Költözök, mit tegyek?

Miért érdemes megtartani a szolgáltatást költözés alkalmával?

  • A megszokott módon és minőségben veheted igénybe eddigi szolgáltatásaidat,
  • nem változik az e-mail-címed,
  • megmaradhatnak az IPTV felvételeid.

Nézd meg, hogy az új címeden elérhetőek-e a meglévő Telekomos szolgáltatásaid:
Megnézem

Ha költözés során a meglévő Telekom előfizetéseidet szeretnéd az új otthonodban is használni, az alábbi lépéseket kell követned:

icon-01.svg

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

icon-02.svg

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

icon-03.svg

Időpontot egyeztetünk.

icon-04.svg

Bekötjük a szolgáltatást.

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon
    Hívd a 1414-es telefonszámunkat.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az elállásra is.
  • Nem tudunk szolgáltatást biztosítani: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Bekötjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi fogja az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet magaddal viheted az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, mert így például felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, leadhatod a szerelést végző kollégáinknak.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

TIPP!

Már az új otthonod keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Mennyibe fog kerülni?

Az áthelyezés egyszeri díja szolgáltatásonként:

  • hagyományos telefonvonal: 1990 Ft,
  • internet alapú szolgáltatások (internet, IPTV, digitális telefon): 1990 Ft,
  • Sat TV: 1990 Ft,
  • kábeltelefon és kábel TV esetében:
    • ha van az új telepítési címen aktív/inaktív előfizetői hozzáférési pont: 1990 Ft,
    • ha nincs kiépített hozzáférési pont, akkor 15 748 Ft.


Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.

Költözés esetén ne felejtsd el mobil szolgáltatásod számlázási címét átíratni az új címre!

Hol intézheted az átírást?

  • Online űrlapunkon keresztül
    Töltsd ki online űrlapunkat és a legördülő listából válaszd ki az „Ügyintézés” kategória „Szerződésmódosítás” alkategóriáját, majd szkenneld be és csatold az előfizető saját kézjegyével ellátott igényét.
  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.

TIPP!

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra vagy a Díjnet oldalára.

Ha költözés során a meglévő Telekom előfizetéseidet szeretnéd az új otthonodban is használni, az alábbi lépéseket kell követned:

icon-01.svg

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

icon-02.svg

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

icon-03.svg

Időpontot egyeztetünk.

icon-04.svg

Bekötjük a szolgáltatást.

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon
    Hívd a 1414-es telefonszámunkat.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az elállásra is.
  • Nem tudunk szolgáltatást biztosítani: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Bekötjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi fogja az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet magaddal viheted az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, mert így például felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, leadhatod a szerelést végző kollégáinknak.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

TIPP!

Már az új otthonod keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Mennyibe fog kerülni?

Az áthelyezés egyszeri díja szolgáltatásonként:

  • hagyományos telefonvonal: 1990 Ft,
  • internet alapú szolgáltatások (internet, IPTV, digitális telefon): 1990 Ft,
  • Sat TV: 1990 Ft,
  • kábeltelefon és kábel TV esetében:
    • ha van az új telepítési címen aktív/inaktív előfizetői hozzáférési pont: 1990 Ft,
    • ha nincs kiépített hozzáférési pont, akkor 15 748 Ft.


Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.

Ha költözés során a meglévő Telekom előfizetéseidet szeretnéd az új otthonodban is használni, az alábbi lépéseket kell követned:

icon-01.svg

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

icon-02.svg

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

icon-03.svg

Időpontot egyeztetünk.

icon-04.svg

Bekötjük a szolgáltatást.

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Személyesen Telekom üzletben
    Foglalj időpontot valamelyik üzletünkbe.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon
    Hívd a 1414-es telefonszámunkat.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az elállásra is.
  • Nem tudunk szolgáltatást biztosítani: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Bekötjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi fogja az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet magaddal viheted az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, mert így például felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, leadhatod a szerelést végző kollégáinknak.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

TIPP!

Már az új otthonod keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Mennyibe fog kerülni?

Az áthelyezés egyszeri díja szolgáltatásonként:

  • hagyományos telefonvonal: 1990 Ft,
  • internet alapú szolgáltatások (internet, IPTV, digitális telefon): 1990 Ft,
  • Sat TV: 1990 Ft,
  • kábeltelefon és kábel TV esetében:
    • ha van az új telepítési címen aktív/inaktív előfizetői hozzáférési pont: 1990 Ft,
    • ha nincs kiépített hozzáférési pont, akkor 15 748 Ft.


Az áthelyezés díjtartozás esetén nem lehetséges. Egyenlegedet ellenőrizheted és számlatartozásodat rendezheted honlapunkon.