Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

Mit intézhetsz üzleteinkben?

Üzleteinkben az alábbiakkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre

Összegyűjtöttük, hogy mely ügytípusokhoz szükséges az előfizető és/vagy számlafizető, illetve Domino szerződés esetén az előfizető és/vagy felhasználó jelenléte és mely esetekben lehet meghatalmazással eljárni.

Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Díjcsomagváltás
  • Kapcsolat Programmal kapcsolatos ügyek
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás (havi díjas mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék)
  • Önállóan SIM-kártya vásárlása határozott idejű szerződéssel
  • SIM-kártya csere (ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazással is lehetséges)
  • Előfizetői szerződés megszűntetése, deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
  • Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények (név, cím, okmányszám)
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)
  • Számhordozás határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén a lenti, meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Számlázási címváltozás jogi személy esetén
  • Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)
  • Hívószámcsere
  • Számhordozás határozatlan idejű szerződéssel
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása
  • Előfizetői szerződés pótlása
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése
  • Folyószámla szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót, vagy még nincs beállítva jelszó, és nem ismeri a folyószámlán lévő összes SIM-kártya szerződés szintű jelszavát)
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Díjcsomagváltás
  • Kapcsolat Programmal kapcsolatos ügyek
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Az ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények (név, cím, okmányszám)
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)
  • SIM-kártya csere (ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazással is lehetséges)
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén a lenti, meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése
  • Előfizetői szerződés pótlása
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • Tartozékvásárlás egyösszegben
  • Átvevő szerviz
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása határozott idejű szerződéssel egyösszegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén
  • Készülékváltás határozott idejű szerződéssel egyösszegben 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén,
  • Tartozékvásárlás részletfizetéssel
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén a lenti, meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Új előfizetés és/vagy készülék vásárlása egy összegű vásárlás esetén határozatlan idejű szerződéssel
  • Készülékváltás egy összegű vásárlás esetén határozatlan idejű szerződéssel
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető::
  • Számlafizetés módjának változtatása csekkes, banki átutalásos vagy csoportos beszedési módra
  • Előleg befizetése
  • Részletes számla (havi számla mellékleteként küldött)
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén esetén a lenti, meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Számlafizetés módjának megváltoztatása hitelkártyás fizetési módra
  • Csekk és folyószámla kivonat nyomtatása (személyes átvétel esetén)
  • Havi számla újranyomtatása (számlamásolat), utólagos hívásrészletező illetve hóközi hívásrészletező igénylése
  • Fizetési haladék kérelem, részletfizetési megállapodás (számlatartozás esetén)
Szerződés vagy folyószámla szintű jelszó megadásával intézhető:
  • SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása
  • Kártyablokkolás feloldása
  • Díjcsomagváltás
  • Kapcsolat Programmal kapcsolatos ügyek
Az előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte és az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása szükséges:
  • Határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás (havi díjas mobilkészülék, meglévő hűség megújítása, számhordozás, tartozék)
  • Önállóan SIM-kártya vásárlása határozott idejű szerződéssel
  • SIM-kártya csere (ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazással is lehetséges)
  • Előfizetői szerződés megszűntetése, deaktiválás, felmondás, szerződésbontás
  • Ügyfél személyes adataira vonatkozó módosítási igények (név, cím, okmányszám)
  • Előfizetői és/vagy számlafizetői adatok megváltoztatása (átírás, Előfizető/számlafizető módosítása)
  • Számhordozás határozott idejű szerződéssel egy összegben vagy 0 Ft-os vagy részletre történő vásárlás esetén
Előfizető és/vagy számlafizető személyes jelenléte, az azonosítására szolgáló dokumentumainak bemutatása, illetve meghatalmazott útján történő eljárás esetén a lenti, meghatározott formai követelményekhez kötött meghatalmazás szükséges:
  • Számlázási címváltozás jogi személy esetén
  • Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása
  • Készülék letiltása és visszakapcsolása
  • Szerződés szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót)
  • Hívószámcsere
  • Számhordozás határozatlan idejű szerződéssel
  • Hálózati korlátozás (SIM Lock) feloldása
  • Előfizetői szerződés pótlása
  • Hívószámküldés tiltás szolgáltatás felfüggesztése
  • Folyószámla szintű jelszóváltoztatás (ha nem ismeri a régi jelszót, vagy még nincs beállítva jelszó, és nem ismeri a folyószámlán lévő összes SIM-kártya szerződés szintű jelszavát)

*Kizárólag azoknál az igényeknél lehet használni, ahol nincs külön feltüntetve, hogy az ügyintézés ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített meghatalmazással lehetséges.

Telekom mobilalkalmazás

Kép leírása: Telekom alkalmazás

Intézd ügyeidet bárhol, bármikor a Telekom alkalmazással! Gyorsan és könnyedén:

  • ellenőrizheted aktuális mobil egyenlegedet és adatforgalmadat,
  • kifizetheted otthoni és mobil számláidat,
  • feltöltheted saját, barátaid vagy családtagjaid Domino egyenlegét,
  • áttekintheted és módosíthatod a mobil előfizetésedhez kapcsolódó szolgáltatásokat,
  • igénybe veheted partnereink kedvezményeit a virtuális Kapcsolat kártya segítségével,

Töltsd le a Telekom mobilalkalmazást Android vagy iOS operációs rendszeredre!

idopont_foglalas-v2.svg

Online időpont foglalási igény bejelentése