Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

Szállítási és fizetési feltételek

Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére

Bezárás

Tekintettel a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre, az online megrendelések megváltozott feltételekkel teljesíthetőek:

- Kizárólag futáros vagy Pick Pack Pontos kiszállítási mód választható (üzletben történő átvétel nem választható).
- Biztonsági okokból a megrendelt eszközök átvételéhez meghatalmazást továbbra sem tudunk elfogadni.
- Bankkártyás fizetés a futárnál elérhető.

Átvétel

  • Szerződéses terméket (pl. új havi díjas előfizetést fizikai vagy eSIM-mel, kedvezményes készülékcserét fizikai vagy eSIM-mel, Domino készülékcsomagot) kizárólag a szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.

Kiszállítás

  • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
  • A kiszállítást csak belföldi címre kérheted.
  • A Telekom szintű rendelésadatok módosítására nincs lehetőség a futárszolgálatnál.

Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.

A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.

A járványhelyzetre való tekintettel 2020. november 16-tól a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást.
A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. Kérjük készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat, mert azt a futár kérni fogja az átadás helyszínén.

Fizetés

  • Online shopunkban a rendelés feladásakor minden olyan típusú bankkártyával fizethetsz, amelyet a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Amennyiben új előfizetés mellé, részletfizetéssel vásárolsz készüléket és a felület alapján mobil előleg megfizetése szükséges, akkor az összeget kizárólag bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki.
  • Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket, fizethetsz megrendelés átvételekor is.
    • Egyösszegű vásárlás esetén bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki az összeget.
    • Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
    • A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
  • A szállítás díjmentes, ha:
    • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
  • A szállítás díja 950 Ft, ha Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

Új otthoni előfizetéshez

  • Az otthoni szolgáltatás létesítésekor az otthoni szolgáltatás igénybevételéhez közvetlenül szükséges berendezéseket (set top box-ot/modemet/Okoswifi eszközt) a létesítő kollégánk viszi abban az időpontban, amikor a szolgáltatást létesíti.
  • A szolgáltatás igénylésével együtt megrendelt egyéb készülékeket a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül, a Telekom által megbízott futárvállalat szállítja ki. Az eszközök kiszállítása a megrendelést követően legkésőbb 30 napon belül megtörténik.
  • A szállítás díjmentes és csak belföldi címre kérheted.
  • Megrendelt eszközt kizárólag az igényelt szolgáltatás telepítési címére szállítja ki a Telekom által megbízott futárvállalat.
  • A Telekom szintű rendelésadatok módosítására nincs lehetőség egyik futárszolgálatnál sem.
  • A Telekom által megbízott futárvállalatnál lehetőség van készpénzzel vagy bankkártyával fizetni, a fizetés módját nem szükséges előre jelezni. Készpénzes fizetés választása esetén, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről!
  • A terméket kizárólag az előfizető veheti át.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el meghatalmazást a csomag átadása során. A megrendelt eszközt kizárólag az az előfizető veheti át az őt igazoló személyi okmány bemutatása után, aki a szolgáltatást és azzal együtt az eszközt is megrendelte.

Meglévő otthoni előfizetéshez

Kiszállítás

  • Az otthoni szolgáltatás létesítésekor az otthoni szolgáltatás igénybevételéhez közvetlenül szükséges berendezéseket (set top box-ot/modemet/Okoswifi eszközt) a létesítő kollégánk viszi abban az időpontban, amikor a szolgáltatást létesíti.
  • A szolgáltatás igénylésével együtt megrendelt egyéb készülékeket a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül, a Telekom által megbízott futárvállalat szállítja ki. Az eszközök kiszállítása a megrendelést követően legkésőbb 30 napon belül megtörténik.
  • A szállítás 10 000 Ft feletti megrendelés esetén díjmentes. Amennyiben a megrendelt eszköz vásárlásához a szolgáltatásra határozott tartamú szerződéskötés történt, a szállítás szintén díjmentes. Egyéb esetekben a szállítás díja 950 Ft.
  • A kiszállítást csak belföldi címre kérheted.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a csomagot a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki.
  • A Telekom szintű rendelésadatok módosítására nincs lehetőség egyik futárszolgálatnál sem.
    • GLS Futárszolgálatra vonatkozó egyéb tudnivalók:
    • Telefonszám: +36 (29) 886-700,
    • Csomagkövetés: a megrendelés GLS honlapján nyomon követhető. Nyomonkövetéshez a a csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott nyolcjegyű rendelésszám (pl. 12345678 ) esetén az 1 előtaggal kiegészítve (pl. 112345678) szükséges megadnod.
      A GLS futárszolgálat által kiszállított csomagok esetében a biztonságos csomagátadás érdekében a PIN-kód szolgáltatás került bevezetésre. A csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ez megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, kötőjel és pont nélkül).
    • Szállítási idő módosítása: A kiszállítást megelőzően küldött e-mailben szereplő linken keresztül kérhető a szállítás idejének módosítása. Amennyiben a szállítási cím szerinti településen található GLS depó, kérhetsz esti (17-20 óra között) kiszállítást is.

