Szállítási és fizetési feltételek

Azon dolgozunk, hogy minden esetben minél változatosabb kiszállítási módok közül választhasd ki a számodra legmegfelelőbbet.

A rendelési folyamatban látod, hogy mik elérhetőek az aktuális tranzakció során számodra, mivel a kiajánlott szállítási módokat több tényező befolyásolja (pl. a termékek paraméterei, a kézbesítési cím, a rendelésben szereplő szolgáltatások és eszközei és biztonsági előírások is).

Expressz házhoz szállítás

Házhoz szállítás - ha mi vigyük hozzád

Normál házhoz szállítás

A szállítás díjmentes , kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a 10 ⁣000 Ft-ot. Ebben az esetben 950⁣ ⁣⁣Ft szállítási díjat kell fizetned.

  • csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked
  • a szállítást csak belföldi címre kérheted
  • 500⁣ ⁣⁣000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni. Online megrendelés esetén azonban kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával; utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.

További információk a normál házhoz szállítással kapcsolatban

Mikor kaphatom meg a csomagom?

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja. A rendelés leadási határidő, ami a kiszállítás napját befolyásolja, nem online csatornán leadott rendelés esetén mindig 13:30.

Ha  telepítést igénylő otthoni szolgáltatást is rendeltél, akkor a vele együtt rendelt termékeket (beleértve SIM kártyát is) a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el hozzád.

Expressz házhoz szállítás Budapesten - Már ma megkaphatod!

Rendeld meg eszközöd online hétköznap 12 óráig és még aznap 15 és 20 óra között MPL-lel házhoz visszük neked Budapesten!

Jelenleg ezt díjmentesen biztosítjuk*.

További feltételek:

  • 20 óráig elérhető vagy a rendelés napján a budapesti átvételi címen
  • lakossági ügyfél vagy
  • az eszközt havi díjas mobilszolgáltatás mellé, vagy szolgáltatás nélkül kedvezmények nélküli áron vásárolod
  • kisméretű eszközt rendelsz pl. mobiltelefon, tablet, kiegészítők

Az online rendelési folyamatban a számodra elérhető kiszállítási módok közül választhatsz, ami figyelembe veszi a fenti feltételeket.

Jó, ha tudod: 1 alkalommal kísérli meg az MPL futár kiszállítani a csomagod. Ha nem ér el, következő munkanapon 8-17 óra között újra próbálja. Ha a 2. kézbesítési kísérlet sem sikerül, 5 napig lesz még elérhető a csomagod a Postán.

*Az expressz szolgáltatás díja a megrendelés napján érvényes díjak alapján kerül felszámításra.

Hétvége/ünnepnap van, vagy csak 13:30 után sikerült rendelned a fenti feltételekkel?

Ne csüggedj! Expressz szolgáltatással a normál házhozszállításnál gyorsabban, már a következő munkanapon kézhez is kaphatod a csomagod.

További információk a házhoz szállításról

Jelenleg a kis méretű eszközöket (mobiltelefon, tablet, laptop stb.) a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagy méretű eszközöket (pl. a 43"/109cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a WSZL futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű eszközt rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.
Kövesd nyomon csomagod státuszát Telekom fiókodban a "rendelések" menüben vagy érdeklődj chaten kollégáinknál, de a 1414-en is kérhetsz információt.
Ha már a kiszállító céghez került a csomagod, a kiszállító cég nyomkövetési felületén tudod tovább követni.A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.
Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.

Olyan otthoni szolgáltatást rendeltél, ami telepítést igényel?

  • A set top box-ot, modemet, illetve az okoswifi eszközt a munkatársunk fogja vinni, amikor telepíti a megrendelt szolgáltatást.
  • Amennyiben egyéb terméket/készüléket (beleértve a SIM kártyát is) is rendeltél a telepítést igénylő szolgáltatás mellett, úgy azokat a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el Hozzád.
  • A kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesít majd.

Átvételi helyek - ha te jönnél érte

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

FOXPOST csomagautomatában

A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot, aminek jóváhagyását követően a FOXPOST e-mail-ben értesít majd rendelésed státuszáról.

A FOXPOST értesítést küld neked, amikor:

  • átveszik tőlünk a csomagot
  • betöltésre kerül az általad kiválasztott csomagautomatába
  • átvételi idő lejárata előtt

Az átvételre 5 napig van lehetőséged.

Postán

Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.

  • A Posta értesítést küld neked, amikor
    • átveszik tőlünk a csomagot
    • beérkezik a kért postahivatalba és átvehető lesz
    • 2 nappal az átvételi idő lejárata előtt
  • Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.  A 6. munkanapon a Posta visszaküldi az át nem vett csomagot nekünk.
  • A választható átvételi pontokat a megrendelésed alapján személyre szabottan mutatjuk neked. Mivel nagyobb terméket (pl. 43 ⁣col feletti TV) egyes posták nem tudnak fogadni.

Az átvételre 5 napig van lehetőséged.

Telekom Üzletben

Jelenleg ez az átvételi mód nem elérhető.

Mikor vehetem át a csomagom?

A rendelés során a legtöbb folyamatban tudsz konkrét szállítási napot választani, de a legkorábbi kiajánlott időpontok az alábbiak:

Normál házhozszállítás - kis csomag

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Ki veheti át a csomagot?

A megrendelt terméket kizárólag Te, mint megrendelő és szerződő fél veheted át, a kiszállítás módjától függetlenül. Átvételkor be kell mutatnod a rendelésnél megadott okmányod. Meghatalmazást a Te érdekedben nem tudunk elfogadni.

Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valakihez kerüljön a rendelésed.

Hogyan tudok fizetni?

Az online rendelés során:

Az online rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Classic
  • Visa Electron

Kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával, utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.

Személyes/telefonos ügyintézés esetén:

Megrendeléskor üzletünkben

  • bankkártyával
  • készpénzzel

Utánvét is elérhető, a termék kézhezvételekor fizethetsz

  • készpénzzel a futárnál vagy a postán
  • bankkártyával a futárnál, postán és FOXPOST automatáknál

500 000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárnál kifizetni.

Mikor kaphatom meg a csomagom?

A rendelés során a legtöbb folyamatban tudsz konkrét szállítási napot választani, de a legkorábbi kiajánlott időpontok az alábbiak:

Normál házhozszállítás - kis csomag

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.  A rendelés leadási határidő, ami a kiszállítás napját befolyásolja, nem online csatornán leadott rendelés esetén mindig 13:30.

Ha telepítést igénylő otthoni szolgáltatást is rendeltél, akkor a vele együtt rendelt termékeket (beleértve SIM kártyát is) a sikeres telepítést követő 2-5 munkanapon belül futárszolgálattal juttatjuk el hozzád.

Gyakori kérdések