Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

SZERELD MAGAD

Oldalunkon segítséget találsz otthoni internet szolgáltatásodhoz szükséges digitális elosztód (modemed) beállításához

MI LESZ A DOBOZBAN?

1 db digitális elosztó (modem)

1 db tápegység

Használati útmutató

Telepítési útmutató

Visszaküldési nyilatkozat*

*Néhány esetben nem kell a régi eszközt visszaküldened. Ilyenkor nem kapsz Visszaküldési nyilatkozatot, és SMS-ben is tájékoztatunk arról, hogy a régi eszközödet nem várjuk vissza.

    MI LESZ A DOBOZBAN?

    1 db digitális elosztó (modem)

    1 db tápegység

    Használati útmutató

    Telepítési útmutató

    Visszaküldési nyilatkozat*

    *Néhány esetben nem kell a régi eszközt visszaküldened. Ilyenkor nem kapsz Visszaküldési nyilatkozatot, és SMS-ben is tájékoztatunk arról, hogy a régi eszközödet nem várjuk vissza.

    szereld_magad_sales_net_06.svg

    Mit készítsek elő?

    Koax hálózaton működő digitális elosztó (modem) esetén: 11-es villáskulcs vagy kombinált fogó

    MIKOR ÉS HOVA FOG ÉRKEZNI A CSOMAG?

    "Szereld magad" eszközeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki neked díjmentesen, a rendelésed feldolgozását követő 3 munkanapon belül.

    szereld_magad-informacio.svg

    Folyamatosan tájékoztatunk!

    A kiszállítás státuszáról (átadásra került a futárszolgálatnak, mikor érkezik a futár) folyamatosan tájékoztatni fogunk.

    szereld_magad_sales_tv_10.svg

    Mikor?

    Hétköznapokon 8:00-17:00 között

    szereld_magad_sales_tv_11.svg

    Hova?

    Telepítési címedre, ahol a szolgáltatásokat használni kívánod.

    HOGYAN KÖVETHETEM A CSOMAGOM ÚTJÁT?

    Kiszállítással kapcsolatos tájékoztatás (időpont, szállítás menete) csomagazonosító szám alapján kérhetsz.

    szereld_magad_sales_tv_13.svg

    Telefonon

    A GLS futárszolgálat központi telefonszáma: +36 1 802 026

    Felhívom
    szereld_magad_sales_tv_12.svg

    Online

    GLS csomagkövetés oldalán

    Megnézem

    Ki veheti át a csomagot?

    A te biztonságod érdekében a kiszállított csomagodat csak te veheted át személyi okmány bemutatásával.

    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

    szereld_magad_sales_tv_14.svg

    Hogyan szereljem össze?

    A kapcsolódó útmutatókat itt találod

    MIKOR ÉS HOGYAN SZERELJEM ÖSSZE AZ ESZKÖZÖKET?

    szereld_magad_sales_01.svg

    Ne késlekedj!

    Szolgáltatásodhoz átvett új, modernebb eszközödet szereld össze minél előbb, de legfeljebb 72 órán belül.

    rendeles_telefonon.svg

    Hívd szakértőinket!

    Minden nap 8 és 20 óra között készséggel állnak rendelkezésedre a 06 80 404 050-es, díjmentesen hívható telefonszámon.

    Hívás indítása

    AMENNYIBEN A SMARTBOX-OT VAGY SET TOP BOX-OT CSERÉLNED KELL,

    Kérjük, figyelj arra, hogy az alábbi sorrendet kövesd az összeszerelésnél!

    szereld_magad_sales_net_01.svg

    1. lépés
    Digitális elosztó (modem) összeszerelés

    Első lépésként a kapott összeszerelési útmutató alapján helyezd üzembe a digitális elosztót (modemet). Győződj meg róla, hogy az internetkapcsolat működik!

    szereld_magad_sales_tv_01.svg

    2. lépés
    SmartBox vagy Set top box összeszerelés

    Második lépésként csatlakoztasd vezetékes kapcsolattal a SmartBox-ot vagy set top box-ot a digitális elosztóhoz (modemhez), majd kapcsold be a következő részben leírtak szerint és menj végig a bejelentkezési folyamaton!

    szereld_magad_sales_net_07.svg

    Mit kell még elvégezned, hogy a szolgáltatásod működjön?

    A digitális elosztó (modem) cseréjével a Wi-Fi hálózatod neve és jelszava megváltozott. Ahhoz, hogy Wi-Fi-s eszközeid csatlakozni tudjanak az internetre, két lehetőséged van: megváltoztathatod az új hálózat nevét és jelszavát a régire, vagy egyesével csatlakoztathatod eszközeidet az új hálózatra.

    WI-FI NÉV ÉS JELSZÓ MEGVÁLTOZTATÁSA

    Változtasd meg az új Wi-Fi nevet és jelszót a régire, így eszközeid automatikusan csatlakoznak az új hálózatodra.

    Bizonyos modemek (Technicolor FGA2233, Sagemcom 5670 és 5655) esetén ezt egyszerűen elvégezheted a Telekom alkalmazásban az alkalmazásba felcsatolt, cserében érintett otthoni internet előfizetésedet kiválasztva a Modem menedzsment/Beállítások menüpontban.

    Fontos, hogy a modemcsere után néhány órát várnod kell, mire élesedik ez a funkció. Figyeld a telefonodat, mert az alkalmazás értesítést fog küldeni, amikor elérhetővé válnak a modem beállítások.

    Ha nem szeretnél várni, használhatod a webes modem konfiguráció portált. Asztali számítógépedet vagy laptopodat csatlakoztasd az Ethernet (UTP) kábel segítségével a digitális elosztóhoz (modemhez), vagy csatlakozz mobiltelefonoddal, táblagépeddel vagy laptopoddal az új Wi-Fi hálózathoz.

