Sikeres jelszóbeállítás

Mostantól be tudsz lépni telefonszámoddal és a megadott jelszavaddal az Apple Watch alkalmazásban az órád mobilhálózati beállításához.

Sikertelen jelszóbeállítás

Telefonszámodhoz nem sikerült beállítani az általad megadott jelszót! A folytatáshoz kérjük próbáld újra az alábbi linken.

Mire van szükségem órám mobilkapcsolati beállításához?

Megfelelő iPhone-ra és eSIM képes Watch okosórára

Apple iPhone 6S vagy újabb készülékek:

eSIM képes (GPS + Celullar) Watch modellek:

Aktív telekomos havidíjas mobilelőfizetésre

Órádon és telefonodon ugyanazt a mobilszolgáltatást kell használnod.

Az aktiváláshoz kizárólag az iPhone készülékedben használt telekomos mobilelőfizetésedhez van lehetőséged új MultiSIM szolgáltatást rendelni vagy meglévőt aktiválni.

Azonosításhoz szükséges megfelelő Telekom fiókra

A beállítás során a Watch alkamazáson belül megnyíló felületen azonosítanod kell tudnod magad Telekom fiókoddal!

Azonosításhoz kizárólag e-mail-címed vagy telefonszámod tudod használni és állandó jelszóval kell rendelkezned. Itt nem lesz lehetőséged egyszeri jelszavas (SMS kód), Facebook fiókos vagy automatikus azonosításra.

Ezen a linken lehetőséged van telefonszámodhoz jelszót megadni.

Az aktiváláshoz fontos, hogy ne rendelkezz MultiSIM szolgáltatást kizáró egyéb szolgáltatással!

A MultiSIM szolgáltatást kizáró, egyidejűleg nem igénybe vehető szolgáltatások:
Duonet kártya | Tandem kártya | Autós kártya | Költségkontroll opció.

Fontos információ

A szolgáltatás indulásától számítva előreláthatóan két héten belül válik elérhetővé az iPhone készülékek Watch alkalmazásában az Apple Watch mobilhálózati beállításának lehetősége, ami fokozatosan jelenik meg a különböző készülékek esetében.


Hogyan tudom az órám a mobilhálózatra csatlakoztatni?

Az órád mobilhálózati beállításai előtt olvasd át alaposan a lentebb írtakat.

Fontos, hogy az iPhone és Apple Watch készülékedben ugyanannak az előfizetésnek kell élnie. Az órád mobilhálózati beállításához órádon is engedélyezned kell a mobil adatkapcsolatot.

Az Apple Watch mobilhálózati beállításához szükséges MultiSIM szolgáltatást megrendelheted a Watch alkalmazáson keresztül a "Mobilhálózat beállítása" vagy „Get Cellular Data” menüpontban, amennyiben a mobil készülékedben használt hívószámon aktív a MultiSIM megrendelés opció.

A MultiSIM megrendelés opciót az Üzleti önkiszolgáló portálon adminisztrátorként (admin@rövidcégnév felhasználóval) bejelentkezve a mobil szolgáltatások menüpontban az érintett hívószám szolgáltatásai között aktiválhatod. Az opció aktiválása egy darab MultiSIM megrendelésre jogosít fel a Watch alkalmazáson keresztül.

A MultiSIM szolgáltatást megrendelheted telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1400-s telefonszámon vagy személyesen üzleteinkben is.



1

Párosítsd mobiltelefonod és okosórád bluetooth-on keresztül!


Részletek a párosításról

2

A felugró “Mobilhálózat beállítása” képernyőn kattints a “Mobilhálózat beállítása” gombra!

3

A megnyíló képernyőn jelentkezz be Telekom fiókoddal!

4

Vásárolj, vagy helyezz át* meglévő MultiSIM kártyát az Apple Watch okosórádba!


Részletek a MultiSIM szolgáltatásról

5

A folyamat végén MultiSIM kártyád automatikusan csatlakozik hálózatunkra!


Egyes esetekben az aktiválási folyamat akár 5 percig is eltarthat, így türelmed kérjük a folyamat teljes befelyezéséig.

6

Ellenőrizd órádon, hogy online vagy-e és maradj kapcsolatban a mobilod nélkül is!


Az aktiválást követően a biztos hálózati kapcsolódáshoz érdemes az órát újraindítanod.

* 24 órán belül összesen három vásárlási és áthelyezési tranzakció lehetséges. Abban az esetben ha eléred a limitet, kérjük várd meg a 24 óra leteltét majd próbálkozz újra, sürgős esetben keresd fel kollégáink a 1414-es telefonszámon, vagy szemelyesen üzleteinkben!






Tudnivalók a mobilszolgáltatás működéséről:



Kapcsolódás mobilhálózathoz


A mobilhálózati kapcsolatot támogató Apple Watch automatikusan a leginkább energiahatékony vezeték nélküli kapcsolatra vált: a közelben lévő iPhone-hoz, Wi-Fi-hálózathoz vagy mobilhálózathoz is tud csatlakozni. Ha mobilhálózathoz kapcsolódik, LTE-hálózatot használ. Ha nem áll rendelkezésre LTE, akkor az óra megpróbál csatlakozni UMTS-hálózathoz.

Miután az óra kapcsolódott a mobilhálózathoz, a Vezérlőközpontban, illetve a Felfedező nevű számlapon ellenőrizheted a jelerősséget. A Vezérlőközpont megnyitásához érintsd meg a képernyő alját, tartsd ott az ujjad, majd húzd felfelé.


A mobilhálózat gombja zöld színű, amikor van kapcsolat. A zöld pontok a jelerősséget jelzik.

A mobilhálózat gombja fehér színű, amikor aktív a mobilhálózati díjcsomagja, viszont az óra Bluetooth segítségével az iPhone-hoz vagy Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik.



További részleteket az Apple Watch használatáról az iPhone nélkül az alábbi linken találsz.



Tudnivalók a nemzetközi roamingról

  • Nincs lehetőség mobilhálózati roamingra a mobilszolgáltatói hálózat lefedettségi területén kívül.
  • A világszerte használt LTE- és UMTS-sávok különböző, (mobilhálózati kapcsolatot támogató) regionális Apple Watch-modellekkel érhetők el Amerikában, a kontinentális Kínában, Európában, valamint Ázsiában és a csendes-óceáni térségben. Az iPhone-tól eltérően az Apple Watch esetén nincs olyan modell, amellyel a világ összes mobilhálózati sávja használható.
  • Amikor az Apple Watch kapcsolódik iPhone készülékhez vagy egy korábban már használt Wi-Fi-hálózathoz, akkor az Apple Watch összes funkcióját használhatod, még akkor is, ha nem áll rendelkezésre mobilhálózati kapcsolat.


További információk

  • A mobiladat-használat ellenőrzéséhez használd az Apple Watch alkalmazást. Nyisd meg az alkalmazást az iPhone-on, koppints a Saját óra ikonra, koppints a Mobilhálózat menüpontra, majd görgess a Mobil adathasználat szakaszhoz.
  • A mobilhálózat be- vagy kikapcsolásához húzd felfelé az ujjad a számlapon – ekkor megnyílik a Vezérlőközpont. Koppints a mobilhálózati ikonra , majd kapcsold be vagy ki a mobilhálózatot.
  • Ha hosszabb ideig van bekapcsolva a mobilhálózat, az akkumulátor gyorsabban merül. Az is előfordulhat, hogy néhány alkalmazás nem frissül, ha nincs kapcsolat az iPhone-nal.
  • Ha SMS-eket, MMS-eket, illetve push-értesítéseket szeretnél fogadni mobilhálózati kapcsolatot támogató Apple Watchon, a párosított iPhone-nak bekapcsolva kell lennie, és csatlakoznia kell Wi-Fi- vagy mobilhálózathoz.






Gyakran ismételt kérdések





Jó ha tudod!

1. Az EKG app használatához az iOS és a watchOS legújabb verziója, illetve Apple Watch Series 4 vagy újabb óra szükséges. A kompatibilitásról további információt az apple.com/hu/watch oldalon találsz. Az EKG app használata 22 éves kor fölött ajánlott.

2. Az Apple Music használatához előfizetés szükséges.

3. A 4G szolgáltatás igénybevételéhez mobil szolgáltatóval kötött előfizetési szerződés szükséges. Az Apple Watch és az iPhone szolgáltatója meg kell, hogy egyezzen. Nem minden mobil szolgáltatónál érhető el üzleti ügyfelek számára is az Apple Watchban aktiválható mobil szolgáltatás, ezzel kapcsolatban keresse munkáltatóját vagy szolgáltatóját. Roaming szolgáltatás nem érhető el szolgáltatója által lefedett hálózaton kívül. További részletekért keresse szolgáltatóját. A szolgáltatást biztosító szolgáltatók listáját keresse az apple.com/watch/cellular oldalon.

Egyes szíjak csak külön kaphatók.

Az Apple Watch Series 5 és az Apple Watch Series 3 használatához iPhone 6s vagy újabb iPhone és legalább iOS 13-as vagy későbbi operációs rendszer szükséges.

Az óra jellemzői eltérőek lehetnek. Bizonyos jellemzők, alkalmazások és szolgáltatások nem érhetőek el minden nyelven illetve régióban. A teljes listáért keresse az apple.com/watchos/feature-availability oldalon.