Szállítási és fizetési feltételek

Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére

Bezárás

Tekintettel a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre az online megrendelések a szokásosnál hosszabb időn belül és megváltozott feltételekkel teljesíthetőek.

- Kizárólag futáros vagy Pick Pack Pontos kiszállítási mód választható (üzletben történő átvétel nem választható).
- Biztonsági okokból a megrendelt eszközök átvételéhez meghatalmazást továbbra sem tudunk elfogadni.

Átvétel

  • Szerződéses terméket (pl. új havi díjas előfizetést fizikai vagy eSIM-mel, kedvezményes készülékcserét fizikai vagy eSIM-mel, Domino készülékcsomagot) kizárólag a szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.

Kiszállítás

  • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.
  • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).

Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.

A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Teamés futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.

Fizetés

  • Online shopunkban a rendelés feladásakor minden olyan típusú bankkártyával fizethetsz, amelyet a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Amennyiben új előfizetés mellé, részletfizetéssel vásárolsz készüléket és a felület alapján mobil előleg megfizetése szükséges, akkor az összeget kizárólag bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki.
  • Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket fizethetsz megrendelés átvételekor is.
    • Egyösszegű vásárlás esetén bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki az összeget.
    • Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
    • Azonnali átvételkor minden üzletünkben van lehetőséged bankkártyával fizetni.
    • A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
  • A szállítás díjmentes, ha:
    • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
    • ha az azonnali átvételt választod
  • A szállítás díja 950 Ft, ha üzletbe vagy Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

Új otthoni előfizetéshez

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül megtörténik.
  • A szállítás díjmentes.
  • Megrendelt eszközt kizárólag telepítési címre szállítunk ki.
  • A kiszállítás időpontja megegyezik a szolgáltatás(ok) telepítési időpontjával, melyről előzetesen egyeztetünk veled.
  • Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt a munkatársunknak készpénzben szükséges átadnod.
  • A terméket kizárólag az előfizető veheti át.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag az előfizető, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Az eszköz beüzemelését külön díj megfizetése esetén vállaljuk, melynek összegéről műszaki munkatársunk tájékoztat a helyszínen.

Meglévő otthoni előfizetéshez

Kiszállítás

  • Az eszközök kiszállítása legkésőbb 30 napon belül megtörténik.
  • A szállítás 10 000 Ft feletti megrendelés esetén díjmentes, 10 000 Ft alatti vásárlás esetén 950 Ft.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a csomagot a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki.
    • GLS szállítóra vonatkozó egyéb tudnivalók:
    • Telefonszámaik: +36 (29) 886-700, valamint a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod.
      A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
    • A kiszállítást megelőzően kapsz egy emailt, amelyben szerepel egy link, amin keresztül kérheted a szállítási idő módosítását, illetve amennyiben a szállítási címben szereplő városban található GLS depó, abban az esetben kérhetsz esti (17-20 óra között) kiszállítást is.
  • A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team és a Waberer’s futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
    • Waberer’s szállítóra vonatkozó egyéb tudnivalók:
      • Waberer’s elérhetőségek:
      • A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre.
      • Ügyfél értesítések: Első értesítés e-mailben történik, amikor a Waberer’s átveszi a Telekom Központi Raktárában a csomagot.
        A második értesítés a kiszállítás napján történik SMS-ben.
      • Csomagkövetés: Waberer’s kiszállítás esetén egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.
    • Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó egyéb tudnivalók:
      • HDT elérhetőségek:
      • A HDT futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre (a futároknál nincs bankkártya terminál).
      • Ügyfél értesítések: A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva folyamatosan értesítést küld az ügyfélnek. Az első e-mailben (mely a noreply@hdteam.hu címről érkezik) megadja a nyomonkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a csomag állapota a nyomonkövetés oldalon.
        A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.
      • Ügyfél azonosítása: A csomag kizárólag a rendeléshez megadott személyi igazolvány bemutatásával történik meg, egyéb ügyfél (meghatalmazott) nem veheti át a csomagot.
      • Rendelés módosítása: A Telekom szintű rendelésadatokra vonatkozóan nincs lehetőség a módosításra a Home Delivery Team vállalatnál.
      • A kiszállítás során 2 HDT futár lesz a helyszínen. 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás. Lakáson belül az ügyfél által meghatározott helyiségbe viszi a futár a csomagot, jogszabály előírás miatt nincs lehetőség arra, hogy a munkavédelmi bakancsot lakáson belül levegyék. A kiszállítást csak belföldi címre kérheted!
  • Megrendelt eszközt kizárólag telepítési címre szállítunk ki.
  • Munkanapokon, 8-17 vagy címtől függően 8-20 óra között történik meg a kiszállítás.
  • A megrendelt termék útját honlapunkon követheted, ehhez kérjük, lépj be az önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra.
  • Az első kiszállítást megelőzően nem történik telefonos egyeztetés.
  • Amennyiben az első kiszállítás sikertelen, a futár egy telefonszámmal ellátott értesítőt hagy a helyszínen, melyen új időpontot tudsz egyeztetni.

