Fenntarthatósági stratégia (2021-2025-2030)
Tudjuk, hogy a világ hatalmas átalakulás előtt áll, amiben a
fenntarthatóság és a digitalizáció is kulcsszerepet tölt be.
A Magyar Telekom új stratégiájának fő vezérelve, hogy fenntartsa
eddigi vezető fenntarthatósági szerepét vállalatként és infokommunikációs
szolgáltatóként egyaránt.
Ezért 2030-ig határozzuk meg hosszútávú céljainkat, amiket
folyamatosan nyomonkövetünk, és szükség szerint, a trendeknek megfelelően
frissítünk.
Fő célunk ezzel, hogy a digitalizációt az emberek, a
családok és a vállalkozások fejlődésének, valamint a környezet védelmének
szolgálatába állítva az ország vezető fenntartható vállalata maradunk.
Ehhez egyre többet teszünk és egyre többeket
teszünk képessé.
3 fő stratégiai prioritásunk a teljeskörű fenntarthatósági megfelelés mellett:
- Klímavédelem
Ezt tesszük, mint vállalat:
2030-ig közvetlen és közvetett kibocsátásunkat (Scope 1+2) nettó nullán
tartjuk, 84%-os csökkentéssel, a beszállítóinknál és ügyfeleinknél jelentkező,
hozzánk kapcsolódó (Scope 3) kibocsátásunkat pedig 30%-kal csökkentjük.
Így teszünk képessé másokat: az
infokommunikációs szolgáltatásainkat beállítjuk a klímavédelmi eszközök sorába,
hogy ügyfeleink ezáltal is tehessenek a kibocsátások csökkentéséért –
vállaljuk, hogy 2030-ra árbevételünk legalább fele klímavédelmet szolgáló
szolgáltatásokból származik majd.
- Digitalizáció
Ezt
tesszük, mint vállalat: az ország digitalizációján dolgozunk, 100%-ban
gigabitképessé tesszük ügyfeleinket.
Így teszünk képessé másokat: 6
millió ember felelős digitális érettségét érjük el.
- Sokszínűség
Ezt
tesszük, mint vállalat: 100% befogadó munkahelyet alakítunk ki.
Így teszünk képessé másokat:
100%-ban akadálymentes szolgáltatást biztosítunk.