Szállítási és fizetési feltételek

Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére

Mit szeretnél a szállításról és fizetésről megtudni?

Házhoz szállítás - ha mi vigyük hozzád

Normál házhoz szállítás

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

  • csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked
  • a szállítást csak belföldi címre kérheted
  • 500 000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni. Online megrendelés esetén azonban kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával; utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.

További információk a normál házhoz szállítással kapcsolatban

Mikor kaphatom meg a csomagom?

Kép leírása: Normál házhozszállítás

Normál házhozszállítás

Amennyiben telepítést igénylő otthoni szolgáltatást is rendeltél, akkor a vele együtt rendelt termékeket (beleértve SIM kártyát is) a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el Hozzád.

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Expressz házhoz szállítás Budapesten - Már ma megkaphatod!

Rendeld meg eszközöd online hétköznap 12 óráig és még aznap 15 és 20 óra között MPL-lel házhoz visszük neked Budapesten!

Jelenleg ezt díjmentesen biztosítjuk*.

További feltételek:

  • 20 óráig elérhető vagy a rendelés napján a budapesti átvételi címen
  • lakossági ügyfél vagy
  • az eszközt havi díjas mobilszolgáltatás mellé, vagy szolgáltatás nélkül kedvezmények nélküli áron vásárolod
  • kisméretű eszközt rendelsz pl. mobiltelefon, tablet, kiegészítők

Az online rendelési folyamatban a számodra elérhető kiszállítási módok közül választhatsz, ami figyelembe veszi a fenti feltételeket.

Jó, ha tudod: 1 alkalommal kísérli meg az MPL futár kiszállítani a csomagod. Ha nem ér el, következő munkanapon 8-17 óra között újra próbálja. Ha a 2. kézbesítési kísérlet sem sikerül, 5 napig lesz még elérhető a csomagod a Postán.

*Az expressz szolgáltatás díja a megrendelés napján érvényes díjak alapján kerül felszámításra.

Hétvége/ünnepnap van, vagy csak 13:30 után sikerült rendelned a fenti feltételekkel?

Ne csüggedj! Expressz szolgáltatással a normál házhozszállításnál gyorsabban, már a következő munkanapon kézhez is kaphatod a csomagod.

További információk a házhoz szállításról

Jelenleg a kis méretű eszközöket (mobiltelefon, tablet, laptop stb.) a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagy méretű eszközöket (pl. a 43"/109 cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a WSZL futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű eszközt rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.

Kövesd nyomon csomagod státuszát Telekom fiókodban a "rendelések" menüben vagy érdeklődj chaten kollégáinknál, de a 1414-en is kérhetsz információt.
Ha már a kiszállító céghez került a csomagod, a kiszállító cég nyomkövetési felületén tudod tovább követni.

A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.

Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.

Olyan otthoni szolgáltatást rendeltél, ami telepítést igényel?

  • A set top box-ot, modemet, illetve az okoswifi eszközt a munkatársunk fogja vinni, amikor telepíti a megrendelt szolgáltatást.
  • Amennyiben egyéb terméket/készüléket (beleértve a SIM kártyát is) is rendeltél a telepítést igénylő szolgáltatás mellett, úgy azokat a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el Hozzád.
  • A kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesít majd.

Átvételi helyek - ha te jönnél érte

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

FOXPOST csomagautomatában

Rendelésed már csomagautomatára is kérheted, amennyiben szolgáltatás nélkül, listaáron rendelsz. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot, aminek jóváhagyását követően a FOXPOST e-mail-ben értesít majd rendelésed státuszáról.

A FOXPOST értesítést küld neked, amikor:

  • átveszik tőlünk a csomagot
  • betöltésre kerül az általad kiválasztott csomagautomatába
  • átvételi idő lejárata előtt

Az átvételre 5 napig van lehetőséged.

A jóváhagyott rendeléseket Budapesten várhatóan 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni.

FOXPOST csomagautomaták
FOXPOST csomagkövetés

Postán

Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.

  • A posta értesítést küld neked, amikor
    • átveszik tőlünk a csomagot
    • beérkezik a kért postahivatalba és átvehető lesz
    • 2 nappal az átvételi idő lejárata előtt
  • Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged. A 6. munkanapon a Posta visszaküldi az át nem vett csomagot nekünk.
  • A választható átvételi pontokat a megrendelésed alapján személyre szabottan mutatjuk Neked. Mivel nagyobb terméket (pl. 43 col feletti TV) egyes posták nem tudnak fogadni.

Posta átvételi helyek

Telekom Üzletben

Jelenleg ez az átvételi mód nem elérhető.

Mikor vehetem át a csomagom?

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Ki veheti át a csomagot?

A megrendelt terméket kizárólag Te, mint megrendelő és szerződő fél veheted át, a kiszállítás módjától függetlenül. Átvételkor be kell mutatnod a rendelésnél megadott okmányod. Meghatalmazást a Te érdekedben nem tudunk elfogadni.

Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valakihez kerüljön a rendelésed.

Hogyan tudok fizetni?

Az online rendelés során

A rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Classic
  • Visa Electron

Kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával, utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.

Gyakori kérdések

Módosíthatom a rendelésem?

Biztonsági okok miatt a rendeléseden nem tudsz módosítani.

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

Az érkezés időpontja attól függ, hogy milyen kiszállítást választottál.

Milyen esetekben kell előleget fizetnem?

Néhány esetben előleget kell fizetned a készüléked vásárlásakor. Ezt a későbbiekben 100%-ban jóváírjuk!

14 napos elállási jog

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Készülékek javítása, jótállási, kellék- és termékszavatossági jogok

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Ha nem vettem át/akadályoztatva voltam az átvételben és visszaküldésre kerül a csomag a Telekomhoz, a szállítási díjat kiterheli a Telekom részemre?

Nem, a szállítási díj az eszköz díjával együtt visszajár.

Átvételi hely/mód a rendelés véglegesítése után módosítható-e (pl. mégsem házhoz szállítást kérek, hanem én mennék érte)?

Normál szállítás esetén nem, a megrendelés véglegesítése után sem az átvétel módja, sem helyszíne nem módosítható. Aznapi kiszállítás esetén viszont, amennyiben az első és a második kiszállítási kísérlet is sikertelenül zárul, a csomag az illetékes postán 5 napig személyesen átvehető.

Mi történik, ha a rendelés véglegesítése és az átvétel időpontja között a rendelésnél megadott okmányom épp lejár/elveszik/elhagyom, stb., és az átvételkor másik okmánnyal szeretném azonosítani magam?

Futárszolgálati partnereink, illetve a kijelölt átvételi pontokon dolgozó kollégák minden esetben a megrendelés során megadott okmány alapján végzik az átvevő azonosítását, emiatt kérjük, olyan okmányt adj meg a megrendeléskor, aminek érvényességi ideje a legtávolabb esik a megrendelés napjától. Sajnos a megrendelésben leadottól eltérő okmányt a Te biztonságod érdekében az azonosítás során nem fogadhatunk el.

Online shop szerződési feltételek

További feltételek

Ha szolgáltatást is rendelsz, úgy előzetesen ismerd meg a Lakossági Általános Szerződési feltételeinkben foglaltakat.