Átvétel

  • Részletfizetési konstrukció esetén kizárólag az előfizető veheti át a készüléket, meghatalmazást nem fogadunk el.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok sem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Kérjük, feltétlenül ellenőrizd, hogy a doboz sértetlen, bontatlan. Sérült csomagolású terméket, a későbbi reklamációk elkerülése érdekében, ne vegyél át!

Fizetés

  • Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt a futárnak szükséges átadnod. Lehetőséged van készpénzzel vagy bankkártyával fizetni, melynek formáját nem szükséges előre jelezned. Készpénzes fizetés választása esetén, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről!
  • Havi díjas fizikai vagy e-SIM kártyát vagy Domino Fix Extra SIM-kártyát online shopunkban rendelhetsz a legegyszerűbben.
  • A SIM-kártyák kiszállítása díjmentes.
  • A SIM-kártyát – külföldi tartózkodás esetén is - kizárólag a szerződő fél veheti át a személyes iratai bemutatását követően.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Az információk e-SIM rendelése esetén is érvényesek, ebben az esetben csak dokumentum kerül kiszállításra.

Kiszállítás

  • Személyes átvétellel Pick Pack Pontba vagy üzleteinkbe - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A GLS honlapján nyomonkövetheted megrendelésed. Ehhez a csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36-29-88-67-00 számon 07:00 és 20:00 között.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
  • A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.

Átvétel

Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket. A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

Kiszállítás

  • Személyes átvétellel Pick Pack Pontba vagy üzleteinkbe - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A GLS honlapján nyomonkövetheted megrendelésed. Ehhez a csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36-29-88-67-00 számon 07:00 és 20:00 között.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
  • A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
  • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.
  • A szállítás 950 Ft, ha üzletbe vagy Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.
  • A szállítás díjmentes, ha 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket, illetve ha az azonnali átvételt választod.

Fizetés

  • Csak egyösszegű fizetést választhatsz.
  • Online shopunkban a rendelés feladásakor is fizethetsz minden olyan típusú bankkártyával, amit a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Egyösszegű vásárlás esetén az átvételkor szükséges kiegyenlítened a készülék árát bankkártyával vagy készpénzzel, melynek formáját nem kell előre jelezned. Amennyiben a futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
  • Azonnali átvételkor minden üzletünkben lehetőséged van bankkártyával fizetni. A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban is fizethetsz bankkártyával. Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választottad, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén a 1 előtaggal (pl. 112345678) kell megadnod a felületen. Telefonon +36-29-88-67-00 számon érdeklődhetsz 07:00 és 20:00 között.
  • Fontos! A Home Delivery Team futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre (a futároknál nincs bankkártya terminál).

Átvétel

  • Szerződéses terméket (pl. új havi díjas előfizetést fizikai vagy eSIM-mel, kedvezményes készülékcserét fizikai vagy eSIM-mel, Domino készülékcsomagot) kizárólag a szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.

Kiszállítás

  • Azonnali átvétellel üzleteinkbe – ha ezt a lehetőséget választod, az átvevőhelye(ke)t mindig az aktuális raktárkészletek függvényében ajánljuk fel. A megrendelt terméket 5 munkanapig tartjuk fent számodra.
  • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).

Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtaggal (pl. 112345678) szükséges megadnod. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.

A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Teamés futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.

Fizetés

  • Online shopunkban a rendelés feladásakor minden olyan típusú bankkártyával fizethetsz, amelyet a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Amennyiben új előfizetés mellé, részletfizetéssel vásárolsz készüléket és a felület alapján mobil előleg megfizetése szükséges, akkor az összeget kizárólag bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki.
  • Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket fizethetsz megrendelés átvételekor is.
    • Egyösszegű vásárlás esetén bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki az összeget.
    • Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
    • Azonnali átvételkor minden üzletünkben van lehetőséged bankkártyával fizetni.
    • A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
  • A szállítás díjmentes, ha:
    • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
    • ha az azonnali átvételt választod
  • A szállítás díja 950 Ft, ha üzletbe vagy Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?

A Telekom számára az ügyfelei biztonsága az egyik legfontosabb szempont.
Ez az oka annak, hogy bizonyos termékekhez csak adott szállítási mód választható, továbbá az is, hogy csak a megrendelő (szerződő fél) veheti át, kizárólag a rendelésben megadott címen, a rendelésben megadott azonosító okmány bemutatása mellett.
Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valaki szerződjön velünk a nevedben és ezzel anyagi és erkölcsi kárt okozzon neked
.

További feltételek

Kérjük, hogy a havi díjas és Domino előfizetőkre vonatkozó szerződési feltételeket olvasd el figyelmesen üzletszabályzatunkban!

Elállás és garancia

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Online shop szerződési feltételek

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás miatt 2017. január 1-jétől módosultak a Domino vásárlás feltételei