Mobilvásárlás alkalmazás – Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier
Choose language English

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi ajánlatok
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Mobilvásárlás alkalmazás

Vásárolj kényelmesen, mobiltelefonod segítségével havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére.

Mobilvásárlás

Mobilvásárlás alkalmazás

Parkolj és vásárolj e-matricát vagy közlekedési mobiljegyet kényelmesen, Mobilvásárlás alkalmazásunk segítségével.

Digitális tartalom

App Store

Ide kattintva tudod letölteni az App store-ból az új alkalmazásunkat.

Digitális tartalom

Google Play Áruház

Ide kattintva tudod letölteni a Google Play Áruházból az új alkalmazásunkat.

A Mobilvásárlás alkalmazásunkban a Mobiljegy és az e-matrica vásárlásaidat, valamint a Mobilparkolásod adatkapcsolat használatával (mobilinternet) intézheted.

A Mobilvásárlás alkalmazás használatának kezdeti lépései

Kép leírása: Regisztráció

Regisztráció

Kép leírása: Vásárlási kód

Vásárlási kód

Kép leírása: Biometrikus azonosítás

Biometrikus azonosítás

Kép leírása: Beállítások

Beállítások

Dashboard

Dashboard

Regisztráció folyamata:

  • Regisztráció: A letöltést követően eldöntheted, hogy magyar vagy angol nyelven szeretnéd használni az alkalmazást. Az alkalmazást Telekom ügyfelek használhatják, melyhez regisztráció szükséges. Add meg a telefonszámod, a Mobilvásárlás rendszer pedig visszaküld SMS-ben egy ellenőrző kódot az általad megadott telefonszámra, ezt a 6 jegyű kódot írd be az alkalmazásba, hogy a regisztráció és azonosítás megtörténjen.
  • Vásárlási kód: Ezzel a 4 jegyű kóddal tudod megerősíteni a vásárlási szándékod minden tranzakció esetében az alkalmazásban. Amennyiben ezt a megoldást választod a jóváhagyáshoz, akkor a vásárlási kód beállításakor tudod megadni ezt a 4 számjegyből álló kódot. A kód megadása mindenképp szükséges az első alkalommal, lehetőség szerint jegyezd meg.
  • Biometrikus azonosítás: Amennyiben szeretnéd mobilvásárlásaidat gyorsabban és egyszerűbben jóváhagyni, úgy lehetőséged van a vásárlási kód helyett biometrikus azonosítással jóváhagyni a tranzakciókat. Ennek feltétele, hogy a készüléked alkalmas legyen az ujjlenyomattal vagy Face ID-val történő azonosításra. Ezt követően az alkalmazás használatához az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása szükséges, de elolvashatod a szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződéses Feltételeinket is egyúttal.
  • Beállítások: Javasoljuk, hogy engedélyezd az értesítések küldését az alkalmazásnak, mert így lesz kényelmes és biztonságos az alkalmazás használata, és így kapsz értesítést az e-matricád, parkolásod vagy mobiljegyed lejárata, valamint a lottó sorsolások előtt is. Az értesítéseket később is módosíthatod a Beállításokban.
  • Dashboard: A dashboardon egy áttekintő nézetet adunk számodra, ahol minden szolgáltatás külön kártyán jelenik meg. Itt láthatod az aktuálisan futó vagy előjegyzett parkolásaid, érvényes matricá(i)dat, mobiljegyeid és bérleteid, mobil-lottó sorsolások következő időpontjait. A szolgáltatás kártyáját kiválasztva tudsz tovább lépni, új tranzakciót indítani, korábbi vásárlásaidat visszakeresni, illetve itt tudsz a Beállításokba belépni a jobb felső sarokban lévő fogaskerékre kattintva.
parkolas-ikon-84.svgparkolas-ikon-84.svgMobilParkolás az app-ban

