Sikeres jelszóbeállítás

Mostantól be tudsz lépni telefonszámoddal és a megadott jelszavaddal az Apple Watch alkalmazásban az órád mobilhálózati beállításához.

Sikertelen jelszóbeállítás

Telefonszámodhoz nem sikerült beállítani az általad megadott jelszót! A folytatáshoz kérjük próbáld újra az alábbi linken.

Mire van szükségem órám mobilkapcsolati beállításához?

Megfelelő iPhone-ra és eSIM képes Watch okosórára

Apple iPhone 6S vagy újabb készülékek:

eSIM képes (GPS + Celullar) Watch modellek:

Aktív telekomos havidíjas mobilelőfizetésre

Órádon és telefonodon ugyanazt a mobilszolgáltatást kell használnod.

Az aktiváláshoz kizárólag az iPhone készülékedben használt telekomos mobilelőfizetésedhez van lehetőséged új MultiSIM szolgáltatást rendelni vagy meglévőt aktiválni.

Azonosításhoz szükséges megfelelő Telekom fiókra

A beállítás során a Watch alkamazáson belül megnyíló felületen azonosítanod kell tudnod magad Telekom fiókoddal!

Azonosításhoz kizárólag e-mail címed vagy telefonszámod tudod használni és állandó jelszóval kell rendelkezned. Itt nem lesz lehetőséged egyszeri jelszavas (SMS kód), Facebook fiókos vagy automatikus azonosításra.

Ezen a linken lehetőséged van telefonszámodhoz jelszót megadni.

Az aktiváláshoz fontos, hogy ne rendelkezz MultiSIM szolgáltatást kizáró egyéb szolgáltatással!

A MultiSIM szolgáltatást kizáró, egyidejűleg nem igénybe vehető szolgáltatások:
Duonet kártya | Tandem kártya | Autós kártya | Költségkontroll opció.


Hogyan tudom az órám a mobilhálózatra csatlakoztatni?

Az órád mobilhálózati beállításai előtt olvasd át alaposan a lentebb írtakat.

Fontos, hogy az iPhone és Apple Watch készülékedben ugyanannak az előfizetésnek kell élnie. Az órád mobilhálózati beállításához órádon is engedélyezned kell a mobil adatkapcsolatot.



1

Párosítsd mobiltelefonod és okosórád bluetooth-on keresztül!


Részletek a párosításról

2

A felugró “Mobilhálózat beállítása” képernyőn kattints a “Mobilhálózat beállítása” gombra!

3

A megnyíló képernyőn jelentkezz be Telekom fiókoddal!

4

Vásárolj, vagy helyezz át* meglévő MultiSIM kártyát az Apple Watch okosórádba!


Részletek a MultiSIM szolgáltatásról

5

A folyamat végén MultiSIM kártyád automatikusan csatlakozik hálózatunkra!


Egyes esetekben az aktiválási folyamat akár 5 percig is eltarthat, így türelmed kérjük a folyamat teljes befejezéséig.

6

Ellenőrizd órádon, hogy online vagy-e és maradj kapcsolatban a mobilod nélkül is!


Az aktiválást követően a biztos hálózati kapcsolódáshoz érdemes az órát újraindítanod.

* 24 órán belül összesen három vásárlási és áthelyezési tranzakció lehetséges. Abban az esetben ha eléred a limitet, kérjük várd meg a 24 óra leteltét majd próbálkozz újra, sürgős esetben keresd fel ügyfélszolgálatunk a 1414-es telefonszámon, vagy szemelyesen üzleteinkben!





Kérdésed van? Mobiltudósaink segítenek!

Az Apple Watch mobilhálózat beállításával és működésével kapcsolatos kérdésekkel keresd Mobiltudósaink, akik készséggel segítenek minden helyzetben!

Részletek


Tudnivalók a mobilszolgáltatás működéséről:



Kapcsolódás mobilhálózathoz


A mobilhálózati kapcsolatot támogató Apple Watch automatikusan a leginkább energiahatékony vezeték nélküli kapcsolatra vált: a közelben lévő iPhone-hoz, Wi-Fi-hálózathoz vagy mobilhálózathoz is tud csatlakozni. Ha mobilhálózathoz kapcsolódik, LTE-hálózatot használ. Ha nem áll rendelkezésre LTE, akkor az óra megpróbál csatlakozni UMTS-hálózathoz.

