Hibabejelentés - Telekom üzleti szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés
 

Milyen esetben tudsz hibabejelentést vagy panaszt tenni?

  • Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos sérelem, hibás működés, segítség kérés esetén.
  • Minden olyan eset, amikor felmerülhet, hogy Társaságunk nem tett eleget szerződésben vállalt, illetve jogszabályban foglalt kötelezettségeinek.
  • Abban az esetben, ha a kollégáinktól kapott információ téves, nem pontos, és esetleg ez hátrányosan érint
  • Ha nem megfelelő ügyintézéssel, kommunikációval találkozol kollégáink részéről.

Ha az alábbiak között nem találod, amit kerestél, akkor a felmerült probléma nem a panasz bejelentésbe tartozik. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérdéseiddel és észrevételeiddel kérjük, fordulj ügyfélszolgálati munkatársainkhoz.

Hol jelenthetsz be hibát?

online belépés

Üzleti önkiszolgáló Portál

Üzletkereső
ico_telekom_app_84.svg

Telekom mobilalkalmazás

érdekel
ico_1400_84x84.svg

Telefonos ügyfélszolgálat

hívom
ico_uzletkereso_84.svg

Személyesen üzleteinkben

üzletkereső

Hogyan jelenhetsz be hibát?

Üzleti Önkiszolgáló Portálon

1) Lépj be üzleti azonosítód segítségével, az Üzleti Önkiszolgáló Portálra. A belépéssel kapcsolatos információkat itt találod.

2) Miután beléptél az Üzleti Önkiszolgáló Portálra a főoldal nyílik meg számodra.

3) A bal oldalon található menüben keresd a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Hibabejelentés” almenü pontot, kattints rá.

4) Töltsd ki a „Hibabejelentés” menüpontban talált mezőket, majd kattints az oldal alján található magenta színű „Bejelentés elküldése” gombra.

5) Ezután megjelenik számodra egy üzenet, ami sikeres kitöltés esetén tájékoztat arról, hogy kollégáink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot.

6) Ha vissza szeretnéd nézni a korábbi bejelentéseidet, válaszd ki a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Korábbi bejelentéseim” almenü pontot, kattints rá. Itt megtalálsz minden korábbi bejelentést.

Telekom Alkalmazás

Ha hibát szeretnél bejelenteni, a Telekom applikációban könnyedén megteheted.

1)  Lépj be a Telekom Alkalmazásba.

2) Az Alkalmazás alján található menüpontok közül válaszd ki a "Segítség" menüpontot.

3) A „Segítség és támogatás” menüpontban több téma közül is válaszhatsz. Kattints a „Hibabejelentésre”.

4) Ezután menj a „Hibabejelentésről” pontra.

5) A szövegben kattints az „ide” gombra, ahol cseveghetsz Vandával a Telekom virtuális asszisztensével.

6)  A csevegő ablakba írd, hogy „Hibabejelentés” és kezdetét veszi a hibabejelentési folyamat.

Ügyfélszolgálat segítségével

Tárcsázd a 1400-ás telefonszámot, majd ügyfélszolgálati navigáció segítségével megteheted egyszerűen a hibabejelentést.

Személyesen, üzletben

A hiba bejelentését személyesen is megteheted!

Tekintsd meg hol találhatóak üzleteink és foglalj időpontot a minél gyorsabb, gördülékenyebb ügyintézés érdekében itt.

  • Üzleti Önkiszolgáló Portálon
  • Telekom Alkalmazás
  • Ügyfélszolgálat segítségével
  • Személyesen, üzletben

1) Lépj be üzleti azonosítód segítségével, az Üzleti Önkiszolgáló Portálra. A belépéssel kapcsolatos információkat itt találod.

2) Miután beléptél az Üzleti Önkiszolgáló Portálra a főoldal nyílik meg számodra.

3) A bal oldalon található menüben keresd a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Hibabejelentés” almenü pontot, kattints rá.

4) Töltsd ki a „Hibabejelentés” menüpontban talált mezőket, majd kattints az oldal alján található magenta színű „Bejelentés elküldése” gombra.

5) Ezután megjelenik számodra egy üzenet, ami sikeres kitöltés esetén tájékoztat arról, hogy kollégáink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot.

6) Ha vissza szeretnéd nézni a korábbi bejelentéseidet, válaszd ki a „Kapcsolatfelvétel” főmenüben a „Korábbi bejelentéseim” almenü pontot, kattints rá. Itt megtalálsz minden korábbi bejelentést.

Ha hibát szeretnél bejelenteni, a Telekom applikációban könnyedén megteheted.

1)  Lépj be a Telekom Alkalmazásba.

2) Az Alkalmazás alján található menüpontok közül válaszd ki a "Segítség" menüpontot.

3) A „Segítség és támogatás” menüpontban több téma közül is válaszhatsz. Kattints a „Hibabejelentésre”.

4) Ezután menj a „Hibabejelentésről” pontra.

5) A szövegben kattints az „ide” gombra, ahol cseveghetsz Vandával a Telekom virtuális asszisztensével.

6)  A csevegő ablakba írd, hogy „Hibabejelentés” és kezdetét veszi a hibabejelentési folyamat.

Tárcsázd a 1400-ás telefonszámot, majd ügyfélszolgálati navigáció segítségével megteheted egyszerűen a hibabejelentést.

A hiba bejelentését személyesen is megteheted!

Tekintsd meg hol találhatóak üzleteink és foglalj időpontot a minél gyorsabb, gördülékenyebb ügyintézés érdekében itt.

Mire lesz szükséged a hiba bejelentés során?

A szükséges adatok, és dokumentumok, problémától függően eltérhetnek.

Az alábbi adatok lehetnek szükségesek:

  • az előfizető családi és utóneve,
  • a panaszhoz kapcsolódó előfizető azonosítók (vezetékes előfizetés esetén a hívószám, folyószámla szám, vezetékes előfizetés esetén az MT ügyfélazonosító),
  • a szolgáltatás megnevezése (vezetékes hangszolgáltatás esetén a kapcsolási szám is),
  • vezetékes szolgáltatás esetén az érintett hozzáférés telepítési címe, vételi helye,
  • a kapcsolattartói telefonszám,
  • a tapasztalt hiba részletes leírása

Mennyit kell várnom a válaszra?

Megkeresésedre lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk.

Az Általános Szerződési Feltételek szerint 30 naponbelül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni.

Ha egy-egy probléma feltárásához szükséges műszaki vizsgálatokat nem tudjuk ezen idő alatt teljeskörűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat beszerezni, a vizsgálati idő meghosszabbodhat.

Mit tehetsz, ha elégedetlen vagy a kivizsgálás eredményével? Mit tehetsz, ha elégedetlen vagy a kivizsgálás eredményével?

Elsődleges célunk, hogy számodra megnyugtató megoldást találjunk, ezért ha a bejelentésedre kapott választ nem tartod megfelelőnek, azt elérhetőségeink bármelyikén jelezheted felénk. Mindezeken túl jogvita esetén az Általános Szerződési Feltételekben található szervezetekhez és hatóságokhoz fordulhatsz. Böngéssz Gyakori Kérdéseink között, ahol további segítséget kaphatsz általános és panaszkezelési kérdésekben, mobil és otthoni témákban is.

Bezárás
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek