Szállítási és fizetési feltételek

Válassz nálunk mobil vagy otthoni előfizetésed mellé készüléket!

  • A megrendelt termék nyitva tartási időben azonnal, soron kívül átvehető.
  • Kijelölt budapesti és vidéki üzletekben érhető el.
  • Bankkártyával vagy készpénzzel is fizethetsz.

Díjak

Üzleteinkben a megrendelt termékek átvétele díjmentes, kizárólag a termék árát kell kifizetned.

Helyszínek

Az interneten megrendelt terméket üzleteinkben veheted át. Az üzletek pontos helyét, nyitva tartását és árukészletét honlapunk jelezni fogja vásárlás közben. Üzleteinkről és ezek elérhetőségéről az üzletkeresőben is tájékozódhatsz. A rendelés feladásakor lehetőség van időpontfoglalásra is, így elkerülheted a sorban állást.

Határidő

A megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk lefoglalva számodra.

Fizetési lehetőségek

A rendelés feladásakor bankkártyával az OTP biztonságos rendszerén keresztül

Havi díjas előfizetés a megrendeléséhez nem választható!

Az összes bankkártyát használhatod, amit az OTP Bank online fizetésre elfogad - például dombornyomott bankkártyákat (EC/MC, VISA, AMEX, virtuális kártya vagy webkártya) vagy az annak megfelelő tartalommal felruházott virtuális kártyákat, vagy Maestro kártyát. Honlapunkról átirányítunk az OTP Bank oldalára, ahol a fizetés a Telekomtól függetlenül folytatódik, így nem kapjuk meg a bankkártya adataidat és nem társítjuk előfizetői adataiddal. A bankkártyának nem szükséges annak a nevére szólnia, akinek a nevére a termék vagy szolgáltatás rendelése történik.

A rendelés átvételekor az üzletben

Üzleteinkben készpénzes és bankkártyás fizetésre is lehetőség van.

Válaszd ki az azonnali átvételi lehetőséget!

Honlapunkon keresd meg a megfelelő terméket és helyezd kosaradba, majd a rendelési folyamat során a szállítási módok közül válaszd ki az azonnali átvételi lehetőséget.

Válassz átvevőhelyet és fizetési módot!

Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb átvevőhelyet. Csak azok közül az üzletek közül választhatsz, ahol a kosárban levő termék raktáron van. A fizetési mód kiválasztásánál választhatsz az interneten történő bankkártyás fizetés és az utánvét között. Utánvét választása esetén bankkártyával is fizethetsz.

Vedd át a terméket a kiválasztott üzletben!

Rendelésedet 5 napig tartjuk lefoglalva, melyet az üzlet nyitvatartási idején belül bármikor átvehetsz. Ha előfizetést is vásárolsz, az átvevőhelyen írhatod alá szerződését, ezért kérjük, hogy készítsd elő a szükséges dokumentumokat.

Miért érdemes üzletben vagy Pick Pack Ponton átvenned a megrendelt terméket?

  • Díjmentes, ha bármilyen készüléket vagy SIM-kártyát havi díjas vagy Domino előfizetéssel; vagy bármi mást 10 000 Ft fölötti értékben rendelsz honlapunkon.
  • Te döntöd el, hol veszed át rendelésedet! Több száz helyen, egyes üzleteinkben, Relay, InMedio hírlapüzletekben és egyéb átvételi pontokon veheted át a megrendelt terméket az ország számos településén.
  • Te döntöd el, mikor veszed át rendelésedet! A legtöbb üzlet estig és hétvégén is nyitva tart. A csomagot 5 munkanapon belül kell átvenni.
  • Miután jóváhagytuk telefonon a megrendelésed, Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.
  • Készpénzzel vagy bankkártyával fizethetsz. Üzleteinkben fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel, a további átvevőhelyek kb. 60%-ában van lehetőség bankkártyás fizetésre.

