Telekom NBD support szolgáltatás
Definíciók
Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálat
A szerződés időtartama alatt bekövetkező hardver meghibásodások esetén, az ügyfélnek a garancia érvényesítési igényét az alábbi
elérhetőségen kell bejelentenie:
cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 36.
telefonon: (ingyenesen hívható zöld szám) +06-80-408080, +36 (1) 452 -14-99 (külföldről hívható)
e-mailen: servicedesk@telekom.hu
faxon: 06-1-4328290
A hibás eszköz cseréjét, annak elszállítását valamint az csere eszközt a Telekom Rendszerintegráció Zrt. biztosítja.
Időszak
Az az időtartam, amire a gyártói támogatás kiterjed.
Szolgáltatási időablak
Az az időtartam, amikor a Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálata bejelentéseket fogad.
Ideiglenes eszköz biztosítása a gyártói csereeszköz beérkezéséig
A Telekom Rendszerintegráció Zrt. csereszközt vagy funkcionális csereeszközt biztosít. A csereeszközt technikus helyezi üzembe
az ügyfél telephelyén és szállítja el a hibás eszközt, majd a gyártó által biztosított eszközt az ügyfél telephelyén üzembe
helyezzük, ezzel helyreállítva az eredeti állapotot.
Hardver csere
Hardver meghibásodás esetén a gyártó ingyenesen cseréli a hibás eszközt.
Reakcióidő
Az az időtartam, amely alatt a csere hardver eszköz garantáltan megérkezik az ügyfél telephelyére.
Cisco TAC hozzáférés
A Telekom Rendszerintegráció biztosítja a kapcsolattartást a gyártóval. A kapcsolattartás nyelve a magyar.
CISCO TAC esetek kezelése
A Telekom eseti díj ellenében elvégzi a konfigurációs és szoftver hibák elhárításához szükséges információk összegyűjtését
az ügyfél telephelyén, a probléma továbbítását a Cisco TAC felé és megkerülő vagy végleges megoldás kidolgozását. A kapcsolattartás
nyelve a magyar.
Gyártói szoftver javítás
A Telekom Rendszerintegráció biztosítja a kapcsolattartást a gyártóval és biztosít minden ügyfél oldali információt a gyártónak
a meghibásodásról, ami alapján a gyártó elkészítheti a szoftver javítást.
Aktuális szoftver verzió biztosítása
A Telekom Rendszerintegráció biztosítja az ügyfél által megvásárolt eszköz licensz feltételeinek megfelelő szoftver verziót
az ügyfél kérése alapján.
Tudásbázis hozzáférés
Hozzáférés a gyártó online támogatási és információs rendszereihez, interaktív tanácsadó eszközeihez.
Telefonos mérnöki konzultáció
Évente 2 alkalommal telefonos mérnöki konzultációt biztosítunk ügyfeleink részére. A konzultáció igénybe vehető mind tervezési,
mind pedig eszközök beállítására vonatkozó kérdés esetén.
Software Application Updates and Upgrades
Szoftverletöltés korlátlan alkalommal.
Megvásárolható Telekom support szolgáltatás típusok
Az ügyfél igények figyelembe vételével folyamatosan történik a Telekom support szolgáltatások fejlesztése. Jelenleg egy ilyen szolgáltatás érhető el, melyet az alábbi táblázatban összehasonlítottunk az alap szolgáltatási szintet jelentő jótállással.