Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat.
Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat.

Fenntarthatósági víziónk

Felismerve a fenntartható fejlődés fontosságát – valamint a tényt, hogy ez a jövő üzleti tevékenységéhez alapvető fontosságú, a Magyar Telekom Csoport kötelezettséget, felelősséget vállal arra nézve, hogy működését, vállalatirányítását, tevékenységeit ennek szellemében végzi Magyarországon és minden országban, ahol üzletileg vagy együttműködés formájában megjelenik. Ez nemcsak a vállalatcsoport hosszú távú sikerét rejti magában, hanem a régióban betöltött szerepén, valamint a szolgáltatásain keresztül a társadalom, a környezet és a gazdaság számára is jelentős pozitív hatással bír.

A Magyar Telekom Csoport fenntarthatósági szemléletét a fenntarthatóság hármas pillére mentén – környezet – társadalom - gazdaság – alakította ki, és olyan fenntarthatósági értékeket foglal magába, mint a klímavédelem, élhető és egészséges környezet, fenntartható társadalom, sokszínűség, társadalmi szolidaritás, digitális felzárkóztatás, fenntartható termékek és szolgáltatások, tisztességes üzlet, átláthatóság.

Fenntarthatósági stratégia (2021-2025-2030)

Tudjuk, hogy a világ hatalmas átalakulás előtt áll, amiben a fenntarthatóság és a digitalizáció is kulcsszerepet tölt be.

A Magyar Telekom fenntartja vezető fenntarthatósági szerepét vállalatként és infokommunikációs szolgáltatóként egyaránt. Ehhez egyre többet teszünk és egyre többeket teszünk képessé.

Ezért 2030-ig határozzuk meg hosszútávú céljainkat, amiket folyamatosan nyomonkövetünk, és szükség szerint, a trendeknek megfelelően frissítünk.

A digitalizációt az emberek, a családok és a vállalkozások fejlődésének, valamint a környezet védelmének szolgálatába állítva az ország vezető fenntartható vállalata maradunk.

3 fő stratégiai prioritásunk a teljeskörű fenntarthatósági megfelelés mellett:

  • Klímavédelem: közvetlen és közvetett kibocsátásunkat (scope 1+2) nettó nullán tartjuk, a beszállítóinknál és ügyfeleinknél jelentkező, hozzánk kapcsolódó (scope 3) kibocsátásunkat pedig 30%-kal csökkentjük.
  • Digitalizáció: az ország digitalizációján dolgozunk.
  • ​Sokszínűség: 100% befogadó munkahelyet alakítunk ki.