Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére
A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.
További információk a normál házhoz szállítással kapcsolatban
Kép leírása: Normál házhozszállítás
A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.
Rendeld meg eszközöd online hétköznap 12 óráig és még aznap 15 és 20 óra között MPL-lel házhoz visszük neked Budapesten!
Jelenleg ezt díjmentesen biztosítjuk*.
További feltételek:
Az online rendelési folyamatban a számodra elérhető kiszállítási módok közül választhatsz, ami figyelembe veszi a fenti feltételeket.
Jó, ha tudod: 1 alkalommal kísérli meg az MPL futár kiszállítani a csomagod. Ha nem ér el, következő munkanapon 8-17 óra között újra próbálja. Ha a 2. kézbesítési kísérlet sem sikerül, 5 napig lesz még elérhető a csomagod a Postán.
*Az expressz szolgáltatás díja a megrendelés napján érvényes díjak alapján kerül felszámításra.
Hétvége/ünnepnap van, vagy csak 13:30 után sikerült rendelned a fenti feltételekkel?
Ne csüggedj! Expressz szolgáltatással a normál házhozszállításnál gyorsabban, már a következő munkanapon kézhez is kaphatod a csomagod.
Jelenleg a kis méretű eszközöket (mobiltelefon, tablet, laptop stb.) a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagy méretű eszközöket (pl. a 43"/109 cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a WSZL futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű eszközt rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.
Kövesd nyomon csomagod státuszát Telekom fiókodban a "rendelések" menüben vagy érdeklődj chaten kollégáinknál, de a 1414-en is kérhetsz információt.
Ha már a kiszállító céghez került a csomagod, a kiszállító cég nyomkövetési felületén tudod tovább követni.
A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.
Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.
Általában ez a futárszolgálat szállítja ki a csomagokat.
A GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.
Szállítási idő módosítása: A kiszállítást megelőzően küldött e-mailben szereplő linken keresztül kérhető a szállítás idejének módosítása. Amennyiben a szállítási cím szerinti településen található GLS depó, kérhetsz esti (17-20 óra között) kiszállítást is.
A GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
A nagy méretű csomagok a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra.
Ebben az esetben a nyomon követesről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
Elérhetőségek:
Ügyfélértesítések:
A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva a szállítás helyzetéről értesítést küld az ügyfélnek. Az első e-mailben (a noreply@hdteam.hu címről) megadja a csomagkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a szállítás állapota. A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.
Ügyfél azonosítása:
A csomag átadása kizárólag a rendeléshez megadott személyi okmány bemutatása esetén történik meg, más személy (pl. meghatalmazott) nem veheti át a csomagot. A kiszállítás során 2 HDT futár jár el a helyszínen. 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás.
A járványhelyzetre való tekintettel 2021. november 15-től a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást. A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. Kérjük, készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat, mert azt a futár kérni fogja az átadás helyszínén.Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó tudnivalók
Elérhetőségek:
Ügyfélértesítések:
Első értesítés e-mailben történik, amikor a WSZL átveszi a Telekom Központi Raktárában a csomagot.
A második értesítés a kiszállítás napján történik SMS-ben.
Csomagkövetés:
WSZL kiszállítás esetén e-mailben egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.
Egyéb tudnivalók:
A járványhelyzetre való tekintettel 2020. november 16-tól a WSZL futárszolgálat esetében a futárok csomagot kizárólag a bejárati ajtóig viszik, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. A csomag átadásakor elektronikus aláírást kérnek.
A kiszállítás előtt a futárszolgálat munkatársa telefonon egyeztet és az alábbi esetekben nem kísérli meg a szállítást:
A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.
Rendelésed már csomagautomatára is kérheted, amennyiben szolgáltatás nélkül, listaáron rendelsz. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot, aminek jóváhagyását követően a FOXPOST e-mail-ben értesít majd rendelésed státuszáról.
A FOXPOST értesítést küld neked, amikor:
Az átvételre 5 napig van lehetőséged.
A jóváhagyott rendeléseket Budapesten várhatóan 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni.
Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.
Jelenleg ez az átvételi mód nem elérhető.
A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.
A rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:
Kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával, utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.
Biztonsági okok miatt a rendeléseden nem tudsz módosítani.
Az érkezés időpontja attól függ, hogy milyen kiszállítást választottál.
Néhány esetben előleget kell fizetned a készüléked vásárlásakor. Ezt a későbbiekben 100%-ban jóváírjuk!
A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.
A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.
Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!
Nem, a szállítási díj az eszköz díjával együtt visszajár.
Normál szállítás esetén nem, a megrendelés véglegesítése után sem az átvétel módja, sem helyszíne nem módosítható. Aznapi kiszállítás esetén viszont, amennyiben az első és a második kiszállítási kísérlet is sikertelenül zárul, a csomag az illetékes postán 5 napig személyesen átvehető.
Futárszolgálati partnereink, illetve a kijelölt átvételi pontokon dolgozó kollégák minden esetben a megrendelés során megadott okmány alapján végzik az átvevő azonosítását, emiatt kérjük, olyan okmányt adj meg a megrendeléskor, aminek érvényességi ideje a legtávolabb esik a megrendelés napjától. Sajnos a megrendelésben leadottól eltérő okmányt a Te biztonságod érdekében az azonosítás során nem fogadhatunk el.
Ha szolgáltatást is rendelsz, úgy előzetesen ismerd meg a Lakossági Általános Szerződési feltételeinkben foglaltakat.