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

  • Javasoljuk, hogy engedélyezd az alkalmazás használata közben a helymeghatározás használatát, mely segítségével az alkalmazás megadja neked a megfelelő parkolási zónát. Amennyiben nem engedélyezted a használatát, úgy a zónát manuálisan tudod kiválasztani a parkolás indításához.
  • Egy új gépjármű felvétele esetén ki tudod választani többek között annak színét, továbbá amennyiben adott gépjárműre vonatkozóan rendelkezel parkolási engedéllyel egy adott zónára, itt tudod megadni a zónakódot is.
  • Az áttekintő nézetben láthatod az eddigi információkat és itt tudod elindítani a parkolásod.
  • Fontos! A parkolásod akkor tekinthető sikeresnek, ha erről értesítést kapsz az alkalmazásban.
  • Amennyiben engedélyezted a helymeghatározást, abban az esetben az alkalmazás megmutatja neked, hogy pontosan hol parkolsz. További információkat itt találsz a Mobilparkolásról.

         

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
matrica-ikon-84.svgmatrica-ikon-84.svgAutópálya-matrica vásárlása az app-ban

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

  • A dashboardon az e-matrica kártyára lépve láthatod az aktuális, jövőbeni és lejárt e-matricáidat, valamit innen tudsz új vásárlást indítani.
  • Az alkalmazásban meg kell adnod, hogy a korábbiakban már regisztrált gépjárműveid melyikéhez szeretnél e-matricát vásárolni, vagy egy új gépjárműhöz tartozó adatokat kell felvenned.
  • Fontos, hogy csak Magyarországra vonatkozó autópálya matrica vásárolható és csak az autó felségjele módosítható.
  • A kiválasztott gépjárműhöz meg tudod adni az e-matrica típusát és érvényességének kezdetét.
  • Az áttekintő oldalon összefoglalunk minden fontos információt, ellenőrzést követően itt indíthatod el a vásárlást.
  • Az e-matrica vásárlásod akkor tekinthető sikeresnek, ha erről értesítést kapsz az alkalmazásban.
    További információkat itt találsz az e-matricáról.

         

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
orange_suitcase.svgorange_suitcase.svgHavi díjas utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
  • A havi díjas utasbiztosítás a CIG Pannónia Biztosító és a Telekom között létrejött csoportos biztosítási szerződés alapján veheted igénybe. Védelmet nyújt külföldön felmerülő orvosi költségek, baleset- és poggyászkárok, vagy egyéb, külföldi utazás során felmerülő károk esetén a választott csomag szerint, 24 órás asszisztenciával.
  • Először válaszd ki, hogy egyéni vagy családi biztosítási csomagot szeretnél, alap vagy extra fedezettel, majd amennyiben szükséged van adj hozzá kiegészítő csomagokat is. A családi csomag kiterjed az előfizető házastársára/élettársára és gyermekeire is 23 éves korig.
  • Olvasd el a megkötéshez szükséges nyilatkozatokat és erősítsd meg vásárlásod. Sikeres kötést követően a biztosítási kártyádat hozzá tudod adni mobiltárcádhoz, de Mobilvásárlás alkalmazásodban is megtalálod.
  • A biztosítás havi díja a kapcsolódó mobil előfizetésed havi számlájában kerül kiszámlázásra, a Mobilvásárlás limitet nem terheli. Az utasbiztosítás az első biztosítási év leteltét követően bármikor felmondható.

  

⁣ Tovább az utasbiztosítás termékleíró oldalára⁣ >>>

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
szerencsejatek-ikon-84.svgszerencsejatek-ikon-84.svgMobil-lottó szelvény összeállítása az app-ban

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

  • Mobil-lottó szelvényeidet továbbra is SMS-en keresztül kell beküldened és jóváhagynod is.
  • Az alkalmazás abban segít, hogy könnyebben tudd összeállítani a szelvényeidet, emlékeztet a következő sorsolás időpontjára, elmentheted benne a kedvenc számaid is.
  • Az alkalmazásban a sorsolást követően magenta kör mutatja a találataidat az ötös- és hatoslottó, valamint Eurojackpot fogadásaid esetében.
  • Ha úgy döntesz, hogy a következő ötös- és hatoslottó sorsoláson az egyik korábbi fogadásodban szereplő számokkal szeretnél játszani, úgy a korábbi szelvényt kiválasztva pár kattintással újra játékba tudod küldeni ugyanazokat a számokat.
  • Felhívjuk a figyelmed, hogy a fogadásod csak abban az esetben érvényes, ha az SMS-szelvény beküldését követően, azt egy újabb SMS-sel jóvá is hagytad, és válasz SMS-t is kapsz a sikeres fogadásodról.
  • További információkat itt találsz a Mobil-lottóról.