Díjak

Az átvétel díjmentes, ha

  • Havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
  • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
  • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket

Az üzletekbe vagy Pick Pack Pontokba történő kiszállítás díja 950 Ft (bruttó) az előfizetést nem tartalmazó vagy 10 000 Ft-ot el nem érő rendelések esetén.

Helyszínek

A honlapunkon megrendelt termékeket egyes üzleteinkben, Inmedio és Relay hírlapüzletekben, egyéb átvételi pontokon veheted át. Több száz belföldi helyszín közül választhatsz az ország számos városának forgalmas helyein. A rendelés beérkezése után az üzletek nyitva tartási idejében bármikor átveheted csomagodat 5 napon belül.

Üzletkereső a Pick Pack Pont honlapján

Határidő

Budapesten, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1 munkanapon, vidéken pedig akár 2 munkanapon belül tudod átvenni azt, az általad választott üzletben vagy Pick Pack Ponton. A legtöbb hírlapüzlet késő este és hétvégén is nyitva tart (erről tájékoztatjuk majd rendelés közben). A csomagot 5 munkanapon belül kell átvenni.

Fizetési lehetőségek

A rendelés feladásakor bankkártyával az OTP biztonságos rendszerén keresztül

Havi díjas előfizetés a megrendeléséhez nem választható!

Az összes bankkártyát használhatod, amit az OTP Bank online fizetésre elfogad. Például dombornyomott bankkártyákat (EC/MC, VISA, AMEX, virtuális kártya vagy webkártya) vagy az annak megfelelő tartalommal felruházott virtuális kártyákat, vagy Maestro kártyát. Honlapunkról átirányítunk az OTP Bank oldalára, ahol a fizetés a Telekomtól függetlenül folytatódik, így nem kapjuk meg a bankkártya adataidat és nem társítjuk előfizetői adataiddal. A bankkártyának nem szükséges annak a nevére szólnia, akinek a nevére a termék vagy szolgáltatás rendelése történik.

A rendelés átvételekor az üzletben

Az átvevőhelyen fizethetsz készpénzben, illetve az átvevőhelyek több mint 60%-ában bankkártyával is. Rendelés közben az átvevőhely kiválasztásakor az elfogadott fizetési módokat látni fogod, vagy ellenőrizheted a Pick Pack Pont honlapján. Üzleteinkben készpénzes és bankkártyás fizetésre is lehetőség van.

Add fel rendelésed honlapunkon!

A szállítási mód kiválasztásakor válaszd a "Személyes átvétel" opciót és válaszd ki a hozzád legközelebbi átvevőhelyet. A kiválasztásnál látni fogod az átvevőhelyek nyitva tartási idejét és a választható fizetési módokat. Az átvevőhelyek több mint felénél nemcsak készpénzzel, hanem bankkártyával is fizethetsz. A Pick Pack Pont átvevőhelyekről bővebb információt a Pick Pack Pont honlapján találsz.

Kapcsolatfelvétel

Munkatársunk a rendelés napján vagy a következő munkanapon megkísérel kapcsolatba lépni veled. Opcionálisan a hitelképességedet is vizsgálhatjuk. Rendszerünk SMS-t, illetve e-mailt küld a rendelés jóváhagyásáról.

Az ígért szállítási határidőt a megrendelés jóváhagyása után kell számítani!

A számlát, szerződést és a csomagot összeállítjuk és átadjuk a szállítónak

Rendszerünk SMS-t és e-mailt küld neked a csomag átadásról.

A csomag beérkezik a kiválasztott átvevőhelyre

Rendszerünk SMS-t és e-mailt küld amint a csomag beérkezik az általad kiválasztott átvevőhelyre.

Vedd át csomagot 5 napon belül az átvevőhelyen!

Csomagodat a beérkezést követő 5 munkanapon belül veheted át a kiválasztott átvevőhelyen nyitva tartási időben. Amennyiben előfizetést is vásárolsz, az átvevőhelyen írhatod alá szerződését, ezért kérjük, készítsd elő a szükséges dokumentumokat.

Miért érdemes a kiszállítást választanod?

