Átvétel
- Szerződéses
terméket (pl. új havi díjas előfizetést fizikai vagy eSIM-mel, kedvezményes készülékcserét fizikai vagy eSIM-mel,
Domino készülékcsomagot) kizárólag a
szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen
külföldön tartózkodik.
A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket. - Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.
Kiszállítás
- Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
- Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a
házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását
követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.
A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
A járványhelyzetre való tekintettel 2020. november 16-tól
a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme
érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást.
A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják
vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el.
Kérjük készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat, mert azt a futár
kérni fogja az átadás helyszínén.
Fizetés
- Online shopunkban a rendelés feladásakor minden olyan típusú bankkártyával fizethetsz, amelyet a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
- Amennyiben új előfizetés mellé, részletfizetéssel vásárolsz készüléket és a felület alapján mobil előleg megfizetése szükséges, akkor az összeget kizárólag bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki.
- Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket, fizethetsz megrendelés átvételekor is.
- Egyösszegű vásárlás esetén bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki az összeget.
- Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
- A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
- A
szállítás díjmentes, ha:
- havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
- Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
- 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
- A szállítás díja 950 Ft, ha Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.