         

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
Mobiljegy_icon84Mobiljegy_icon84Közlekedési mobiljegy
Mobiljegy
mobiljegy
mobiljegy
mobiljegy

Kép leírása: mobiljegy

  • A Dashboardon a Mobiljegy kártya kiválasztásával lépj tovább Mobiljegy a termékekhez.
  • Attól függően, hogy a jegyed vagy bérleted milyen utazáshoz szeretnéd használni, válaszd ki a szolgáltatót vagy várost, majd a termék típusát (bérlet, napijegy vagy jegyek eseti utazáshoz) Ezt követően, ha szükséges, add meg igazolványod típusát és számát, valamint az érvényességi időt.
  • Az áttekintő oldalon összefoglalunk minden fontos információt, ellenőrzést követően itt indíthatod el a vásárlást.
  • Utazni csak érvényes bérlettel vagy jeggyel tudsz, ezért utazás megkezdésekor érvényesítsd jegyed időben, igazold bérleted érvényességét a következő módon: első ajtós felszálláskor és a metróállomás területére lépve okostelefonod kamerájával olvasd be a kihelyezett kódot, és mutasd fel a megjelenő ábrát a sofőrnek vagy a személyzetnek. Gyorsabb áthaladás érdekében előre is kiválaszthatod, hogy mely Metrómegállónál szállsz járműre, így ilyenkor külön kódbeolvasás sem szükséges.
  • Felhívjuk figyelmed, hogy közlekedési mobiljegyek vásárlásához és azok utazás során történő használatához wifi vagy rendelkezésre álló mobil adatkeret szükséges. Javasoljuk, hogy mindig feltöltött mobillal indulj útnak.
  • Figyelem: A vásárlásod akkor tekinthető sikeresnek, ha erről értesítést kapsz az alkalmazásban.

  

⁣ Tovább a Mobiljegy termékleíró oldalára⁣ >>>

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
  • parkolas-ikon-84.svgparkolas-ikon-84.svgMobilParkolás az app-ban
  • matrica-ikon-84.svgmatrica-ikon-84.svgAutópálya-matrica vásárlása az app-ban
  • orange_suitcase.svgorange_suitcase.svgHavi díjas utasbiztosítás
  • szerencsejatek-ikon-84.svgszerencsejatek-ikon-84.svgMobil-lottó szelvény összeállítása az app-ban
  • Mobiljegy_icon84Mobiljegy_icon84Közlekedési mobiljegy

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

Kép leírása: MobilParkorlás

  • Javasoljuk, hogy engedélyezd az alkalmazás használata közben a helymeghatározás használatát, mely segítségével az alkalmazás megadja neked a megfelelő parkolási zónát. Amennyiben nem engedélyezted a használatát, úgy a zónát manuálisan tudod kiválasztani a parkolás indításához.
  • Egy új gépjármű felvétele esetén ki tudod választani többek között annak színét, továbbá amennyiben adott gépjárműre vonatkozóan rendelkezel parkolási engedéllyel egy adott zónára, itt tudod megadni a zónakódot is.
  • Az áttekintő nézetben láthatod az eddigi információkat és itt tudod elindítani a parkolásod.
  • Fontos! A parkolásod akkor tekinthető sikeresnek, ha erről értesítést kapsz az alkalmazásban.
  • Amennyiben engedélyezted a helymeghatározást, abban az esetben az alkalmazás megmutatja neked, hogy pontosan hol parkolsz. További információkat itt találsz a Mobilparkolásról.

