Előző stratégiák - Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Előző stratégiák

2016-2020

BE SMARTER than 5 years ago
2016-ban életbe lépett negyedik fenntarthatósági stratégiánk fő célkitűzése, hogy váljon a fenntarthatóság a Telekom üzletének részévé. A stratégia fókuszterületei a klíma, az edukáció és a digitális fenntarthatóság.

  • Részletek
2011-2015

A Magyar Telekom harmadik Fenntarthatósági stratégiájának megvalósult célkitűzése az volt, hogy  addigi pozícióját megtartva a fenntarthatóság váljon a Magyar Telekom identitásának részévé, ezzel is versenyelőnyt biztosítva a vállalat számára hosszú távon. Az ötéves stratégia fókuszai között szerepelt a fenntarthatóság fogalmának bevezetése, kisajátítása és kategóriaépítés; a társadalmi és környezeti célú innovációk megvalósítása; szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, valamint fenntartható szállítói lánc kidolgozása és elindítása. A Telekom működése 2015-ben a stratégia záró eredményeként 100%-ban karbonsemlegessé vált.

  • Részletek
2008-2011

A Magyar Telekom második Fenntarthatósági stratégiájának megvalósult célkitűzése az volt, hogy addigi pozícióját megtartva a vállalat vezető fenntarthatósági szerepe váljon a munkatársak és az ügyfelek számára is láthatóvá. A stratégiát alakító legfontosabb tényezők voltak: hazai és nemzetközi szabályozások (Nemzeti Éghajlat-változási Stratégia, az EU klímavédelmi terve, Nemzeti Fenntartható Fejlődés Stratégia, az EU Fenntartható fejlődés stratégiája, a megújult Lisszaboni stratégia); az érdekelt felek (stakeholderek) igényei; globális és hazai problémák és trendek (klímaváltozás, digitális felzárkóztatás, különböző társadalmi problémák); iparági trendek és legjobb gyakorlatok.

  • Részletek
2005-2008

A Magyar Telekom Csoport, mint vezető infokommunikációs szolgáltató Közép-Európában 2005 előtt elérte a vezető szerepet a környezetvédelemben is. A 2005–2008-as időszak Fenntarthatósági stratégiájának teljesített célkitűzése az volt, hogy társaságunk – miközben fenntartja vezető környezetvédelmi szerepét – vezető pozíciót érjen el a fenntarthatóság terén is. Ez magában foglalta a fenntarthatósági elv core businessbe történő beépítését, a folyamatok, szervezetek működésének felülvizsgálatát, a nemzetközi irányelvek alkalmazását, valamint új kommunikációs és együttműködési irányok kijelölését is.

  • Részletek
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek