Mi kell a jó nethez? - wifi - Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés

Milyen a jó Wi-Fi?

 

A Wi-Fi nem egyenlő a vezetékes internettel!
A két technológia eltér sebességben.
Ismerd meg, melyik felel meg a használati szokásaidnak, igényeidnek.

Wi-Fi

A Wi-Fi egy vezeték nélküli kommunikációs technológia, amely lehetővé teszi a készülékeink (pl. számítógépek, táblagépek, okostelefonok,stb.) vezeték nélküli csatlakozását az internethez és annak használatát. Nagyon gyakori, hogy a telephelyen az internet használat megegyezik a wifizéssel.



Olyan eszközökkel is a Wi-Fi-re csatlakozunk, melyekkel vezetékes kapcsolat is létesíthető lenne (pl. laptop). Ezért nagyban befolyásolja a net élményünket az, hogy milyen a Wi-Fi minősége.

A vezetéken keresztüli internet kapcsolat gyorsabb, mint a
Wi-Fi.
Ugyanis a vezeték zárt, védett közeget biztosít, így a sebességét jellemzően nem befolyásolják külső tényezők.
A Wi-Fi-nél, mivel az adatátvitel rádiójelek segítségével történik, a különböző falak, szekrények, ajtók és más berendezési tárgyak miatt csökkenhet a jel erőssége, és vele az internet sebessége is.

A vezetékes kapcsolaton keresztül a kommunikáció kétoldalú, így egyszerre tud megtörténni az adatok fogadása és küldése, addig a Wi-Fi csak felváltva tud küldeni és fogadni adatot, egyszerre nem.

Vezetéken keresztüli internet

Neked van már?

A Telekom az internet csomag részeként alapból biztosít számodra Wi-Fi routert az előfizetés teljes időtartamára. Hogy lehet még jobb a Wi-Fi-d? Kapcsold be telephelyed - Telekom Üzleti Okoswifi Rendszerrel!

ÜZLETI OKOSWIFI

A jó Wi-Fi egy kis odafigyelést kíván

Wi-Fi router Router elhelyezés Wi-Fi lefedettség Wi-Fi frekvenciasávok
Wi-Fi router
Router elhelyezése
Wi-Fi lefedettsége
Wi-Fi frekvenciasávok
Wi-Fi router Router elhelyezés Wi-Fi lefedettség Wi-Fi frekvenciasávok

Wi-Fi router

A vezeték nélküli kapcsolathoz Wi-Fi router vagy Wi-Fi-képes ún. homegateway (HGW - digitális elosztó) szükséges. Ezeket legtöbb estben az internet szolgáltató biztosít, de előfordulhat, hogy Neked kell beszerezned. A szolgáltatók általában folyamatosan frissítik az eszközöket. A saját tulajdonú router esetén elavulhat a hardver és a szoftver, ezért ilyen esetben érdemes időnként frissíteni vagy új eszközt beszerezni.

Tovább olvasok

Hogyan ellenőrizheted a Wi-Fi router típusát?

•

A router alján vagy tetején,

•

vagy a számítógépeden is megnézheted (a csatlakoztatott Wi-Fi hálózat ikonjára jobb egérgombbal kattintva kiválasztod a tulajdonságok menüpontot).


A Wi-Fi szabványok (Wi-Fi4, Wi-Fi5, Wi-Fi6) is meghatározzák, hogy az előfizetésünk keretében ígért sebességből mennyit tapasztalunk Wi-Fi-n keresztüli használat esetén.

Minél újabb a routerünk, annál modernebb szabvánnyal működik (pl. Wi-Fi6), így nagyobb sebességet tesz lehetővé.
Gyakori eset, hogy a régebbi Wi-Fi routerek csak a 2,4 GHz-es sávon kommunikálnak, míg az újabbak képesek az 5 GHz-es sávon is jeleket továbbítani – ez pedig gyorsabb, stabilabb Wi-Fi-t is jelenthet.

Ha régebben vásároltad a routert, kérjük, győződj meg róla, hogy az eszközön lévő ethernet portok tudják-e biztosítani a gyors sebességet. Ellenőrzés a Windows-ban: Gépház -> Hálózat és internet -> Adapterbeállítások módosítása -> Ethernet ikonra kattintás jobb egérgombbal -> Tulajdonságok > a sebesség résznél láthatjuk a portok sebességét.

Előfordulhat, hogy a régi router csak egy adott sávszélességig használható, és a megrendelt sebességét már „nem bírja”. A modern, új eszközök ethernet kapcsolatával viszont nem lehet ilyen gond.