  • Díjmentes, ha bármilyen készüléket vagy SIM-kártyát havi díjas vagy Domino előfizetéssel vásárolsz, vagy bármilyen terméket 10 000 Ft fölötti értékben rendelsz online shopunkban.
  • Bármely belföldi címre kérhető a kiszállítás. Munkahelyeden, otthonodban vagy más tartózkodási helyen is átveheted a rendelést.
  • Dátumot választhatsz a rendelés átvételére (9-17 óra között).
  • akár 1-2 munkanap szállítási határidő belföldön a megrendelés jóváhagyása után.
  • A futárnál fizethetsz készpénzben, ezért kérjük, pontos összeget készíts elő.
  • Szerződéses termék rendelése esetén, (új havi díjas előfizetés, kedvezményes készülékcsere, Domino készülékcsomag) csak a szerződő fél veheti át a terméket.
  • Egyéb termékek esetén (tartozék, készülék előfizetés nélkül) bármely, a szállítási címen tartózkodó személy átveheti a küldeményt, ha a rendelést feladó személy ezt jelezte a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben.

Díjak

Az átvétel díjmentes, ha

  • Havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
  • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
  • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket

A kiszállítás díja 950 Ft (bruttó) az előfizetést nem tartalmazó vagy 10 000 Ft-ot el nem érő rendelések esetén.

Helyszínek

Bármely belföldi címre szállítunk partnerünk, a GLS Hungary Kft. segítségével.

Határidő

Munkatársunk a rendelés napján vagy a következő munkanapon megkísérel kapcsolatba lépni veled. A Telefonos jóváhagyás után 1 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelés. A kiszállítást az adott napon belül kérheted (9-17 óra között).

Fizetési lehetőségek

A rendelés feladásakor bankkártyával az OTP biztonságos rendszerén keresztül.

Havi díjas előfizetés a megrendeléséhez nem választható!

Minden bankkártya típust használhsz, amit az OTP Bank online fizetésre elfogad. Fizethetsz például dombornyomott bankkártyával (EC/MC, VISA, AMEX, virtuális kártya, webkártya), az annak megfelelő tartalommal felruházott virtuális kártyával vagy Maestro kártyával. Honlapunkról átirányítunk az OTP Bank oldalára, ahol a fizetés a Telekomtól függetlenül folytatódik, így nem kapjuk meg a bankkártya adataidat és nem társítjuk előfizetői adataiddal. A bankkártyának nem szükséges annak a nevére szólnia, akinek a nevére a termék vagy szolgáltatás rendelése történik.

A rendelés átvételekor a futárnál

Nem garantált, hogy a futár tud visszaadni, ezért kérjük, hogy a rendelés pontos értékét készítsd elő készpénzben. A Magyar Telekomtól rendelt minden termék utánvét összegét kiszállításkor a GLS futároknál, bankkártyával is kifizetheted függetlenül attól, hogy rendelésedet online vagy telefonon keresztül adtad le.

Szerződéses termék rendelése esetén (új havi díjas előfizetés, kedvezményes készülékcsere, Domino készülékcsomag) csak a szerződő fél veheti át a terméket még abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.

Egyéb termékek esetén (tartozék, készülék előfizetés nélkül) bármely, a szállítási címen tartózkodó személy átveheti a küldeményt, ha a rendelést feladó személy ezt jelezte a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben.

Add fel rendelésed honlapunkon!

Online shopunkban bármikor adhatsz fel megrendelést.

A rendelés jóváhagyásához felhívunk (opcionális)

Munkatársunk a rendelés napján vagy a következő munkanapon megkísérel kapcsolatba lépni veled. Bizonyos esetekben a hitelképességedet is vizsgálhatjuk. Rendszerünk SMS-t, illetve e-mailt küld a rendelés jóváhagyásáról.

Az ígért szállítási határidő a megrendelés jóváhagyásának időpontjától számítandó.

A megrendelt terméket becsomagoljuk és átadjuk a szállítónak

A megrendeléshez kapcsolódó dokumentumokat (szerződés, számla, jótállási jegy stb.) elektronikusan juttatjuk el hozzád, azokat bármikor letöltheted honlapunkról belépés után.