         

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

Kép leírása: Autópálya-matrica

  • A dashboardon az e-matrica kártyára lépve láthatod az aktuális, jövőbeni és lejárt e-matricáidat, valamit innen tudsz új vásárlást indítani.
  • Az alkalmazásban meg kell adnod, hogy a korábbiakban már regisztrált gépjárműveid melyikéhez szeretnél e-matricát vásárolni, vagy egy új gépjárműhöz tartozó adatokat kell felvenned.
  • Fontos, hogy csak Magyarországra vonatkozó autópálya matrica vásárolható és csak az autó felségjele módosítható.
  • A kiválasztott gépjárműhöz meg tudod adni az e-matrica típusát és érvényességének kezdetét.
  • Az áttekintő oldalon összefoglalunk minden fontos információt, ellenőrzést követően itt indíthatod el a vásárlást.
  • Az e-matrica vásárlásod akkor tekinthető sikeresnek, ha erről értesítést kapsz az alkalmazásban.
    További információkat itt találsz az e-matricáról.

         

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
Utasbiztosítás
  • A havi díjas utasbiztosítás a CIG Pannónia Biztosító és a Telekom között létrejött csoportos biztosítási szerződés alapján veheted igénybe. Védelmet nyújt külföldön felmerülő orvosi költségek, baleset- és poggyászkárok, vagy egyéb, külföldi utazás során felmerülő károk esetén a választott csomag szerint, 24 órás asszisztenciával.
  • Először válaszd ki, hogy egyéni vagy családi biztosítási csomagot szeretnél, alap vagy extra fedezettel, majd amennyiben szükséged van adj hozzá kiegészítő csomagokat is. A családi csomag kiterjed az előfizető házastársára/élettársára és gyermekeire is 23 éves korig.
  • Olvasd el a megkötéshez szükséges nyilatkozatokat és erősítsd meg vásárlásod. Sikeres kötést követően a biztosítási kártyádat hozzá tudod adni mobiltárcádhoz, de Mobilvásárlás alkalmazásodban is megtalálod.
  • A biztosítás havi díja a kapcsolódó mobil előfizetésed havi számlájában kerül kiszámlázásra, a Mobilvásárlás limitet nem terheli. Az utasbiztosítás az első biztosítási év leteltét követően bármikor felmondható.

  

⁣ Tovább az utasbiztosítás termékleíró oldalára⁣ >>>

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

Kép leírása: Mobil-lottó

  • Mobil-lottó szelvényeidet továbbra is SMS-en keresztül kell beküldened és jóváhagynod is.
  • Az alkalmazás abban segít, hogy könnyebben tudd összeállítani a szelvényeidet, emlékeztet a következő sorsolás időpontjára, elmentheted benne a kedvenc számaid is.
  • Az alkalmazásban a sorsolást követően magenta kör mutatja a találataidat az ötös- és hatoslottó, valamint Eurojackpot fogadásaid esetében.
  • Ha úgy döntesz, hogy a következő ötös- és hatoslottó sorsoláson az egyik korábbi fogadásodban szereplő számokkal szeretnél játszani, úgy a korábbi szelvényt kiválasztva pár kattintással újra játékba tudod küldeni ugyanazokat a számokat.
  • Felhívjuk a figyelmed, hogy a fogadásod csak abban az esetben érvényes, ha az SMS-szelvény beküldését követően, azt egy újabb SMS-sel jóvá is hagytad, és válasz SMS-t is kapsz a sikeres fogadásodról.
  • További információkat itt találsz a Mobil-lottóról.