Ha a router közelében van a géped és van hálózati csatlakozója, akkor vezetékes kapcsolatot is használhatsz.

A Telekom által biztosított eszközök beállításaival, tudásával kapcsolatban részletesebb tájékoztatás az alábbi oldalon található.

Wi-Fi router

Router elhelyezése

Annál gyorsabb, stabilabb lehet a neted, minél jobb a Wi-Fi jelerősség, azaz a router és az készülékek között minél kevesebb akadályon (szekrényajtó, ablak, fal) kell keresztülhaladnia a rádiójelnek. Ezért a routert szabadon, minél inkább központi helyen, ideális esetben a földtől 80-100 cm-re helyezd el. Semmiképp ne zárd szekrénybe!

Tovább olvasok

Ez a jelenség hasonló ahhoz, mint mikor egy lámpa elhelyezésén gondolkodunk: ha a sarokba helyezünk egyet, az jó eséllyel azt a sarkot fogja csak megvilágítani, míg a középpontban elhelyezett lámpa az egész helyiséget bevilágítja.

Már elérhetőek olyan applikációk is, melyekkel követhetjük a lakásban a jelerősséget, ami így segítséget nyújthat a megfelelő hely kiválasztásában.

Router elhelyezése

Wi-Fi lefedettsége

Még ha központi helyre is tesszük a routert, az csak egy pontból szórja a jelet, így a lakás routertől távolabb eső részein – különösen, ha falak, berendezési tárgyak is „útban vannak” – gyengébb Wi-Fi jellel vagy akár vakfoltokkal is szembesülhetünk.
 
Legtöbbször a nagyobb lakások, több szintes ingatlanok esetén gyakori probléma, ezért a teljes, faltól-falig lefedettséghez extra jelerősítő eszközökre, azok hálózatszerű elhelyezésére lehet szükség.

Tovább olvasok

Sokféle jelerősítő, lefedettségnövelő vagy jelismétlő (range extender) eszköz létezik, melyek elsősorban a lakáson belüli teljes Wi-Fi lefedettséget hivatottak biztosítani.
Ezek közül funkcióikban, tudásukban kiemelkednek az ún. Wi-Fi mesh eszközök.

A Wi-Fi mesh eszközök egyetlen, egységes mesh hálózatot hoznak létre az egész lakásban, és más technológiájú jelerősítőkhöz képest:

•

egyszerűbben beállíthatók: nincs szükség egyedileg az összes jelerősítő konfigurálására, a beállítások automatikusan elterjednek az összes eszközre,

•

a készülékek mindig a legjobb jelet adó mesh eszközhöz csatlakoznak: a client steering funkció automatikusan mindig a legerősebb jelet adó egységre csatlakoztatja a készüléket,

•

mozgás közben is folyamatos, szakadásmentes netezést biztosítanak: készülékünk észrevétlenül, megakadás nélkül tud átcsatlakozni egyik jelerősítőről egy erősebb jelet adó másikra),

•

jó minőségű, stabil IPTV kapcsolatot is biztosítanak Wi-Fi-n keresztül: az IPTV forgalom priorizáltan megy át a Wi-Fi-n.

Ha jelerősítőkkel biztosítjuk a faltól-falig lefedettséget, akkor szintén hasznos, ha ezeket az eszközöket is megfelelő magasságba, minél központibb helyekre tesszük le.


Ismerd meg a Telekom Okoswifi Rendszert! Wi-Fi lefedettsége

Wi-Fi frekvenciasávok

A legtöbb Wi-Fi router a 2,4 és 5 GHz-es frekvencián működik. A legtöbb tablet, laptop és okostelefon automatikusan csatlakozik a jobb hálózatra, de a routeren Te is beállíthatod a használt frekvenciasávot. Az 5 GHz-es Wi-Fi nagyobb sebességet kínál.

Tovább olvasok


A legtöbb router, amelyik több frekvenciát is kezel, ezt automatikusan teszi, de előfordul, hogy a különböző frekvenciákon külön vezeték nélküli hálózatot hoz létre.

Az 5 GHz-es hálózat nagyobb sebességet tesz lehetővé, de kisebb a hatótávolsága, míg a 2,4 GHz-es hálózat nagyobb területen fog Wi-Fi jelet küldeni, kisebb sebeséggel.

Ha szeretnéd beállítani külön az 5 GHz-es és a 2,4 GHz-es hálózatot, akkor ehhez itt találsz segítséget.

Átlagos mobil eszközök használatakor nem biztos, hogy érzékelni fogod a különbséget, de videóstreaming vagy nagyobb file-ok letöltése esetén, már érzékelhető is lehet a különbség.