Rendszerünk SMS-t és e-mailt küld neked, amikor a csomag a szállítónak átadásra kerül.

Kiszállítás és szerződéskötés

Rendelésedet és a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat a GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted. A GLS Hungary Kft. központi vevőszolgálata elérhető 7:00-20:00 óráig a (+36) 1 802 0265-ös telefonszámon, a csomagszám a Telekom online felülete által adott rendelésszám és a 0006 előtag (pl. ha a rendelésszám 1234567, a lekérdezendő GLS csomagszám: 00061234567). Amennyiben előfizetést is vásárolsz, a futárnál írhatod alá szerződésedet, ezért kérjük, készítsd elő a szükséges dokumentumokat. Ebben az esetben más nem veheti át helyetted a csomagot.

Kérjük, hogy a megrendelés pontos összegét készítsd elő!

10 000 Ft értékű online vásárlás esetén a kiszállítás díjmentes.

Regisztrált ügyfeleink részére a megrendelt árut házhoz szállítjuk. Szerződésköteles termékek rendelésénél mindig az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak az irányadóak.
A már feladott megrendelés aktuális állapotáról a bejelentést követően honlapunkon, a Rendeléseim menüpontban tájékozódhatsz.

Szállítási cím

  • Telekom otthoni előfizetés esetén kizárólag a telepítési címre szállítunk a megrendelt eszközt.
  • Amennyiben nem Telekom otthoni előfizető a megrendelő: szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet a kiszállítás időpontjáig - online - még lehetőséged van módosítani.

Szállítási mód - vállalt határidő

Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül megtörténik.

Szállító cég

A terméke(ke)t a GLS Hungary Kft. segítségével juttatjuk el az általad megadott szállítási címre (Telekom otthoni előfizetés esetén a kapcsolódó szolgáltatás telepítési címére).
A szállító cég adatai: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Központi telefonszám: +36 1 802 0265
A szállító cég csak munkanapokon 8:00 és 20:00 óra között végzi a szállítást.
A szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti az ügyfelet a szállítás pontos időpontjáról. Ha a szállító bármilyen oknál fogva nem találja a megadott címen az ügyfelet, írásos értesítőt hagy a helyszínen a futárszolgálat telefonos elérhetőségével. Az új időpont egyeztetés már az ügyfél feladata. A futár a leegyeztetett időpontban újra megkísérli a kézbesítést, mely többletköltséget nem von maga után.
Egyes termékek vásárlása esetében cégünknek jóvá kell hagynia a megrendelést. Ekkor munkatársunk telefonon megkeres, és ugyanekkor a szállítási cím és időpont is egyeztetésére kerül. Ezekben az esetekben az ígért 3 munkanapos szállítási határidőt az egyeztetés időpontjától kell számítani.

Átvétel, meghatalmazás

Online lakossági megrendelés, valamint futárszolgálat által kiszállított eszközök (az adott szolgáltatásra hűségidő vállalásával együtt járó kedvezményes eszközök, pl. laptop, táblagép stb.) esetén kizárólag az Előfizető veheti át a csomagot, meghatalmazást nem fogadunk el . Egyösszegű vásárlás esetén meghatalmazott is átveheti a csomagot.

Díjazás

  • Bármely 10 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás díjmentes.
  • 10 000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítás díja: 950 Ft

Az árak az áfát tartalmazzák.

A kiszállítási díj összege a megrendelt termékek áfakulcsának függvényében változik. Az 1992. évi LXXIV törvény az általános forgalmi adóról szóló 22.§ értelmében a kiszállítási díj áfakulcsát a számlán szereplő termékek áfakulcsa határozza meg. "Az adó alapjába beletartoznak: a termékértékesítés és szolgáltatásnyújtás teljesítéséhez járulékosan kapcsolódó költségek, még akkor is, ha azok külön megállapodáson alapulnak, így különösen az ügynöki, a bizományi, a biztosítási, a közlekedési költségek." (1992. évi LXXIV törvény / 22§ 3 (b) pont).

