Szállítási és fizetési feltételek

Válassz Telekom mobil vagy otthoni előfizetésed mellé készüléket!

A rendelés átvétele:

  • Szerződéses terméket (pl. új havi díjas előfizetést, kedvezményes készülékcserét, Domino készülékcsomagot) kizárólag a szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.
  • Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.
  • A kiszállítást kérheted:
    • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba vagy üzleteinkbe - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
    • GLS futárszolgálattal az általad megjelölt tetszőleges, belföldi címre – a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.

Fizetési lehetőségek:

  • Online shopunkban a rendelés feladásakor is fizethetsz minden olyan típusú bankkártyával, amelyet az OTP Bank online fizetésre elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Fizethetsz a megrendelés átvételekor is. Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki, a fizetési módot nem szükséges előre jelezned.
    • Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
    • Azonnali átvételkor minden üzletünkben van lehetőséged bankkártyával fizetni.
    • A Pick Pack Pontok több mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
    • Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 1 802 0265 vagy +36 20 890-0660 számokon 07:00 és 20:00 között.
  • A szállítás díjmentes, ha:
    • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
    • ha az azonnali átvételt választod
  • A szállítás 950 Ft, ha üzletbe vagy Pick Pack Pontra kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

Új otthoni előfizetéshez

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül megtörténik.
  • A szállítás díjmentes.
  • Megrendelt eszközt kizárólag telepítési címre szállítunk ki.
  • A kiszállítás időpontja megegyezik a szolgáltatás(ok) telepítési időpontjával, melyről előzetesen egyeztetünk veled.
  • Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt a munkatársunknak készpénzben szükséges átadnod.
  • Meghatalmazást nem fogadunk el, a terméket kizárólag az előfizető veheti át.
  • Az eszköz beüzemelését külön díj megfizetése esetén vállaljuk, melynek összegéről műszaki munkatársunk tájékoztat a helyszínen.

Meglévő otthoni előfizetéshez

Kiszállítás

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül megtörténik.
  • A szállítás 10 000 Ft feletti megrendelés esetén díjmentes, 10 000 Ft alatti vásárlás esetén 950 Ft.
  • Az eszközt a GLS Hungary Kft. segítségével szállítjuk ki, telefonszámaik: +36 1 802 0265 vagy +36 20 890-0660.
  • Megrendelt eszközt kizárólag telepítési címre szállítunk ki.
  • Munkanapokon, 8-17 vagy címtől függően 8-20 óra között történik meg a kiszállítás.
  • A megrendelt termék útját honlapunkon követheted, ehhez kérjük, lépj be az önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra.
  • Az első kiszállítást megelőzően nem történik telefonos egyeztetés.
  • Amennyiben az első kiszállítás sikertelen, a futár egy telefonszámmal ellátott értesítőt hagy a helyszínen, melyen új időpontot tudsz egyeztetni.

Átvétel

  • Részletfizetési konstrukció esetén kizárólag az előfizető veheti át a készüléket, meghatalmazást nem fogadunk el.
  • Kérjük, feltétlenül ellenőrizd, hogy a doboz sértetlen, bontatlan. Sérült csomagolású terméket, a későbbi reklamációk elkerülése érdekében, ne vegyél át! Ebben az esetben automatikusan töröljük a számlát és a megrendelést.

Fizetés

  • Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt a futárnak szükséges átadnod. Lehetőséged van készpénzzel vagy bankkártyával  fizetni, melynek formáját nem szükséges előre jelezned. Készpénzes fizetés választása esetén, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
  • Havi díjas SIM-kártyát vagy Domino Fix Extra SIM-kártyát online shopunkban rendelhetsz a legegyszerűbben.
  • A SIM-kártyák kiszállítása díjmentes.
  • A SIM-kártyát kizárólag a szerződő fél veheti át a személyes iratai bemutatása után, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.

Kiszállítás

  • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba vagy üzleteinkbe - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • GLS futárszolgálattal az általad megjelölt tetszőleges, belföldi címre – a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
  • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.
  • A tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben rögzítésre került.

Kiszállítás

  • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba vagy üzleteinkbe - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • GLS futárszolgálattal az általad megjelölt tetszőleges, belföldi címre – a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
  • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.

Fizetés

  • Csak egyösszegű fizetést választhatsz.
  • Online shopunkban a rendelés feladásakor is fizethetsz minden olyan típusú bankkártyával, amit az OTP Bank online fizetésre elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt átvételkor szükséges kiegyenlítened bankkártyával vagy készpénzzel, melynek formáját nem kell előre jelezned. Amennyiben a futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
  • Azonnali átvételkor minden üzletünkben van lehetőséged bankkártyával fizetni.A Pick Pack Pontok több mint 60%-ban is fizethetsz bankkártyával.Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választottad, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén a 1 előtaggal (pl. 112345678) kell megadnod a felületen. Telefonon +36 1 802 0265 vagy +36 20 890-0660 számokon érdeklődhetsz 07:00 és 20:00 között.
  • A szállítás díjmentes, ha 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket, illetve ha az azonnali átvételt választod.
  • A szállítás 950 Ft, ha üzletbe vagy Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

A rendelés átvétele:

  • Szerződéses terméket (pl. új havi díjas előfizetést, kedvezményes készülékcserét, Domino készülékcsomagot) kizárólag a szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.
  • Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.
  • A kiszállítást kérheted:
    • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba vagy üzleteinkbe - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
    • GLS futárszolgálattal az általad megjelölt tetszőleges, belföldi címre – a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.

Fizetési lehetőségek:

  • Online shopunkban a rendelés feladásakor is fizethetsz minden olyan típusú bankkártyával, amelyet az OTP Bank online fizetésre elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Fizethetsz a megrendelés átvételekor is. Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki, a fizetési módot nem szükséges előre jelezned.
    • Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
    • Azonnali átvételkor minden üzletünkben van lehetőséged bankkártyával fizetni.
    • A Pick Pack Pontok több mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
    • Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 1 802 0265 vagy +36 20 890-0660 számokon 07:00 és 20:00 között.
  • A szállítás díjmentes, ha:
    • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
    • ha az azonnali átvételt választod
  • A szállítás 950 Ft, ha üzletbe vagy Pick Pack Pontra kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

További feltételek

Kérjük, hogy a havi díjas és Domino előfizetőkre vonatkozó szerződési feltételeket olvasd el figyelmesen üzletszabályzatunkban!

Elállás és garancia

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Online shop szerződési feltételek

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás miatt 2017. január 1-jétől módosultak a Domino vásárlás feltételei