  • A nagyobb készülékek esetében (pl. a 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek), a megrendelt készülékeket a Home Delivery Team és a Waberer’s futárszolgálat szállítja ki. Ebben az esetben a Nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
    • Waberer’s szállítóra vonatkozó tudnivalók:
      • Waberer’s Elérhetőségek:
      • A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre.
      • Ügyfél értesítések: Első értesítés e-mailben történik, amikor a Waberer’s átveszi a Telekom Központi Raktárában a csomagot.
        A második értesítés a kiszállítás napján történik SMS-ben.
      • Csomagkövetés: Waberer’s kiszállítás esetén e-mailben egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.
      • Egyéb tudnivalók: A járványhelyzetre való tekintettel 2020.november 16-tól a Waberer’s futárszolgálat esetében a futárok csomagot kizárólag a bejárati ajtóig viszik, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. A csomag átadásakor elektronikus aláírást kérnek. A kiszállítás előtt a futárszolgálat munkatársa telefonon egyeztet és az alábbi esetekben nem kísérli meg a szállítást:
        • A címzett volt külföldön az elmúlt 14 napban,
        • Az átvevő alsó vagy felső légúti megbetegedésben szenved,
        • Az átvevő alsó vagy felső légúti megbetegedésben szenved,
        • A címzett hatósági házi karantén alatt áll (járványügyi megfigyelés alatt álló személy),
        • A címzett hatósági házi karantén alatt áll (járványügyi megfigyelés alatt álló személy).

    • Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó tudnivalók
      • Elérhetőségek:
      • A HDT futárnál lehetőség van lehetőség bankkártyás fizetésre.
      • Ügyfél értesítések: A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva a szállítás helyzetéről értesítést küld az ügyfélnek. Az első e-mailben (a noreply@hdteam.hu címről) megadja a csomagkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a szállítás állapota.
      • A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.
      • Ügyfél azonosítása: A csomag átadása kizárólag a rendeléshez megadott személyi okmány bemutatása esetén történik meg, más személy (pl. meghatalmazott) nem veheti át a csomagot.
      • A kiszállítás során 2 HDT futár jár el a helyszínen. 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás. A kiszállítást csak belföldi címre kérheted!
      • Egyéb tudnivalók: A járványhelyzetre való tekintettel 2020. november 16-tól a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást.
        A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. Kérjük készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat mert azt a futár kérni fogja az átadás helyszínén.
  • Megrendelt eszközt kizárólag telepítési címre szállítja ki a Telekom által megbízott futárvállalat.
  • A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag az előfizető, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Munkanapokon, 8-17 vagy címtől függően 8-20 óra között történik meg a kiszállítás.
  • A megrendelt termék útját honlapunkon követheted, ehhez kérjük, lépj be az önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra.
  • Az első kiszállítást megelőzően nem történik telefonos egyeztetés.
  • Amennyiben az első kiszállítás sikertelen, a futár egy telefonszámmal ellátott értesítőt hagy a helyszínen, melyen új időpontot tudsz egyeztetni.

Átvétel

  • Részletfizetési konstrukció esetén, ha nulla forint a futárnál fizetendő összeg, akkor is csak az előfizető veheti át a készüléket, a személyi okmánya bemutatása után. Más személy meghatalmazására nincs lehetőség.
  • Kérjük, feltétlenül ellenőrizd, hogy a doboz sértetlen, bontatlan. Sérült csomagolású terméket, a későbbi reklamációk elkerülése érdekében, ne vegyél át!

Fizetés

  • Egyösszegű vásárlás esetén, vagy ha részletfizetéses konstrukcióhoz kezdőrészlet befizetése szükséges, akkor azt a futárnak szükséges átadnod. Lehetőséged van készpénzzel vagy bankkártyával fizetni, a fizetés formáját nem szükséges előre jelezned. Készpénzes fizetés választása esetén, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről!
    500.000 Ft feletti fizetendő összeget a futárnál csak bankkártyával lehet kiegyenlíteni.
  • Havi díjas fizikai vagy e-SIM kártyát vagy Domino Fix Extra SIM-kártyát online shopunkban rendelhetsz a legegyszerűbben.
  • A SIM-kártyák kiszállítása díjmentes és csak belföldi címre kérheted.
  • A Telekom szintű rendelésadatok módosítására nincs lehetőség a futárszolgálatnál.
  • A SIM-kártyát – külföldi tartózkodás esetén is - kizárólag a szerződő fél veheti át a személyes iratai bemutatását követően.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Az információk e-SIM rendelése esetén is érvényesek, ebben az esetben csak dokumentum kerül kiszállításra.

Kiszállítás

  • Személyes átvétellel Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A GLS honlapján nyomonkövetheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36-29-88-67-00 számon 07:00 és 20:00 között.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
  • A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.

Átvétel

Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket. A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

Kiszállítás

  • Személyes átvétellel Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • A kiszállítást csak belföldi címre kérheted.
  • A Telekom szintű rendelésadatok módosítására nincs lehetőség egyik futárszolgálatnál sem.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A GLS honlapján nyomonkövetheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36-29-88-67-00 számon 07:00 és 20:00 között.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
  • A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
  • A szállítás 950 Ft, ha Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.
  • A szállítás díjmentes, ha 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket.

Fizetés

  • Csak egyösszegű fizetést választhatsz.
  • Online shopunkban a rendelés feladásakor is fizethetsz minden olyan típusú bankkártyával, amit a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Egyösszegű vásárlás esetén az átvételkor szükséges kiegyenlítened a készülék árát bankkártyával vagy készpénzzel, melynek formáját nem kell előre jelezned. Amennyiben a futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
  • A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban is fizethetsz bankkártyával. Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választottad, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed. A csomagszámot a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtaggal (pl. 61234567), nyolcjegyű rendelésszám esetén a 1 előtaggal (pl. 112345678) kell megadnod a felületen. Telefonon +36-29-88-67-00 számon érdeklődhetsz 07:00 és 20:00 között.

Átvétel

  • Szerződéses terméket (pl. új havi díjas előfizetést fizikai vagy eSIM-mel, kedvezményes készülékcserét fizikai vagy eSIM-mel, Domino készülékcsomagot) kizárólag a szerződő fél veheti át, abban az esetben is, ha az előfizető éppen külföldön tartózkodik.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során. Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
  • Tartozékot vagy előfizetés nélküli készüléket abban az esetben vehet át más az előfizető helyett, ha ezt a megrendelés során a „Fizetési és szállítási adatok” oldalon, a rendelés átvevője mezőben jelezted.

Kiszállítás

  • Személyes átvétel opcióval Pick Pack Pontba - a jóváhagyott rendelést Budapesten 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.
  • Amennyiben az online rendelés során lehetőséged van kiválasztani a házhoz szállítást, akkor a GLS futárszolgálattal, a megrendelésed jóváhagyását követően akár 1-2 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.
    A biztonságos csomagátadás érdekében a GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
  • A kiszállítást csak belföldi címre kérheted.
  • A Telekom szintű rendelésadatok módosítására nincs lehetőség a futárszolgálatnál.

Ha a kiszállításnál a futárszolgálatot választod, a GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.

A 43" (109 cm) feletti képernyőméretű TV-készülékek a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ebben az esetben a nyomonkövetésről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.

A járványhelyzetre való tekintettel 2020. november 16-tól a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást.
A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. Kérjük készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat, mert azt a futár kérni fogja az átadás helyszínén.

Fizetés

  • Online shopunkban a rendelés feladásakor minden olyan típusú bankkártyával fizethetsz, amelyet a SimplePay online fizetési felülete elfogad (MasterCard, Visa Classic, American Express, Maestro, Visa Electron).
  • Amennyiben új előfizetés mellé, részletfizetéssel vásárolsz készüléket és a felület alapján mobil előleg megfizetése szükséges, akkor az összeget kizárólag bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki.
  • Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket, fizethetsz megrendelés átvételekor is.
    • Egyösszegű vásárlás esetén bankkártyával vagy készpénzzel egyenlítheted ki az összeget.
    • Ha futárszolgálatnál a készpénzes fizetést választod, kérjük, gondoskodj a pontos összeg előkészítéséről.
    • A Pick Pack Pontok több, mint 60%-ban fizethetsz bankkártyával.
  • A szállítás díjmentes, ha:
    • havi díjas előfizetést vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • Domino kártyás csomagot vásárolsz bármilyen készülékkel vagy önálló SIM-kártyával
    • 10 000 Ft felett vásárolsz bármilyen tartozékot vagy készüléket
  • A szállítás díja 950 Ft, ha Pick Pack Pontba kéred a kiszállítást, és a rendelésed nem tartalmaz előfizetést vagy rendelésed értéke nem éri el a 10 000 Ft-ot.

Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?

A Telekom számára az ügyfelei biztonsága az egyik legfontosabb szempont.
Ez az oka annak, hogy bizonyos termékekhez csak adott szállítási mód választható, továbbá az is, hogy csak a megrendelő (szerződő fél) veheti át, kizárólag a rendelésben megadott címen, a rendelésben megadott azonosító okmány bemutatása mellett.
Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valaki szerződjön velünk a nevedben és ezzel anyagi és erkölcsi kárt okozzon neked
.

További feltételek

Kérjük, hogy a havi díjas és Domino előfizetőkre vonatkozó szerződési feltételeket olvasd el figyelmesen üzletszabályzatunkban!

14 napos elállási jog

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Készülékek javítása, jótállási, kellék- és termékszavatossági jogok

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Online shop szerződési feltételek

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás miatt 2017. január 1-jétől módosultak a Domino vásárlás feltételei