         

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
Mobiljegy
mobiljegy
mobiljegy
mobiljegy

Kép leírása: mobiljegy

  • A Dashboardon a Mobiljegy kártya kiválasztásával lépj tovább Mobiljegy a termékekhez.
  • Attól függően, hogy a jegyed vagy bérleted milyen utazáshoz szeretnéd használni, válaszd ki a szolgáltatót vagy várost, majd a termék típusát (bérlet, napijegy vagy jegyek eseti utazáshoz) Ezt követően, ha szükséges, add meg igazolványod típusát és számát, valamint az érvényességi időt.
  • Az áttekintő oldalon összefoglalunk minden fontos információt, ellenőrzést követően itt indíthatod el a vásárlást.
  • Utazni csak érvényes bérlettel vagy jeggyel tudsz, ezért utazás megkezdésekor érvényesítsd jegyed időben, igazold bérleted érvényességét a következő módon: első ajtós felszálláskor és a metróállomás területére lépve okostelefonod kamerájával olvasd be a kihelyezett kódot, és mutasd fel a megjelenő ábrát a sofőrnek vagy a személyzetnek. Gyorsabb áthaladás érdekében előre is kiválaszthatod, hogy mely Metrómegállónál szállsz járműre, így ilyenkor külön kódbeolvasás sem szükséges.
  • Felhívjuk figyelmed, hogy közlekedési mobiljegyek vásárlásához és azok utazás során történő használatához wifi vagy rendelkezésre álló mobil adatkeret szükséges. Javasoljuk, hogy mindig feltöltött mobillal indulj útnak.
  • Figyelem: A vásárlásod akkor tekinthető sikeresnek, ha erről értesítést kapsz az alkalmazásban.

  

⁣ Tovább a Mobiljegy termékleíró oldalára⁣ >>>

  

divider-egyszeru-vonal.svg

Hogyan tudsz fizetni a szolgáltatásért?

Havi díjas előfizetőként

Havi díjas előfizetőként

Havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz.

Részletek
Domino előfizetőként

Domino előfizetőként

Előzetesen feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz

Részletek
Gyakori kérdések Gyakori kérdések

Mi az a közlekedési mobiljegy?

A közlekedési mobiljegy egy olyan megvásárolható utazási jogosultság, melyet a már a Mobilvásárlás alkalmazáson keresztül is el lehet érni.A Mobiljegy vásárlásának keretében országos és helyi jegyeket és bérleteket vásárolhatsz, attól függően, hogy mi az úticélod. A Mobiljegy használatáról bővebben ITT találsz információkat.

Mi a teendőm, ha havi előfizetéses ügyfélként elfogyott a havi Mobilvásárlási keretem?

Töltsd fel az Univerzális egyenleged és újra használhatod a Mobilvásárlást. Havidíjas előfizetőként a díjszabásunkban szereplő havi limit erejéig havi számlád terhére is vásárolhatsz a Mobilvásárlás szolgáltatás keretében. A limitösszeg felett az előre feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz kivéve az univerzális egyenleg SMS-ben történő feltöltése.

Hogyan tudom feltölteni az univerzális egyenlegem a vásárláshoz?

Amennyiben saját vagy családtagod egyenlegét szeretnéd feltölteni, azt bankkártyával ITT tudod megtenni. A Mobilvásárlás alkalmazásban erre nincs lehetőség.

Hol tudom visszakeresni a parkolásom vagy autópálya-matricám, ha nem SMS-en keresztül, hanem az alkalmazásban vásároltam?

A dashboardon az érintett szolgáltatás kártyájára kattintva tovább tudsz lépni, ahol láthatod az aktuális, jövőbeni és lejárt parkolásaidat vagy e-matricáidat.

Ha ugyanazzal a járművel szeretnék parkolni és e-matricát vásárolni, mindkét szolgáltatás esetében meg kell adnom a gépjármű adatait?

Amennyiben egyik szolgáltatás esetében megadtad a gépjárműved adatait, az alkalmazás a másik szolgáltatás igénybevétele esetén is felismeri azt, így nem kell újra megadnod.

Hogy tudom beállítani a biometrikus azonosítást?

Ha a készüléked alkalmas a biometrikus azonosításra, úgy az alkalmazáson belül itt tudod beállítani: Beállítások/Profil
Amennyiben még nem állítottad be a készülékeden a biometrikus azonosítást, úgy a készüléked központi beállításaiban kell azt definiálnod, és természetesen engedélyezni a Mobilvásárlás alkalmazás Beállítások/Profil/Biometrikus azonosítást
Beállítás a készüléken:

  • iPhone esetében: Face ID/Touch ID és jelkód menüben
  • Android esetében: Beállítások/Biztonsági és zárolási képernyő menüben.

