd fel az MT ügyfélazonosítód, a neved és a telepítési címed (ahol a szolgáltatásokat igénybe veszed).
A visszaküldendő eszközökkel kapcsolatban az ügyintéző ad részletes tájékoztatást a megrendelésed rögzítése során.
*Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.
Amennyiben úgy egyszerűbb számodra, az eszközöket leadhatod Postán is. Ekkor a csomagfeladási lehetőséggel rendelkező postára szükséges elmenned, ahol a Posta kollégája tud számodra dobozokat adni, annyit, amennyire az eszközök visszaküldése során szükséged van.
A dobozoknál a címzettel kapcsolatos információk előre meg van adva, neked csak a saját adataidat szükséges a dobozon feltüntetni. Ezek a dobozok előre megcímzettek, nem a székhelyünkre küldi vissza a posta, így kérjük, hogy mindenképp kérj dobozt, hogy eszközeid a megfelelő helyre és időben visszaérkezzenek.
Eszközök leadására Telekom üzletekben is lehetőséged van, ahol kollégáink segítenek a visszavételben. A leadáshoz ebben az esetben is szükség van az azonosításodra, így kérjük, hogy a szükséges személyi okmányaidat mindenképp vidd magaddal.
Fontos, hogy a lecserélt eszközeidet a meghatározott időn belül mindenképp küld felénk vissza, valamely fent említett módon, egyéb esetben az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!