Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

SZERELD MAGAD

Oldalunkon segítséget találsz a Wi-Fihez kapcsolódó Telekom Okoswifi rendszered beállításához

MI LESZ A DOBOZBAN?

Dobozonként 1 db Telekom Wifi Extra eszköz (Mesh)

1 db UTP kábel

1 db Hálózati adapter (12V/1.5 A DC)

1 db Telepítési és biztonsági útmutató

    MI LESZ A DOBOZBAN?

    Dobozonként 1 db Telekom Wifi Extra eszköz (Mesh)

    1 db UTP kábel

    1 db Hálózati adapter (12V/1.5 A DC)

    1 db Telepítési és biztonsági útmutató

    MIKOR ÉS HOVA FOG ÉRKEZNI A CSOMAG?

    Szereld magad" eszközeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki Neked díjmentesen, a rendelésed feldolgozását követő 3 munkanapon belül.

    szereld_magad-informacio.svg

    Folyamatosan tájékoztatunk!

    A kiszállítás státuszáról (átadásra került a futárszolgálatnak, mikor érkezik a futár) folyamatosan tájékoztatni fogunk.

    szereld_magad_sales_tv_10.svg

    Mikor?

    Hétköznapokon 8:00-17:00 között

    szereld_magad_sales_tv_11.svg

    Hova?

    Telepítési címedre, ahol a szolgáltatásokat használni kívánod.

    HOGYAN KÖVETHETEM A CSOMAGOM ÚTJÁT?

    Kiszállítással kapcsolatos tájékoztatás (időpont, szállítás menete) csomagazonosító szám alapján.

    szereld_magad_sales_tv_13.svg

    Telefonon

    A GLS futárszolgálat központi telefonszáma: +36 1 802 026

    Felhívom
    szereld_magad_sales_tv_12.svg

    Online

    GLS csomagkövetés oldalán

    Megnézem

    Ki veheti át a csomagot?

    A Te biztonságod érdekében a kiszállított csomagodat csak te veheted át személyi okmány bemutatásával.

    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

    szereld_magad_sales_tv_14.svg

    Hogyan szereljem össze?

    A kapcsolódó útmutatókat itt találod

    MIKOR ÉS HOGYAN SZERELJEM ÖSSZE AZ ESZKÖZÖKET?

    szereld_magad_sales_01.svg

    Ne késlekedj!

    Szolgáltatásodhoz átvett új, modernebb eszközödet szereld össze minél előbb, de legfeljebb 72 órán belül végezd el.

    rendeles_telefonon.svg

    Hívd szakértőinket!

    Minden nap 8 és 20 óra között készséggel állnak rendelkezésedre a 06 80 404 050-es, díjmentesen hívható telefonszámon.

    Hívás indítása

    DIGITÁLIS ELOSZTÓ (MODEM)CSERE ÉS OKOSWIFI ESZKÖZÖK BEÜZEMELÉSE

    Ha modemet cserélsz, és új okoswifi eszközöket is csatlakoztatsz hozzá, figyelj arra, hogy a sorrend ez legyen!

    Digitális elosztó (modem) összeszerelés

    Először cseréld ki a régi digitális elosztódat (modemet) az új eszközre az útmutató segítségével!

    Okoswifi csatlakoztatása

    Ha a digitális elosztó (modem) működésre kész, csatlakoztasd hozzá Okoswifi eszközeidet. Ehhez a Hogyan szereljem össze részben találsz segítséget, vagy használd a Telekom Wifi Extra (Kaon) appot!

    Wi-Fi funkció kikapcsolása a modemen

    A jobb lefedettség és a zavarmentes működés érdekében kapcsold ki a modemen a Wi-Fi-t. Így a vezetékes internet a most kialakított Okoswifi (mesh) hálózaton fogja szórni a Wi-Fi jelet.

    MIT KELL MÉG ELVÉGEZNED, HOGY A SZOLGÁLTATÁSOD MŰKÖDJÖN?

    Wi-Fi funkció kikapcsolása a modemen

    A jobb lefedettség és a zavarmentes működés érdekében kapcsold ki a modemen a Wi-Fi-t. A Wi-Fi jelet a most kialakított Okoswifi hálózat fogja szórni.
    A Wi-Fi kikapcsolása a modemen csupán egy gombnyomás. Azonban figyelj oda, hogy néhány eszközön ezt a gombot nem Wi-Finek, hanem WLAN-nak hívják, más esetekben pedig a WPS gomb hosszú megnyomásával érhető el. Ha bizonytalan vagy, nézd át a modem Használati útmutatóját!

    Kép leírása: media neve

    Wi-Fi név és jelszó átállítása

    Az Okoswifi hálózat létrehozásával Wi-Fi hálózatod neve és jelszava megváltozott. Ahhoz, hogy Wi-Fis eszközeid csatlakozni tudjanak az internetre, két lehetőséged van: megváltoztathatod az új hálózat nevét és jelszavát a régire, vagy csatlakoztathatod eszközeidet az új hálózatra.

    Kép leírása: media neve

    Wi-Fi név és jelszó megváltoztatása

    Változtasd meg az új Wi-Fi nevet és jelszót a régire, így eszközeid automatikusan csatlakoznak az új hálózatodra. Ezt egyszerűen megteheted a Telekom Wifi Extra (Kaon) alkalmazásban, a főképernyő felső sarkában lévő ikonra kattintva a Wi-Fi beállítások menüpontban. Itt adhatod meg a Wi-Fi hálózat nevét (SSID) és jelszavát.
    Ha nem szeretnéd a hálózat nevét és jelszavát megváltoztatni, eszközeidet csatlakoztatnod kell az új Wi-Fi név és jelszó megadásával.

    Kép leírása: media neve

    Eszközök csatlakoztatása az új Wi-Fi hálózathoz

    A digitális elosztón (modemen) található címkén, a Wi-Fi hálózati konfiguráció résznél találod az új Wi-Fi hálózatod nevét (Hálózat neve) és jelszavát (Biztonsági kulcs).
    Ugyanitt találsz egy QR kódot, ennek a beolvasásával is csatlakozhatsz a Wi-Fire.

    VÁLASSZ SZOLGÁLTATÁST!

    TV

    Oldalunkon segítséget találsz TV szolgáltatásodhoz szükséges IPTV set top box vagy Telekom TV SmartBox-od beállításához.

    Részletek

    OTTHONI INTERNET

    Oldalunkon segítséget találsz otthoni internet szolgáltatásodhoz szükséges digitális elosztód (modemed) beállításához.

    Részletek