Miket tudok beállítani az alkalmazásban?

A Mobilvásárlás dashboardon a jobb felső sarokban a fogaskerékre kattintva a Beállítások menübe tudsz belépni, ahol megtalálod a Profil, Értesítés, Nyilatkozatok, Információk beállításának, módosításának lehetőségeit.

Miért nem indul el a Mobilvásárlás alkalmazás a letöltést követően?

Sok esetben az alkalmazás azért nem indul el, mert a készüléken az órabeállítás nem megfelelő. Például eltér a valódi időtől, esetleg 24 órás helyett 12 órás a beállítás. Amennyiben az órabeállítás sikeresen megtörtént, ellenőrizd le, hogy a Mobilvásárlás alkalmazás legfrissebb verzióját használod, és ha szükséges, frissítsd az alkalmazást. Az aktuális verziószámot az alkalmazáson belül a Beállítások menüben, a lap aljára gördítve találod meg. A Mobilvásárlás alkalmazás legfrissebb verziószáma: 8.2.1.

Tudom-e használni a Telekom Mobilvásárlás alkalmazást, ha másik szolgáltatónál van előfizetésem?

A Telekom Mobilvásárlás alkalmazás használata csak Telekom ügyfelek számára lehetséges.

Mit tegyek, ha le akarom tiltani vagy a tiltást követően mégis szeretném használni a mobilvásárlás szolgáltatást?

Felhívjuk a figyelmed, hogy a mobilvásárlás szolgáltatás engedélyezése, illetve tiltása az alkalmazáson belül nem állítható be. Amennyiben szeretnéd letiltani vagy tiltást követően engedélyezni a szolgáltatást, kérjük, hívd a központi ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon, ahol a tiltást vagy a bekapcsolást elvégzik Kollégáink.

Mit tegyek, ha nem tudok regisztrálni az alkalmazásban?

Minden aktív mobilszámmal rendelkező Telekom előfizető tud regisztrálni az alkalmazásban. Amennyiben a regisztráció során hibaüzenetet kapsz, kérjük, vizsgáld meg, megfelelő telefonszámot adtál-e meg, duál SIM-kártyás készüléked esetében minden szükséges beállítást elvégeztél, és aTelekom SIM-kártyádat használod.

Mit tegyek, ha elfogyott a Mobiladat keretem?

Amennyiben az alkalmazásból indítottál parkolást, de leállításakor már nem áll rendelkezésre elegendő mobiladat kereted, úgy lehetőséged van SMS-ben is a tranzakció leállítására. Továbbá amennyiben SMS-ben indítottál el egy tranzakciót, de a leállításhoz nincs elegendő egyenleged, úgy az alkalmazáson keresztül is megteheted, mobiladat forgalom segítségével.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a vásárlási kódot?

Az alkalmazás Beállítások/Profil menüpontjában válaszd ki az „Elfelejtett vásárlási kód”-ot. A mobilvásárlás rendszer ezt követően kiküld SMS-ben a megadott telefonszámra egy 4 jegyű kódot, melyet beírva új vásárlási kódot tudsz megadni.

Mit tegyek, ha új készülékem van, a telefonszámom változatlan és a korábbi készülékemen nem léptem ki a Mobilvásárlás alkalmazásból?

Kérjük, hívd a központi ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon, ahol Kollégáink segítenek, hogy más ne tudja használni az alkalmazást a kódoddal. A belépést követően újra tudsz regisztrálni az alkalmazásban, ahol új vásárlás kódot is meg tudsz adni. Ezt követően megjelennek a vásárlási előzményeid.

Mit tegyek, ha új készülékem van, a telefonszámom változatlan, kiléptem a Mobilvásárlás alkalmazásból, de elfelejtettem a vásárlási kódot?