Miután az óra kapcsolódott a mobilhálózathoz, a Vezérlőközpontban, illetve a Felfedező nevű számlapon ellenőrizheted a jelerősséget. A Vezérlőközpont megnyitásához érintsd meg a képernyő alját, tartsd ott az ujjad, majd húzd felfelé.


A mobilhálózat gombja zöld színű, amikor van kapcsolat. A zöld pontok a jelerősséget jelzik.

A mobilhálózat gombja fehér színű, amikor aktív a mobilhálózati díjcsomagja, viszont az óra Bluetooth segítségével az iPhone-hoz vagy Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik.



További részleteket az Apple Watch használatáról az iPhone nélkül az alábbi linken találsz.



Tudnivalók a nemzetközi roamingról

  • Nincs lehetőség mobilhálózati roamingra a mobilszolgáltatói hálózat lefedettségi területén kívül.
  • A világszerte használt LTE- és UMTS-sávok különböző, (mobilhálózati kapcsolatot támogató) regionális Apple Watch-modellekkel érhetők el Amerikában, a kontinentális Kínában, Európában, valamint Ázsiában és a csendes-óceáni térségben. Az iPhone-tól eltérően az Apple Watch esetén nincs olyan modell, amellyel a világ összes mobilhálózati sávja használható.
  • Amikor az Apple Watch kapcsolódik iPhone készülékhez vagy egy korábban már használt Wi-Fi-hálózathoz, akkor az Apple Watch összes funkcióját használhatod, még akkor is, ha nem áll rendelkezésre mobilhálózati kapcsolat.


További információk

  • A mobiladat-használat ellenőrzéséhez használd az Apple Watch alkalmazást. Nyisd meg az alkalmazást az iPhone-on, koppints a Saját óra ikonra, koppints a Mobilhálózat menüpontra, majd görgess a Mobil adathasználat szakaszhoz.
  • A mobilhálózat be- vagy kikapcsolásához húzd felfelé az ujjad a számlapon – ekkor megnyílik a Vezérlőközpont. Koppints a mobilhálózati ikonra , majd kapcsold be vagy ki a mobilhálózatot.
  • Ha hosszabb ideig van bekapcsolva a mobilhálózat, az akkumulátor gyorsabban merül. Az is előfordulhat, hogy néhány alkalmazás nem frissül, ha nincs kapcsolat az iPhone-nal.
  • Ha SMS-eket, MMS-eket, illetve push-értesítéseket szeretnél fogadni mobilhálózati kapcsolatot támogató Apple Watchon, a párosított iPhone-nak bekapcsolva kell lennie, és csatlakoznia kell Wi-Fi- vagy mobilhálózathoz.






Gyakran ismételt kérdések





Jó ha tudod!

1. Az EKG app használatához az iOS és a watchOS legújabb verziója, illetve Apple Watch Series 4 vagy újabb óra szükséges. A kompatibilitásról további információt az apple.com/hu/watch oldalon találsz. Az EKG app használata 22 éves kor fölött ajánlott.

2. Az Apple Music használatához előfizetés szükséges.

3. A 4G szolgáltatás igénybevételéhez mobil szolgáltatóval kötött előfizetési szerződés szükséges. Az Apple Watch és az iPhone szolgáltatója meg kell, hogy egyezzen. Az üzleti konstrukciókat keresd a telekom.hu/üzleti/applewatch oldalon.Roaming szolgáltatás nem érhető el Magyar Telekom által lefedett hálózaton kívül. A szolgáltatást biztosító szolgáltatók listáját keresse az apple.com/watch/cellular oldalon.

Az Apple Watch Series 5 és az Apple Watch Series 3 használatához iPhone 6s vagy újabb iPhone és legalább iOS 13-as vagy későbbi operációs rendszer szükséges.

Az óra jellemzői eltérőek lehetnek. Bizonyos jellemzők, alkalmazások és szolgáltatások nem érhetőek el minden nyelven illetve régióban. A teljes listáért keresse az apple.com/watchos/feature-availability oldalon.