Hogyan tudjuk biztosítani, hogy Ön a legjobb megoldást kapja?
Közbeszerzés
A Telekom Rendszerintegráció Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt. számos területen részt vesz a központosított közbeszerzésben ( www.kozbeszerzes.gov.hu) mint szállító.
A lenti oldalakról az aktív keretmegállapodások, valamint ezek árlistái tölthetők le, továbbá megtalálhatók a kapcsolattartók elérhetőségei.
Adatvédelmi tájékoztató
Keretmegállapodások
Minősítések
ISO 9001
Az informatikai rendszerek megfelelő működése kulcsfontosságú tényező a felhasználói szervezetek életében. Emberi élet, gazdasági teljesítmény, versenypozíció múlhat az alkalmazott IT megoldások minőségén.
A Telekom Rendszerintegráció Zrt. jogelőd cégei, mint a saját területük vezető szereplői, természetesen tudatában voltak a minőség meghatározó jelentőségének. A minőségügyi rendszer egyes alkotórészei (a beszállítók kiválasztása, a felhasznált komponensek ellenőrzése, továbbá a szervezet, a munkamódszer és a szaktudás fejlesztése) kezdetektől fogva ezen cégek fejlődésének kulcsát jelentették.
Az ISO 9001 minősítés kapcsán egy cégnek azt a képességét kell bizonyítania, hogy az ajánlatadástól kezdve a műszaki tervezésen át a kivitelezés utáni ügyfélszolgálati teendőkig alkalmas a vevő elégedettségének elnyerésére, mert minden fázisban biztosítja a termék és szolgáltatás megfelelő minőségét.
A BCN Rendszerház, az ICON és a KFKI-LNX önállóan is rendelkeztek ISO 9001 tanúsítással. Az egyesülés során létrejött szervezetben a minőségirányítási rendszer működése és működtetése továbbra is kiemelt hangsúly kap, ehhez kapcsolódik folyamataink részletes feltérképezése, rendszeres felülvizsgálata, szükség szerinti javítása, optimalizálása is.
A Telekom Rendszerintegráció továbbra is a minőség útján jár, hiszen csak a minőségi szolgáltatások felelnek meg a piac igényeinek. A folyamatosan fejlesztett ISO 9001 szerinti minőségügyi rendszerünk eszköz és nem cél partnereink megelégedettségének növelésére.
A Telekom Rendszerintegráció az ISO 9001 szerint működő cég, tevékenységét az SGS Hungária tanúsította, melyet az UKAS nemzetközi minőségtanúsító szervezet is elismer.
Győződjön meg Ön is arról, hogy a Telekom Rendszerintegráció valóban minőségi partner!
Hogyan működünk?
Az ajánlatadási, szerződéskötési eljárások újrafogalmazásával célunk az volt, hogy megfelelő, mindig magas színvonalú ajánlatokkal és szerződésekkel szolgáljuk partnereinket. Sokéves gyakorlatunk szerint a megvalósuló rendszerek minősége az ajánlat, illetve szerződés minőségével kezdődik, hiszen ezek garantálják, hogy a vevő azt kapja, amire szüksége van.
Minden egyes anyag, berendezés, amit a Telekom Rendszerintegráció vásárol és telepít, ellenőrzési fázison megy keresztül, amit idegenáru-ellenőrzésnek nevezünk. Ezzel biztosítjuk, hogy kiszállításra már csak ellenőrzötten működőképes berendezés kerül. Az ellenőrzés a passzív elemek tekintetében viszonylag egyszerű. Az aktív elemekre pontosan szabályozott teszteljárásokat dolgoztunk ki. Segíti munkánkat, hogy állandó, ISO minősített beszállítói partnereink vannak. A nagy bonyolultságú, szoftvervezérelt berendezések (pl. routerek) esetén az idegenáru-ellenőrzés nem terjedhet ki minden funkcionalitás teljes körű tesztelésére, de a tapasztalat szerint erre nincs is szükség, hiszen az alapvető működési tesztek kielégítő biztonsággal felvilágosítást adnak a berendezések működőképességéről.
A szállítás, üzembe helyezés során is keletkezhetnek meghibásodások. Ezek kiszűrése a helyszíni ellenőrzések során történik. A vevő műszaki igényeinek felmérése, a tervezési, átadás-átvételi és egyéb eljárásaink mind azt célozzák meg, hogy csak működő, a vevő igényeinek megfelelő rendszer kerülhessen telepítésre.
ISO 14001 és ISO/IEC 27001
A Telekom Rendszerintegráció Zrt. jogelőd cégei teljesítették az ISO 14001 környezetközpontú-, valamint az ISO/IEC 27001 információbiztonsági irányítási rendszer követelményeit is, és hármas, ún. integrált irányítási rendszert működtettek. Ezzel kifejezték elkötelezettségüket a környezet védelme és a környezeti erőforrásokkal való takarékosság mellett, valamint tanúsított módon is igazolták, hogy felelősen bánnak az ügyfeleik, partnereik és munkavállalóik érzékeny, bizalmas adataival.
A Telekom Rendszerintegráció ezen értékeket továbbra is őrzi, amelyet a SGS Hungária által végzett integrált audit is igazol.
Lépjen kapcsolatba velünk alábbi elérhetőségeinken!
Személyes ügyfélmenedzserek
A Telekom Rendszerintegráció személyes ügyfélmenedzserek révén tartja a kapcsolatot nagyvállalati és kormányzati partnereivel, ezáltal biztosítva a magas minőségű ügyfélgondozást és a felmerülő problémák gyors és egykapus megoldását.
Vállalati ügyféltámogatás
Teljes ügyfélkörünk számára rendelkezésre áll Vállalati Ügyféltámogatási Központunk dedikált kollégákkal.
- Levelezési cím
Telekom Rendszerintegráció Zrt., Vállalati Ügyféltámogatás
1276 Budapest, Pf. 1400 - Telefon
1400 - Email
rendszerintegracio@telekom.hu - Külföldről elérhető hívószámok
Vezetékes: +36 1 265 8444
Mobil: +36 30 930 8444
Számhordozási tájékoztató
Az alábbi, díjmentesen hívható telefonszámon tájékoztatást kaphat arról, hogy egy adott telefonszám melyik távközlési szolgáltatóhoz tartozik, és annak mennyi a tarifája.
- Zöldszám
+36 80 388 388
Célunk, hogy partnereink számára megkönnyítsük a szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyek intézését, és üzletfeleink igényeit, elvárásait maradéktalanul teljesítsük.
Bankszámlaszámaink
- Számlavezető bank
UniCredit Bank Hungary Zrt., Budapest - Bankszámlaszámok
HUF 10918001-00000068-73830003
EUR 10918001-00000068-73830010
USD 10918001-00000068-73830027 - IBAN
HUF HU17 1091 8001 0000 0068 7383 0003
EUR HU22 1091 8001 0000 0068 7383 0010
USD HU48 1091 8001 0000 0068 7383 0027
- Telekom Rendszerintegráció Zrt.
GPS koordináták: 47.461639, 19.052653
+36 1 470 6400