Partner Software Application Support szolgáltatás

Partner Software Application Support szolgáltatás

Partner Software Application Support szolgáltatás

Definíciók

Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálat
A gyártói támogatás időtartama alatt bekövetkező hardver meghibásodások esetén, az ügyfélnek a hibás eszközt a Telekom Rendszerintegráció Zrt. telephelyére kell beszállítania. Javítás után az eszköz ugyanitt vehető át:

cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 36.
telefonon: (ingyenesen hívható zöld szám) +06-80-408080, +36 (1) 452-14-99 (külföldről hívható) 
e-mailen: servicedesk@telekom.hu
faxon: 06-1-4328290

Időszak
Az az időtartam, amire a gyártói támogatás kiterjed.

Szolgáltatási időablak
Az az időtartam, amikor a Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálata bejelentéseket fogad.

Cisco TAC hozzáférés
A Partner Support tartalmazza a Cisco Technical Assistance Centeréhez (TAC) való hozzáférést, de csak a Telekom közreműködésével.

CISCO TAC esetek kezelése
Gyártói támogatással rendelkező eszközök számától függően a táblázatban meghatározott száma TAC eset kezelését a TSM ingyenesen elvégzi.
További TAC esetek kezelésének eseti díja 55 000Ft. Ennek keretében a Telekom elvégzi a konfigurációs és szoftver hibák elhárításához szükséges információk összegyűjtését az ügyfél telephelyén, a probléma továbbítását a Cisco TAC felé és megkerülő vagy végleges megoldás kidolgozását. A megoldások implementálása az ügyfél szakembereinek a feladata. Egy TAC eset keretében csak egy probléma kezelhető.

Gyártói szoftver javítás
A Telekom Rendszerintegráció TAC eset nyitásával elvégzi a gyártói eszkalációt és biztosít minden ügyfél oldali információt a gyártónak a meghibásodásról, ami alapján a gyártó elkészítheti a szoftver javítást. Mivel a gyártói szoftver javítás TAC eset keretében történik, ezért a kezelendő esetek számára az előző fejezetben leírt szabályok vonatkoznak.

Tudásbázis hozzáférés
Hozzáférés a gyártó online támogatási és információs rendszereihez, interaktív tanácsadó eszközeihez.

Software Apllication Updates and Upgrades
A Telekom mérnökei az ügyfél kérésére letöltik a gyártó által kibocsájtott biztonsági javításokat, illetve az adott szoftver alkalmazás frissítéseit, és eljuttatják az ügyfél szakembereihez. A biztonsági javítások ás frissítések telepítése az ügyfél feladata.

Megvásárolható Partner Software Application Support szolgáltatás típusok

Az alábbi táblázatban összegyűjtöttük a különböző Partner Software Application Support szolgáltatás típusokat, és összehasonlítottuk őket egymással.