Partner Software Application Support szolgáltatás
Definíciók
Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálat
A gyártói támogatás időtartama alatt bekövetkező hardver meghibásodások esetén, az ügyfélnek a hibás eszközt a Telekom Rendszerintegráció
Zrt. telephelyére kell beszállítania. Javítás után az eszköz ugyanitt vehető át:
cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 36.
telefonon: (ingyenesen hívható zöld szám) +06-80-408080, +36 (1) 452-14-99 (külföldről hívható)
e-mailen: servicedesk@telekom.hu
faxon: 06-1-4328290
Időszak
Az az időtartam, amire a gyártói támogatás kiterjed.
Szolgáltatási időablak
Az az időtartam, amikor a Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálata bejelentéseket fogad.
Cisco TAC hozzáférés
A Partner Support tartalmazza a Cisco Technical Assistance Centeréhez (TAC) való hozzáférést, de csak a Telekom közreműködésével.
CISCO TAC esetek kezelése
Gyártói támogatással rendelkező eszközök számától függően a táblázatban meghatározott száma TAC eset kezelését a TSM ingyenesen elvégzi.
További TAC esetek kezelésének eseti díja 55 000Ft. Ennek keretében a Telekom elvégzi a konfigurációs és szoftver hibák elhárításához
szükséges információk összegyűjtését az ügyfél telephelyén, a probléma továbbítását a Cisco TAC felé és megkerülő vagy végleges
megoldás kidolgozását. A megoldások implementálása az ügyfél szakembereinek a feladata. Egy TAC eset keretében csak egy probléma
kezelhető.
Gyártói szoftver javítás
A Telekom Rendszerintegráció TAC eset nyitásával elvégzi a gyártói eszkalációt és biztosít minden ügyfél oldali információt
a gyártónak a meghibásodásról, ami alapján a gyártó elkészítheti a szoftver javítást.
Mivel a gyártói szoftver javítás TAC eset keretében történik, ezért a kezelendő esetek számára az előző fejezetben leírt szabályok
vonatkoznak.
Tudásbázis hozzáférés
Hozzáférés a gyártó online támogatási és információs rendszereihez, interaktív tanácsadó eszközeihez.
Software Apllication Updates and Upgrades
A Telekom mérnökei az ügyfél kérésére letöltik a gyártó által kibocsájtott biztonsági javításokat, illetve az adott szoftver
alkalmazás frissítéseit, és eljuttatják az ügyfél szakembereihez. A biztonsági javítások ás frissítések telepítése az ügyfél
feladata.
Megvásárolható Partner Software Application Support szolgáltatás típusok
Az alábbi táblázatban összegyűjtöttük a különböző Partner Software Application Support szolgáltatás típusokat, és összehasonlítottuk őket egymással.