    Nyiss meg egy böngészőablakot

    Javasoljuk a Chrome-t, ebből működik a legjobban.

    Alapértelmezett IP cím

    Írd be a böngészősávba a modem alapértelmezett IP címét, majd nyomj egy entert. Az IP címet a digitális elosztón (modemen) lévő címkén találod, a „Modem konfiguráció” vagy „Login” részben, ez 192.168.1.1 vagy 192.168.0.1

    Felhasználónév és jelszó

    A bejelentkező képernyőn írd be a felhasználónevet (user) és jelszót (password), melyeket az IP-cím alatt találsz a címkén.

    Digitális elosztó (modem) konfiguráció

    Belépve eléred a webes modem konfiguráció portált, ahol a WiFi menüpontban beállíthatod a Wi-Fi nevedet és jelszavadat, ki-bekapcsolhatod a Wi-Fi-t, és további beállításokat végezhetsz.

    Azonos jelszó

    A 2.4 és 5 GHz-es hálózatnak is ugyanazt (a régivel egyező) nevet és jelszót add meg.

    ESZKÖZÖK CSATLAKOZTATÁSA AZ ÚJ WI-FI HÁLÓZATHOZ

    Ha nem szeretnéd a hálózat nevét és jelszavát megváltoztatni, eszközeidet csatlakoztatnod kell az új Wi-Fi név és jelszó megadásával.

    Hálózat neve és Biztonsági kulcs

    A digitális elosztón (modemen) található címkén, a Wi-Fi konfiguráció résznél találod az új Wi-Fi hálózatod nevét (Hálózat neve/WiFi/SSID) és jelszavát (Biztonsági kulcs/WiFi key)

    QR kód

    Ugyanitt találsz egy QR kódot, ennek a beolvasásával is csatlakozhatsz a Wi-Fi-re

    2.4 és 5 GHz különbségei

    Bizonyos esetekben a 2.4 és 5 GHz-es hálózat külön-külön jelenik meg (jelszavuk viszont azonos). Ilyenkor Te döntheted el, hogy melyik eszközödet melyik hálózathoz csatlakoztatod, de előfordulhat, hogy egyes régebbi készülékek csak 2.4 GHz-en működnek.

    További részletek

    RÉGI, LECSERÉLT ESZKÖZÖK VISSZAKÜLDÉSE

    Meddig kell visszaküldenem?

    A lecserélt, Telekom tulajdonába tartozó eszközöket, 8 munkanapon belül szükséges visszaküldened.

    Bezárás

    Jó ha tudod!

    Néhány típusú modemet nem kell visszaküldeni, ha a tied is ilyen, SMS-ben tájékoztatunk róla.

    Ellenőrizd!

    MIT KÉSZÍTSEK ELŐ?

    szereld_magad_sales_03.svg

    MT ügyfélazonosítódat

    Telekom fiókban és a havi számlán megtalálható 8 jegyű azonosító

    szereld_magad_sales_tv_16.svg

    Személyazonosító
    okmányodat

    MIT KELL VISSZAKÜLDENEM?

    Régi készülékedet

    1 db tápegységet

    Digitális elosztó (modem) visszaküldési tájékoztatót*

    *Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

      MIT KELL VISSZAKÜLDENEM?

      Régi készülékedet

      1 db tápegységet

      Digitális elosztó (modem) visszaküldési tájékoztatót*

      *Amennyiben nincs meg a papír, kérjük, hogy a szolgáltatásod azonosításához szükséges MT azonosítód, neved, elérhetőséged és telepítési címed mindenképp tüntesd fel a leadás során (pl. kézzel írt papíron, amely tartalmazza az adatokat, az eszközök mellé helyezve a dobozba), hogy tudjuk kinek az eszközeit kaptuk meg.

      HOGYAN TUDOD VISSZAKÜLDENI AZ ESZKÖZÖKET?

      Postán

      Részletek

      Telekom üzletekben

      Részletek

      POSTÁN, DÍJMENTESEN

      szereld_magad_sales_tv_19.svg

      Összekészítés

      A visszaküldendő eszközöket csomagold be, lehetőleg a régi vagy az új készülék dobozába.

      szereld_magad_sales_tv_20.svg

      Feladás

      Vidd el bármelyik csomagfeladást biztosító postahelyre, és mutasd be a Visszaküldési tájékoztatót.

      szereld_magad_sales_tv_21.svg

      Címzés

      A postán előre megcímzett dobozt fogsz kapni, amire csak az internet szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfélazonosítót kell ráírnod. Tedd bele az összekészített csomagot és a tájékoztatót, és add fel ingyen!

      szereld_magad_sales_01.svg

      Határidő

      8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000 Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

      TELEKOM ÜZLETEKBEN

      szereld_magad_sales_tv_19.svg

      Összekészítés

      Készítsd össze otthon a meglévő eszközöket, leírásokat és dobozokat.

      szereld_magad_sales_tv_22.svg

      Átadás

      Kollégáink átveszik tőled a készüléket, és intézik a további folyamatot.

      szereld_magad_sales_tv_16.svg

      Személyazonosító okmány

      Szükséges okmány, azonosító: személyi igazolvány.

      szereld_magad_sales_01.svg

      Határidő

      8 napon belül, ennek elmulasztása esetén az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek eszköztől függően 20-30 000 Ft értékben, a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

      Válassz szolgáltatást!

      TV

      Oldalunkon segítséget találsz TV szolgáltatásodhoz szükséges IPTV set top box vagy Telekom TV SmartBox-od beállításához.

      Részletek

      OKOSWIFI

      Oldalunkon segítséget találsz az otthoni
      Wi-Fi-hez kapcsolódó Telekom Okoswifi rendszered beállításához.

      Részletek