Sikeres jelszóbeállítás

Mostantól be tudsz lépni telefonszámoddal és a megadott jelszavaddal az Apple Watch alkalmazásban az órád mobilhálózati beállításához.

Sikertelen jelszóbeállítás

Telefonszámodhoz nem sikerült beállítani az általad megadott jelszót! A folytatáshoz kérjük, próbáld újra az alábbi linken.

Mire lesz szükséged a csatlakozáshoz?

Az Apple Watch mobilhálózati beállításához szükséges új vagy meglévő MultiSIM szolgáltatás vásárlására és aktiválására április 9-től lesz lehetőséged telefonodon keresztül, a “Watch” alkalmazásban elérhető “Mobilhálózat” menüpont alatt. A menüpont kizárólag a 4G képes beépített eSIM-mel rendelkező órák esetében érhető el!

1

Megfelelő Apple iPhone-ra és eSIM képes Apple Watch okosórára


A 4G képes (beépített eSIM-es) Apple Watch-ok esetében a mobilszolgáltatás MultiSIM szolgáltatással vehető igénybe, melynek használatához iPhone 6s vagy újabb iPhone és legalább iOS 13.2-es, Watch esetében pedig watchOS 6.2 rendszer szükséges. Az Apple Watchot és az iPhone-t azonos szolgáltató hálózatán kell használnod.

iPhone 6s vagy újabb Apple készülékek:

iPhone 6s / 6s Plus,
iPhone SE,
iPhone 7 / 7 Plus,
iPhone 8 / 8 Plus,
iPhone X, XR, XS / XS Max,
iPhone 11, 11 Pro / 11 Pro Max.

Európában támogatott eSIM képes Apple Watch modellek:

Series 5 Cellular - Model A2156 (40mm)
Series 5 Cellular - Model A2157 (44mm)
Series 4 Cellular - Model A2007 (40mm)
Series 4 Cellular - Model A2008 (44mm)
Series 3 Cellular - Model A1889 (38mm)
Series 3 Cellular - Model A1891 (42mm)

Továbbá a fenti modell számokkal megegyező minden Nike, Edition és Hermés típusú Watch eszközök.

Az Apple Watch modell számát ellenőrizd mobilkészülékeden az Apple Watch alkalmazásban, az "Általános" menü, "Névjegy" menüpontban. A Modell mezőben koppints az "M" betűvel kezdődő cikkszámra, így megjelenik az "A" betűvel kezdődő modellszám.

2

Aktív telekomos havidíjas mobilelőfizetésre


Apple Watch órádon és Apple iPhone telefonodon ugyanazt a mobilszolgáltatást kell használnod.


Órád mobilhálózati beállításához egy, az Apple iPhone készülékedben használt előfizetésedhez tartozó új vagy meglévő MultiSIM szolgáltatást kell aktiválnod.


További részletek a MultiSIM szolgáltatásról

3

Azonosításhoz szükséges megfelelő Telekom fiókra


A mobilhálózati beállításhoz telefonodon a „Watch” alkalmazásban megnyíló felületen azonosítanod kell tudni magad Telekom fiókoddal.

Biztonsági okokból az azonosítást kizárólag az e-mail-címeddel vagy a telefonszámoddal és az azokhoz tartozó állandó jelszóval tudod megtenni. Olyan egyéb, korábban megszokott azonosítókat, mint Facebook, MT (Magyar Telekom) azonosító, folyószámla nem fogsz tudni használni, illetve az automatikus és egyszeri jelszavas (SMS kód) belépés sem fog működni.

Ezen a linken tudsz telefonszámodhoz megadni jelszót.

4

MultiSIM képes csomaggal kell rendelkezned


Amennyiben újabb díjcsomagjaink egyikét használod és a Telekom honlapon keresztül elérhető Telekom fiókodban, az aktiváláshoz használt előfizetésednél látod a MultiSIM vásárlási lehetőséget, úgy a te díjcsomagod megfelelő!

Régi díjcsomag esetén válts legújabb díjcsomagjaink egyikére!

Ha bizonytalan vagy díjcsomagodat illetően, fordulj 1414 telefonos ügyfélszolgálatunkhoz!

5

Ne legyen ütköző szolgáltatásod


A MultiSIM szolgáltatás aktiválása csak akkor lehetséges, ha nincs egyéb olyan szolgáltatásod, amellyel egyidejűleg nem vehető igénybe. Ilyen szolgáltatások az alábbiak:


  • Tandem kártya
  • DuoNet kártya
  • Net & Roll DuoNet
  • Autóskártya
  • Költségkontroll opció


Amennyiben a felsoroltak közül rendelkezel valamelyik kizáró szolgáltatással , akkor kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon és mondd le azokat, hogy órád mobilhálózati beállításához aktiválni tudd előfizetésed mellé a MultiSIM szolgáltatást.





Jó ha tudod!

1. Az EKG app használatához az iOS és a watchOS legújabb verziója, illetve Apple Watch Series 4 vagy újabb óra szükséges. A kompatibilitásról további információt az apple.com/hu/watch oldalon találsz. Az EKG app használata 22 éves kor fölött ajánlott.

2. Az Apple Music használatához előfizetés szükséges.

3. A 4G szolgáltatás igénybevételéhez mobil szolgáltatóval kötött előfizetési szerződés szükséges. Az Apple Watch és az iPhone szolgáltatója meg kell, hogy egyezzen. Nem minden mobil szolgáltatónál érhető el üzleti ügyfelek számára is az Apple Watchban aktiválható mobil szolgáltatás, ezzel kapcsolatban keresse munkáltatóját vagy szolgáltatóját. Roaming szolgáltatás nem érhető el szolgáltatója által lefedett hálózaton kívül. További részletekért keresse szolgáltatóját. A szolgáltatást biztosító szolgáltatók listáját keresse az apple.com/watch/cellular oldalon.

Egyes szíjak csak külön kaphatók.

Az Apple Watch Series 5 és az Apple Watch Series 3 használatához iPhone 6s vagy újabb iPhone és legalább iOS 13-as vagy későbbi operációs rendszer szükséges.

Az óra jellemzői eltérőek lehetnek. Bizonyos jellemzők, alkalmazások és szolgáltatások nem érhetőek el minden nyelven illetve régióban. A teljes listáért keresse az apple.com/watchos/feature-availability oldalon.