Laptop esetén a hálózat tulajdonságai között olvasható a frekvencia sáv.


Javasoljuk, hogy a régebbi készülékeidet vagy azokat az okoseszközeidet, amik nem kívánják meg a magasabb frekvenciát (pl. klíma, fűtésszabályzó stb...), csatlakoztasd a 2,4 GHz-es sávra, hogy ne zavarják a többi, gyakran használt készüléked sebességét.

Wi-Fi frekvenciasávok

Mi kell még a jó internethez? Nézd meg a többit is!

Milyen a jó hálózat?

Milyen a jó hálózat?

Milyen a jó nethasználat?

Milyen a jó nethasználat?

INTERNETEZÉSI KISOKOS

1. Mi az a sávszélesség és mit jelent a le- és feltöltési sebesség?

A sávszélesség az adott idő alatt elküldhető vagy fogadható adatok maximális mennyisége. Vagyis megmutatja, hogy egy másodperc alatt mekkora adatmennyiség vihető át. Egy hálózat esetében két tényezője van: a letöltési és a feltöltési sebesség. Ez gyakran eltérő.

Az internet-csatlakozásod sebességét megmérheted a szelessav.net oldalon, ami csak hozzávetőleges eredményt ad a pillanatnyi állapot alapján, amit számos körülmény (pl. a mérésre használt eszköz) befolyásolhat. A mérés eredményét Mbit/s vagy kbit/s egységben kapjuk.


Kérjük, a méréshez vedd figyelembe a következő tanácsokat:
• A mérés idejére minden más forgalmat állíts le a hálózatodon (TV, tablet, laptop stb.) és mérj a Telekom mérőszerverén.
• A méréshez lehetőleg asztali számítógépet vagy laptopot használj, a sárga színű UTP kábellel összekötve, amit a Telekomos eszköz mellé adtunk. Ha a mérés után javulás tapasztalható, akkor valószínűleg túl volt terhelve a hálózatod.
• Ha WiFi-n keresztül mérsz, akkor a mérés időtartama alatt lehetőleg minél közelebb (1m-en belül) tartózkodj a WiFi routeredhez. Ha itt gyors sebességet mérsz, próbálkozz másik méréssel közeledve addig a pontig/szobáig, ahol a problémát tapasztaltad. Ha menet közben megjavul, akkor valószínűleg túl volt terhelve a WiFi hálózatod.
• Végezz ellenőrző méréseket is!

2. Mi a maximális sebesség?

Maximális sebességnek nevezzük az adott előfizetéssel az előfizetői hozzáférési ponton elérhető legmagasabb adatátviteli sebességet, melyet a felhasználó a szolgáltatás igénybevétele során megtapasztalhat. Ez általában az alkalmazott technológia vagy a hálózati infrastruktúra által meghatározott felső korlát, amely ideális feltételek esetén érhető csak el pl. a hálózat kevésbé leterhelt állapotában.

3. Mi a minimális sebesség?

A minimális sebesség a szolgáltató által az adott előfizetői hozzáférési ponton biztosított legalacsonyabb le-és feltöltési sebesség, amely minden esetben az előfizető rendelkezésére áll. A minimális sebességet a szolgáltatónak még a legkedvezőtlenebb feltételek között, a legnagyobb forgalmi terheltség esetén is biztosítania kell.

4. Mi a különbség az egyes sebességértékek között?

Az általad tapasztalt sebesség rendszerint a minimális és maximális sebesség közé esik, legtöbbször elérve, vagy meghaladva a rendes körülmények között elérhető sebességet. A tapasztalt sebesség mértéke függ az adott időben fennálló netforgalomtól, az eszközödön futó online alkalmazásoktól, valamint külső és helyi körülmények is döntően befolyásolhatják:

Külső körülmények lehetnek például
• a szolgáltató hálózatának műszaki jellemzői és állapota (pl. esetleges kábelhibák, szerverek működése, stb.), és az adott hálózati szakaszt egy időben használó előfizetők száma;
• a letöltendő internetes tartalmat biztosító tárhely kiszolgálási képessége, és az arra egy időben csatlakozó felhasználók száma. Egy külföldi vagy népszerű website adott esetben lassabb lehet, mint egy kevésbé látogatott. A külföldi oldalak betöltési sebességét a nemzetközi irányok terheltsége is befolyásolja.