Amennyiben új készülékkel rendelkezel és elfelejtetted a korábban megadott mobilvásárlás kódot, úgy az alkalmazás letöltését követően a Beállítások menüponton belül a Profil pontban új kódot tudsz megadni a vásárlásaidhoz.
A belépést követően megjelennek a vásárlási előzményeid.

Mit tegyek, ha továbbra is SMS segítségével szeretném a mobilvásárlás szolgáltatást igénybe venni?

Továbbra is lehetőséged van az eddig megszokott módon, SMS-ben vásárolni a mobilvásárlás szolgáltatás keretein belül, melyről itt találsz bővebb információkat.

Fontos! A közlekedési mobiljegyet SMS-ben nem lehet megvásárolni, csak a Mobilvásárlás alkalmazásból érhető el.

Hol tudom módosítani vagy kitörölni egy már korábban megadott jármű adatait?

A Mobilparkolás vagy e-matrica kártyára kattintva a jobb felső sarokban megjelenő "autó" ikonra lépve ki tudod választani, melyik jármű adatait szeretnéd módosítani vagy éppen törölni.

Mit tegyek, ha Androidos készülékemről nem tudom beküldeni a szelvényt SMS-ben?

A készülék központi beállításaiban az üzenetküldő alapértelmezést törölni szükséges:
A lépések: Beállítások > Alkalmazások > Messenger alkalmazásinformáció > Speciális > Megnyitás alapértelmezés szerint > Alapértelmezések törlése
Ezt követően a Mobil-lottó beküldésekor a Mobilvásárlás alkalmazás újra fel fogja dobni a, hogy melyik alkalmazással szeretnéd beküldeni a szelvényt. Ekkor a Messages/Üzenetek -et válaszd ki.

Kit kereshetek, ha kérdésem van?

Amennyiben az alkalmazás használatával, Mobilvásárlás egyenlegeddel kapcsolatban szeretnél információt kérni, hívd a Telekom Ügyfélszolgálatot a 1414-es telefonszámon.

A Mobilvásárlás alkalmazással kapcsolatos észrevételeidet erre az e-mail címre tudod küldeni: mobilvasarlas.app@telekom.hu

Bezárom
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

  • Nyilatkozat
  • Testreszabás
  • A sütikről

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.

Sütik részletei és beállításai:

Működéshez szükséges
Mindig aktív

Biztosítják és szükségesek a weboldal funkcióinak elvárt, és megfelelő működéséhez, elengedhetetlenek az oldalon való navigáláshoz.

Marketing célú

A hirdetéseket megtekintő látogatókra vonatkozó ismeretek levonására, hirdetési célcsoportok képzésére, érdekes reklámtartalmak megjelenítésére és kampányaink hatékonyságának mérésére használjuk mind a Telekom weboldalain, mind harmadik felek hirdetési partneroldalain. Weboldalunkba harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Statisztikai célú

Lehetővé teszik a viselkedési (usage) adatok Telekom vagy harmadik fél szolgáltatók általi gyűjtését, úgynevezett álnevesített használati profilok formájában. Ezáltal nyomon követhetjük a weboldal egyedi látogatóinak számát, elemezzük a felhasználói viselkedést a látogatók weboldalon való interakciójára vonatkozó anonim vagy álnevesített információk alapján. A Telekom weboldalába harmadik féltől származó szolgáltatások vannak integrálva, amely szolgáltatásokat a Telekom részben saját céljaira, részben a harmadik féllel közös célból alkalmazza, részben a harmadik fél szolgáltatók saját céljaikból és saját felelősségükre nyújtják. Ezen szolgáltatásokkal összefüggésben sor kerül látogatók adatai további harmadik fél szolgáltatóknak történő továbbítására. Arra vonatkozóan, hogy milyen célból, jogalapon és módon történik a látogatók adatainak harmadik fél szolgáltatók saját céljaira történő kezelése, a harmadik fél szolgáltatók adatvédelmi tájékoztatójából ismerheti meg. A Telekom A Telekom Sütikről szóló tájékoztatójában részletes információkat találsz ezekről a harmadik fél szolgáltatókról.

Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.

Részletes sütitájékoztató/Partnerek