Software Application Support szolgáltatás

Software Application Support szolgáltatás

Software Application Support szolgáltatás

Definíciók

Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálat
A gyártói támogatás időtartama alatt bekövetkező hardver meghibásodások esetén, az ügyfélnek a hibás eszközt a Telekom Rendszerintegráció Zrt. telephelyére kell beszállítania. Javítás után az eszköz ugyanitt vehető át:

Web: www.cisco.com
Telefon: 06-80-408080 (kizárlólag belföldről hívható ingyenes szám) , + 36 (1) 452-14-99 (külföldről hívható) 
Fax: 06-1-4328290
E-mail: euro-tac@cisco.com

Időszak
Az az időtartam, amire a gyártói támogatás kiterjed.

Szolgáltatási időablak
Az az időtartam, amikor a Cisco Technical Assistance Center ügyfélszolgálata bejelentéseket fogad.

Cisco TAC hozzáférés
Ügyfél közvetlenül hozzáfér a www.cisco.com weboldalon keresztül érhető el. A kapcsolattartás nyelve az angol.

CISCO TAC esetek kezelése
Az ügyfél saját maga jogosult a Cisco Technical Assistance Centerhez (TAC) fordulni, eseteket nyitni. A kapcsolattartás nyelve az angol.

Gyártói szoftver javítás
Ügyfél hozzáférésen keresztül a www.cisco.com weboldalon keresztül érhető el.

Tudásbázis hozzáférés
Hozzáférés a gyártó online támogatási és információs rendszereihez, interaktív tanácsadó eszközeihez.

Software Apllication Updates and Upgrades
Az ügyfél a közvetlenül letöltheti a www.cisco.com weboldalon keresztül a gyártó által kibocsájtott biztonsági javításokat, illetve az adott szoftver alkalmazás frissítéseit.

Megvásárolható Software Application Support szolgáltatás típusok

Az alábbi táblázatban összegyűjtöttük a különböző Software Application Support szolgáltatás típusokat, és összehasonlítottuk őket egymással.