Helyi körülmények lehetnek például
• a telephely hálózat kialakítása és beállításai;
• több eszköz egyidejű csatlakozása a hálózathoz (ekkor a szolgáltató által biztosított sebesség – beállításoktól függően – az eszközök igényeihez mérten oszlik szét)
• az hálózatot használó számítógépen futó alkalmazások, illetve egyéb hálózati forgalom;
• a hálózatra csatlakozó eszközök műszaki lehetőségei
• vezeték nélküli hálózatok esetén az alkalmazott Wi-Fi technológia. Nem mindegy, hogy közelről, vagy távolabbról, falakon, ajtókon át csatlakozol a Wi-Fi-re. Ilyen helyeken csökken a net sebessége.

5. Milyen típusai vannak az üzleti vezetékes internetnek?

A leggyakoribb vezetékes szélessávú internet technológiák Magyarországon:

• Az ADSL/VDSL technológia a régebbi telefonhálózat rézkábelein keresztül biztosítja az internet-elérést, amelynek sebessége erősen limitált.
• A kábeltévé hálózatok koax kábelein keresztül stabil szélessávú szolgáltatást érhetsz el.
• Az optikai elérés biztosítja a legnagyobb sávszélességet. A maximális letöltési sebesség elérheti a 2 Gbit/s-ot, a maximális feltöltési sebesség pedig meghaladhatja az 1 Gbit/s-os értéket.

6. Hogyan működik a hálózat?

Az üzleti vezetékes előfizetéseknél általában háromféle eszközt használunk. A modem (kábel/xDSL/optikai), a router és a hálózatra csatlakoztatott felhasználói eszközök (pl. számítógép, notebook, okostévé, okostelefon). A modem biztosítja a szükséges jelátalakítást a belső hálózat és a szolgáltatói hálózat között. A vezetékes hálózatokban gyakran alkalmaznak olyan kombinált eszközöket (home gateway), amelyek egy dobozon belül tartalmazzák a modemet, a routert és a több eszköz csatlakozását lehetővé tévő adatátviteli kapcsolót (switchet) és a Wi-Fi routert. Ez a kompakt, többfunkciós eszköz önmagában képes kiszolgálni egy helyi hálózatot.

7. Késleltetés, mit jelent?

Miután egy adatcsomag elküldésre került, a számítógép visszaigazolást vár attól a géptől, amelyikre az adat küldve lett, ezt az időszakot nevezzük késleltetésnek (angol szóval latency). A túl nagy késleltetés problémákat okozhat egyes szolgáltatások igénybevétele során, például, ha élő beszélgetést szeretnénk folytatni az interneten, vagy online játékot szeretnénk játszani.

8. Wi-Fi-s fogalomtár

SSID: Az SSID a Wi-Fi hálózat neve, ami lehet az eszköz által meghatározott, de Te is beállíthatod.

Frekvencia: A Wi-Fi rádiójelei szabvány szerint meghatározott frekvencia-tartományokban leggyakrabban a 2,4 és az 5 GHz-en terjednek. A 2,4 GHz-es tartomány rendkívül telített, az 5 GHz-es stabil és akár kétszer olyan gyors is lehet. A mai routerek többsége mindkét tartományt képes kezelni. 2,4 Ghz-en nagyobb lefedettség érhető el alacsonyabb sebesség mellett, míg 5 GHz-en kisebb lefedettség, de nagyobb sebességgel.

Titkosítás: Ha egy Wi-Fi hálózatra csatlakozni szeretnél, általában meg kell adnod egy jelszót. A Wi-Fi technológiák kódolva továbbítják az adatokat az eszközök között. Erre amiatt van szükség, mert egyébként rendkívül egyszerű lenne a hálózaton sugárzott adatokat “elfogni” és értelmezni. Az évek alatt több titkosítási megoldást alkalmaztak:

• WPA3: a jelenleg használt legbiztonságosabb titkosítási technológia a Wi-Fi eszközökhöz
• WPA2: sok jelenlegi készülékben elérhető, biztonságos titkosítási technológia
• WPA: a WPA2 elődje, átmeneti megoldásként szolgált
• WEP: elavult titkosítási forma, a régi eszközök gyakran csak ezt támogatják. Ma már nem használjuk, mivel sebezhető, könnyen feltörhető, a legtöbb eszközben nincs is engedélyezve.

WPS: A WPS egy megoldás, amely segítségével a felhasználók egyszerűbben csatlakoztathatják készülékeit a hálózathoz, gyakran egyszerűen egy gomb lenyomásával.

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

  • Nyilatkozat
  • Testreszabás
  • A sütikről

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.

Sütik részletei és beállításai:

Működéshez szükséges
Mindig aktív

Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.

Marketing célú

A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Statisztikai célú

Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.

Részletes sütitájékoztató/Partnerek