Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

Szállítási és fizetési feltételek

Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére

Mit szeretnél a szállításról és fizetésről megtudni?

Házhozszállítás - ha mi vigyük hozzád

Normál házhozszállítás

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

  • csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked
  • a szállítást csak belföldi címre kérheted
  • 500 000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni

További információk a normál házhozszállítással kapcsolatban

Mikor kapom meg a csomagom?

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Aznapi házhozszállítás Budapesten - Már ma megkaphatod!

Rendeld meg választott eszközöd hétköznap 12 óráig és még aznap 20 óráig az MPL-el házhoz visszük Neked!

Az Aznapi házhozszállítás feltételei:

  • lakossági ügyfél vagy
  • budapesti kiszállítási címre rendelsz
  • hétköznap vásárolsz
  • kisméretű eszközt rendelsz (mobiltelefon, tablet stb.)
  • az eszközt havidíjas mobilszolgáltatás mellé, vagy szolgáltatás nélkül, kedvezmények nélküli áron vásárlod
  • este 8-ig elérhető vagy a rendelés napján otthon

*A házhozszállítás díja a megrendelés napján érvényes díjak alapján kerül felszámításra.

Jelenleg aktuális aznapi házhozszállítás díja: 0 Ft.

A megrendelésedet a rendelésed napján 15 és 20 óra között szállítjuk ki Neked az MPL futárszolgálat segítségével.

1 alkalommal kíséreljük meg kiszállítani Neked a csomagot. Ha nem ér el a futár, következő munkanapon 8-17 óra között kíséreljük meg újra kézbesíteni. Ha a 2. kiszállítás sem sikerül, 5 napig lesz még elérhető a csomagod a Postán.

További információk a futárszolgálatokról

Jelenleg az átlagos méretű csomagokat a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagyobb készülékeket (pl. a 43"/109 cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a Waberer’s futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű készüléket rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.

A csomagodat belépést követően a Rendeléseim menüpont alatt tudod nyomonkövetni.
Ha már a kiszállító céghez került a csomagod, a kiszállító cég nyomkövetési felületén tudod tovább követni.

A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.

Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.

Otthoni szolgáltatást is rendeltél?

  • A megrendelt eszközt, ha még nincs előfizetésed nálunk, automatikusan a telepítési címre szállítjuk.
  • A set top box-ot, modemet, illetve az okoswifi eszközt a munkatársunk fogja vinni, amikor beköti a megrendelt szolgáltatást.
  • Ha más készüléket is rendeltél a szolgáltatás igénylésekor, azokat a futárszolgálatok egyike szállítja ki, a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül. Ebben az esetben sajnos postai, illetve PickPack pontos átvételt nem tudunk biztosítani..

Átvételi helyek - ha te jönnél érte

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

Pick Pack ponton

Rendelésed Pick Pack pontra is kérheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.

  • A jóváhagyott rendeléseket Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Erről a választott Pick Pack ponttól kapsz értesítést, hogy mikor lehetséges az átvétel.
  • Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Ha kártyával fizetnél átvételkor, mindenképp ellenőrizd, hogy a kártyás fizetés elérhető-e az adott átvételi ponton. Készpénzzel gond nélkül tudsz fizetni.

Pick Pack Pont átvételi helyek
Nyomkövetés

Postán

Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.

  • A posta értesítést küld neked, amikor
    • átveszik tőlünk a csomagot
    • beérkezik a kért postahivatalba és átvehető lesz
    • 2 nappal az átvételi idő lejárata előtt
  • Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged. A 6. munkanapon a Posta visszaküldi az át nem vett csomagot nekünk.Kártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.
  • Kártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.
  • A választható átvételi pontokat a megrendelésed alapján személyre szabottan mutatjuk Neked. Mivel nagyobb terméket (pl. 43 col feletti TV) egyes posták nem tudnak fogadni.

Posta átvételi helyek

Telekom Üzletben

Jelenleg ez az átvételi mód nem elérhető.

Mikor vehetem át a csomagom?

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Ki veheti át a csomagot?

A megrendelt terméket kizárólag Te, mint megrendelő és szerződő fél veheted át, a kiszállítás módjától függetlenül. Átvételkor be kell mutatnod a rendelésnél megadott okmányod. Meghatalmazást a Te érdekedben nem tudunk elfogadni.

Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valakihez kerüljön a rendelésed.

Hogyan tudok fizetni?

Ha az online rendelés során fizetnél

A rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Classic
  • Visa Electron

Ha átvételkor fizetnél

Bizonyos esetekben a futárnál vagy átvételi ponton is tudsz fizetni, készpénzzel vagy kártyával.

  • 500 000 Ft feletti összeget azonban csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni
  • az átvételi pontokon pedig előfordulhat, hogy csak készpénzzel tudsz fizetni (erről az adott átvételi pont oldalán tudsz informálódni)

Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket, a megrendelés átvételekor is fizethetsz.

Gyakori kérdések

Módosíthatom a rendelésem?

Biztonsági okok miatt a rendeléseden nem tudsz módosítani.

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

Az érkezés időpontja attól függ, hogy milyen kiszállítást választottál.

Milyen esetekben kell előleget fizetnem?

Néhány esetben előleget kell fizetned a készüléked vásárlásakor. Ezt a későbbiekben 100%-ban jóváírjuk!

14 napos elállási jog

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Készülékek javítása, jótállási, kellék- és termékszavatossági jogok

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Ha nem vettem át/akadályoztatva voltam az átvételben és visszaküldésre kerül a csomag a Telekomhoz, a szállítási díjat kiterheli a Telekom részemre?

Nem, a szállítási díj az eszköz díjával együtt visszajár.

Átvételi hely/mód a rendelés véglegesítése után módosítható-e (pl. mégsem házhozszállítást kérek, hanem én mennék érte)?

Normál szállítás esetén nem, a megrendelés véglegesítése után sem az átvétel módja, sem helyszíne nem módosítható. Aznapi kiszállítás esetén viszont, amennyiben az első és a második kiszállítási kísérlet is sikertelenül zárul, a csomag az illetékes postán 5 napig személyesen átvehető.

Mi történik, ha a rendelés véglegesítése és az átvétel időpontja között a rendelésnél megadott okmányom épp lejár/elveszik/elhagyom, stb., és az átvételkor másik okmánnyal szeretném azonosítani magam?

Futárszolgálati partnereink, illetve a kijelölt átvételi pontokon dolgozó kollégák minden esetben a megrendelés során megadott okmány alapján végzik az átvevő azonosítását, emiatt kérjük, olyan okmányt adj meg a megrendeléskor, aminek érvényességi ideje a legtávolabb esik a megrendelés napjától. Sajnos a megrendelésben leadottól eltérő okmányt a Te biztonságod érdekében az azonosítás során nem fogadhatunk el.

Online shop szerződési feltételek

További feltételek

Ha szolgáltatást is rendelsz, úgy előzetesen ismerd meg a Lakossági Általános Szerződési feltételeinkben foglaltakat.