Fizetési módok

  • Utánvétes fizetés választása esetén a rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni.

Amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdésed van, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat lakossági ügyfélként az 1414-es, üzleti ügyfélként pedig a 1435-ös (Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható) telefonszámokon! További információt az ugyfelszolgalat@telekom.hu lakossági, illetve a 1435@telekom.hu üzleti ügyfélszolgálati e-mail-címeken kaphatsz, ha pedig ügyfelünk vagy, akkor honlapunkon a bejelentést követően Rendeléseim menüpontban is tájékozódhatsz. A tájékoztatás nem teljeskörű, a folyamat jelenlegi részletei a jövőben módosulhatnak, a változtatás jogát a Magyar Telekom Nyrt. fenntartja.

  • A megrendelt termék nyitva tartási időben azonnal, soron kívül átvehető.
  • Kijelölt budapesti és vidéki üzletekben érhető el.
  • Bankkártyával vagy készpénzzel is fizethetsz.

Díjak

Üzleteinkben a megrendelt termékek átvétele díjmentes, kizárólag a termék árát kell kifizetned.

Helyszínek

Az interneten megrendelt terméket üzleteinkben veheted át. Az üzletek pontos helyét, nyitva tartását és árukészletét honlapunk jelezni fogja vásárlás közben. Üzleteinkről és ezek elérhetőségéről az üzletkeresőben is tájékozódhatsz. A rendelés feladásakor lehetőség van időpontfoglalásra is, így elkerülheted a sorban állást.

Határidő

A megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk lefoglalva számodra.

Fizetési lehetőségek

A rendelés feladásakor bankkártyával az OTP biztonságos rendszerén keresztül

Havi díjas előfizetés a megrendeléséhez nem választható!

Az összes bankkártyát használhatod, amit az OTP Bank online fizetésre elfogad - például dombornyomott bankkártyákat (EC/MC, VISA, AMEX, virtuális kártya vagy webkártya) vagy az annak megfelelő tartalommal felruházott virtuális kártyákat, vagy Maestro kártyát. Honlapunkról átirányítunk az OTP Bank oldalára, ahol a fizetés a Telekomtól függetlenül folytatódik, így nem kapjuk meg a bankkártya adataidat és nem társítjuk előfizetői adataiddal. A bankkártyának nem szükséges annak a nevére szólnia, akinek a nevére a termék vagy szolgáltatás rendelése történik.

A rendelés átvételekor az üzletben

Üzleteinkben készpénzes és bankkártyás fizetésre is lehetőség van.

Válaszd ki az azonnali átvételi lehetőséget!

Honlapunkon keresd meg a megfelelő terméket és helyezd kosaradba, majd a rendelési folyamat során a szállítási módok közül válaszd ki az azonnali átvételi lehetőséget.

Válassz átvevőhelyet és fizetési módot!

Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb átvevőhelyet. Csak azok közül az üzletek közül választhatsz, ahol a kosárban levő termék raktáron van. A fizetési mód kiválasztásánál választhatsz az interneten történő bankkártyás fizetés és az utánvét között. Utánvét választása esetén bankkártyával is fizethetsz.

Vedd át a terméket a kiválasztott üzletben!

Rendelésedet 5 napig tartjuk lefoglalva, melyet az üzlet nyitvatartási idején belül bármikor átvehetsz. Ha előfizetést is vásárolsz, az átvevőhelyen írhatod alá szerződését, ezért kérjük, hogy készítsd elő a szükséges dokumentumokat.

További feltételek

Kérjük, hogy a havi díjas és Domino előfizetőkre vonatkozó szerződési feltételeket olvasd el figyelmesen üzletszabályzatunkban!

Elállás és garancia

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalási igény bejelentése

Foglalj időpontot az üzleteinkben, hogy elkerüld a sorban állást!

Online shop szerződési feltételek

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás miatt 2017. január 1-jétől módosultak a Domino vásárlás feltételei