Szereld magad Telekom eszközök beüzemelése

Oldalunkon segítséget találsz a szolgáltatásaid használatához szükséges eszközök beállításában.

A kért új szolgáltatásod aktiválásának sikerességéről SMS-ben értesítést küldünk, ezt követően kezdheted meg új eszközeid beüzemelését.

m14-tv-elofizu-icon.svg

Tv-szolgáltatáshoz biztosított eszközök beüzemelése

részletek
internet_outline_84.svg

Internet szolgáltatáshoz biztosított eszközök beüzemelése

részletek
rendeles_telefonon.svg

Telefon szolgáltatáshoz biztosított eszközök beüzemelése

részletek
m19-kiszallitas.svg

Ha az eszköz kiszállítása még folyamatban van

részletek
ico_osszes_szolgaltatas_uzenetkuldeshez_84.svg

Régi, lecserélt eszközök visszaküldése

részletek

Tv-szolgáltatáshoz biztosított eszközök beüzemelése

Abban az esetben, ha új IPTV szolgáltatást rendeltél, vagy ha további Set top box eszközre vagy felvétel opció miatt volt szükség az eszközöd cseréjére, a beüzemeléshez itt találsz segítséget.

Mit tartalmaz a doboz?

  • 1 db set-top-boxot,
  • 1 db távírányítót,
  • 1 db tápegységet,
  • 1 db HDMI kábelt,
  • 1 db 10 m UTP kábelt,használati útmutatót,
  • telepítési útmutatót,
  • visszaküldési nyilatkozatot (amennyiben eszközcserére volt szükség, mint például Felvétel opció megrendelése esetén).

Internet szolgáltatáshoz kapcsolódó eszközök beüzemelése

Amennyiben már rendelkezel meglévő szolgáltatással, és a szolgáltatásod aktiválásáról az értesítést megkaptad, a legtöbb esetben az új szolgáltatás beüzemeléséhez elegendő a már nálad lévő eszközhöz csatlakoztatni az internet-hozzáférést biztosító hálózati kábelt és használathatod is a szolgáltatást.

Abban az esetben, ha olyan eszközzel rendelkezel, melynek cseréjére szükség van a szolgáltatás használatához, úgy munkatársunk a megrendelésed rögzítésekor tájékoztat ezzel kapcsolatban.

Mi van a dobozban?

  • 1 db Home Gateway eszköz,
  • 1 db tápegység,
  • 1 db internet-hozzáférést biztosító hálózati kábel,
  • használati útmutató,
  • telepítési útmutató,
  • visszaküldési nyilatkozat (amennyiben cserélni kellett az eszközt).

Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50 telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre! Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.

Telefon szolgáltatáshoz kapcsolódó eszközök beüzemelése

Amennyiben már rendelkezel meglévő szolgáltatással, és a szolgáltatásod aktiválásáról az értesítést megkaptad, a legtöbb esetben az új szolgáltatás beüzemeléséhez elegendő a már nálad lévő eszközhöz (modem, Home gateway) csatlakoztatni a vezetékes telefonkészüléket és használathatod is a szolgáltatást.

Abban az esetben, ha olyan eszközzel rendelkezel, melynek cseréjére szükség van a szolgáltatás használatához, úgy munkatársunk a megrendelésed rögzítésekor tájékoztat ezzel kapcsolatban.

Mi van a dobozban?

  • 1 db Home Gateway eszköz,
  • 1 db tápegység,
  • 1 db internet-hozzáférést biztosító hálózati kábel,
  • használati útmutató,
  • telepítési útmutató,
  • visszaküldési nyilatkozat (amennyiben cserélni kellett az eszközt).

Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50 telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre! Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.

Ha az eszköz kiszállítása még folyamatban van

Szereld magad eszközeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki Neked díjmentesen, a rendelésed feldolgozását követő 3 munkanapon belül. A csomagod hétköznap 8:00-17:00 között szállítjuk a telepítési címedre, ahol a szolgáltatásokat használod. Amennyiben a folyamatban lévő kiszállítással kapcsolatban szeretnél tájékozódni, időponttal, szállítás menetével kapcsolatban lenne kérdésed, az alábbi elérhetőségeken teheted meg:

Érdeklődés során, mindenképp szükséged lesz 7 jegyű rendelésszámodra. Abban az estben, ha te 6 jegyű megrendelés azonosító számmal rendelkezel, a számsor elejére egy egyes előtagot szükséges még megadni, pl. rendelésszám 000000 helyett: 1000000.

Az eszközök kiszállításával kapcsolatban fontos, hogy csak a szolgáltatások előfizetője veheti át a termékeket a személyi okmánya bemutatását követően! A Szereld magad eszközök kiszállítása díjmentes! Részletes tájékoztatást a kiszállítással kapcsolatban itt olvashatsz.

Régi, lecserélt eszközök visszaküldése

A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket, 8 munkanapon belül szükséges visszaküldened, melyekre az alábbi módok valamelyikén van lehetőséged. A visszaküldés során kérjük, mindenképp tüntesd fel az MT ügyfélazonosítód, a neved és a telepítési címed (ahol a szolgáltatásokat igénybe veszed).

Mit kell visszaküldened?

A visszaküldendő eszközökkel kapcsolatban az ügyintéző ad részletes tájékoztatást a megrendelésed rögzítése során.

  • Régi készüléket a tápegységével (a lecserélt eszközt: Set top box és/vagy Home Gateway, modem),
  • távirányítót (TV szolgáltatáshoz kapcsolódó csere esetén),
  • 1 db internet-hozzáférést biztosító hálózati kábelt,
  • használati útmutatót (a lecserélt eszközhöz tartozó),
  • 1 db HDMI kábelt,
  • 1 db UTP kábelt,
  • Home Gateway/Set top box visszaküldési tájékoztatót.*

*Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

Hogyan tudod visszaküldeni az eszközöket?

  • Postán, díjmentesen

Amennyiben úgy egyszerűbb számodra, az eszközöket leadhatod Postán is. Ekkor a csomagfeladási lehetőséggel rendelkező postára szükséges elmenned, ahol a Posta kollégája tud számodra dobozokat adni, annyit, amennyire az eszközök visszaküldése során szükséged van.

A dobozoknál a címzettel kapcsolatos információk előre meg van adva, neked csak a saját adataidat szükséges a dobozon feltüntetni. Ezek a dobozok előre megcímzettek, nem a székhelyünkre küldi vissza a posta, így kérjük, hogy mindenképp kérj dobozt, hogy eszközeid a megfelelő helyre és időben visszaérkezzenek.

Eszközök leadására Telekom üzletekben is lehetőséged van, ahol kollégáink segítenek a visszavételben. A leadáshoz ebben az esetben is szükség van az azonosításodra, így kérjük, hogy a szükséges személyi okmányaidat mindenképp vidd magaddal.

Fontos, hogy a lecserélt eszközeidet a meghatározott időn belül mindenképp küld felénk vissza, valamely fent említett módon, egyéb esetben az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

icon_hogyan_mukodik_64x64

Készülékbeállítások lépésről-lépésre

wf_mesh-icon-02.svg

Telekom Wifi Extra eszköz beállítása