Ugrás a tartalomhoz
  1. Itt kérdezhetsz szolgáltatásainkról, akcióinkról

    1. Megrendelés, vásárlás

      Ide nézz be, ha a Telekomnál vásárolnál: mobiltelefon és otthoni szolgáltatás akciók, online kedvezmény, hűségprogram, megrendelés, vásárlás interneten, telefonon vagy a Telekom saját és partner üzleteiben

      4.2k
      bejegyzés
    2. TV

      Itt találsz mindent, ami a Telekom TV-vel kapcsolatos: IPTV, SAT TV, Kábel TV jellemzők, kérdések, TV díjcsomagok, csatornakínálat, beltéri egységek, TV GO, Videotéka működése

      12.8k
      bejegyzés
    3. Internet

      Net szakértőink segítenek, ha Telekom otthoni vagy mobilinternetről kérdeznél, érdekelnek az adatdíjcsomagok, a 3G, 4G, 5G hálózatok, a lefedettség, a szélessávú hálózat elérhetősége, fejlesztése, a wifi elérés, e-mail kezelés vagy a modemek, routerek világa

      22.3k
      bejegyzés
    4. Telefon

      Ha jókat beszélgetnél, így érdekel a Telekom otthoni vagy mobiltelefon szolgáltatása, az elérhető díjcsomagok és rendelhető szolgáltatások, vagy éppen külföldön használnád mobilod - roamingolnál -, akkor itt érdeklődj

      2.6k
      bejegyzés
    5. Számla, módosítás, ügyintézés

      Már van Telekom otthoni vagy mobilszolgáltatásod, de kiegészítenéd, beállítanád vagy módosítanád azt, esetleg a számláról, számlafizetésről tájékozódnál? Itt tedd! 

      5k
      bejegyzés
  2. Itt meg a készülékekről, eszközökről kérdezz!

    1. Mobiltelefonok

      Mobilokról minden: használat, beállítások, tulajdonságok, okostelefonok operációs rendszerei - Android, iOS, Windows, Blackberry -, alkalmazások

      2.7k
      bejegyzés
    2. Egyéb készülékek

      Itt pedig az egyéb Telekom hardverek kerül terítékre, pl. TV készülékek, táblagépek, notebookok, vezetékes telefonok, játékkonzolok, modemek, routerek, fényképezők, mindenféle tartozék, fej- és fülhallgató, okoskütyü

      1.7k
      bejegyzés
  3. Közösség

    1. 2.1k
      bejegyzés
    2. 48
      bejegyzés
  • AKTUÁLIS & HASZNOS

    Online ügyintézés 

    • honlapunkon vagy a
    • Telekom alkalmazásban

    Domino adategyeztetés

    Domino kártya online feltöltése

    Ide nekem a PUK kódom

    RTL + kód a Telekom Fiókodban!

    Ubiquiti Dream Machine Pro IPv6 hálózat beállítás

  • Bejegyzések

    • Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Mai napon próbáltam megnyitni a telefonomon (T Phone Pro) a facebbok alakmazást, de mindig azt írja ki, hogy leállt az alkalmazás. Próbáltam, hogy alkalmazás-tárhely-adatok törlése-facebook törlése a telefonról-telefon kikapcsolás-újra indítás-facebook telepítés és ennek ellenére semmi. Néztem, hogy a telefon szoftverét kell e frisíteni, de nem az napra kész. A férjemnek is ugyan az a típusú telefonja van (egyszerre vettük) és nála megy az alkalmazás. Neten is próbáltam rákeresni, de nem találtam semmit a problémával kapcsolatban. Nem tudom számít-e, de nem tudom teljesen letörölni a facebookot a telefonról csak a frissítéseket engedi (eltávolítás után nem újra telepítést kér, hanem az a két lehetőség van, hogy frissítés vagy megnyitás).  Amikor eltávolítom a frissítést és megnyitom az alkalmazást kéri, hogy frissítsem nem enged tovább.  Nem tudom, hogy kompatibilitási probréma-e (telefon frissítése miatt) vagy más. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy ezt a problémát szerviz nélkül meg lehet-e oldani (várjak egy újabb facebook frissítésre mielőtt elviszem szerviz be), vagy vigyem be megnézetni egy telekom üzletbe. Válaszotokat előre is köszönöm, mert fogalmam sincs mi a probléma. 🤯☺️
    • Kedves @Erika1982! Amennyiben több készülékkel is észlelhető a probléma, javasoljuk, hogy a pontos cím megadásával jelezd munkatársainknak a Telekom honlapján és az alkalmazásban is elérhető chaten, hogy bejelentésed illetékes szakembereinkhez eljusson. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
    • A hely, ahol élek, a lefedettségi térkép szerint 4G-vel rendelkezik. A valóságban sajnos csak az udvar egy pontján észlelhető egy vonal, de többségében inkább E, az is gyenge jellel. Mi módon lehetne erősebb jelet vételeznünk? Vezetékes interenet nem megoldás (tanya), így a mobilnet-re hagyatkozva kellene itthonról dolgoznom.  Bármilyen megoldásra nyitott vagyok, hogy jobb internetem legyen
    • Kedves @Muntyán Péter, Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a készüléket adatait. A jelenleg elérhető és most telepített szoftver verzióját és sorszámát. Illetve a készüék Imei számát. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár 
    • Tisztelt Hölgyem /Uram!  Muntyán Péter vagyok. Xiaomi 13 készülékemre utoljára 2024 szeptemberben érkezett frissítés. Itt a fórumon olvastam, hogy már januárban érkezett új frissítés. Hogyan tudom megkapni a frissítést.  Válaszukat előre is köszönöm.  Tisztelettel  Muntyán Péter 
  • Legutóbbi ranglépések

    • GiBBi új rangot ért el
      Kutató
    • Nyphix32 új rangot ért el
      Kutató
    • Muntyán Péter új rangot ért el
      Kutató
    • Adam Fox új rangot ért el
      Tudóspalánta
    • david218 új rangot ért el
      Kutató
  • Legaktívabb tagok

×
×
  • Új...