Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

Szállítási és fizetési feltételek

Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére

Mit szeretnél a szállításról és fizetésről megtudni?

Hova kérhetem a csomagom kiszállítását?

  • házhoz szállítjuk az otthonodba vagy a munkahelyedre (a lényeg, hogy belföldi cím legyen)
  • vagy elküldjük egy átvételi pontra (Pick Pack Pont, Posta)

Hogyan tudok fizetni?

Ha az online rendelés során fizetnél

A rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Classic
  • Visa Electron

Ha átvételkor fizetnél

Bizonyos esetekben a futárnál vagy átvételi ponton is tudsz fizetni, készpénzzel vagy kártyával.

  • 500.000 Ft feletti összeget azonban csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni
  • az átvételi pontokon pedig előfordulhat, hogy csak készpénzzel tudsz fizetni (erről az adott átvételi pont oldalán tudsz informálódni)

Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket, a megrendelés átvételekor is fizethetsz.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás díjmentes, ha

  • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
  • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
  • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket

A szállítás díja 950 Ft, ha

  • Pick Pack Pontra kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy
  • rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot

Ki veheti át a csomagot?

A megrendelt terméket kizárólag Te, mint megrendelő és szerződő fél veheted át, a kiszállítás módjától függetlenül. Átvételkor be kell mutatnod a rendelésnél megadott okmányod. Meghatalmazást a Te érdekedben nem tudunk elfogadni.

Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valakihez kerüljön a rendelésed.

Hogyan működik a házhozszállítás?

Ha a házhozszállítást választod, a csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked. A szállítást csak belföldi címre kérheted.

Jelenleg az átlagos méretű csomagokat a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagyobb készülékeket (pl. a 43"/109 cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a Waberer’s futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű készüléket rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.

A csomagodat bejelentkezés után, a Rendelések menüpont alatt tudod nyomonkövetni, vagy a kiszállító futárcég nyomkövetési felületén.

A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.

Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.

Otthoni szolgáltatást is rendeltél?

  • A megrendelt eszközt, ha még nincs előfizetésed nálunk, automatikusan a telepítési címre szállítjuk.
  • A set top box-ot, modemet, illetve az okoswifi eszközt a munkatársunk fogja vinni, amikor beköti a megrendelt szolgáltatást.
  • Ha más készüléket is rendeltél a szolgáltatás igénylésekor, azokat az alábbi futárszolgálat egyike szállítja ki, a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül.

Bővebb információkat az Általános szerződési feltételeinkben olvashatsz.

További információk a futárszolgálatokról

Hogyan tudom csomagponton átvenni a rendelést?

Gyakori kérdések

Módosíthatom a rendelésem?

Biztonsági okok miatt a rendeléseden nem tudsz módosítani.

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

Az érkezés időpontja attól függ, hogy milyen kiszállítást választottál.

Milyen esetekben kell előleget fizetnem?

Néhány esetben előleget kell fizetned a készüléked vásárlásakor. Ezt a későbbiekben 100%-ban jóváírjuk!

14 napos elállási jog

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Készülékek javítása, jótállási, kellék- és termékszavatossági jogok

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Online shop szerződési feltételek

További feltételek

Kérjük, hogy a havi díjas és Domino előfizetőkre vonatkozó szerződési feltételeket olvasd el figyelmesen üzletszabályzatunkban!