GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?

Az alábbi esetekben nem tudjuk a havi számlád, vagy az esedékes törlesztőrészleted díját leemelni a bankszámládról:

  • ha a banki folyószámládon fedezethiány van,
  • ha az adott havi számla összege túllépi megbízásban megadott a limit összegét,
  • vagy ha megváltozott a bankszámlaszámod, de nem kezdeményeztél új csoportos beszedési megbízást.

Mobil előfizetések, valamint az otthoni előfizetések esetén a havi számla és törlesztőrészlet díját nem egyszerre terheljük, ez utóbbi tétel leemelése a hónap utolsó napján esedékes.

A késedelem elkerülése érdekében javasoljuk, hogy a fizetési határidő napjáig szükség szerint gondoskodj a fedezetről, növeld meg a korábban megadott limit összeget, illetve újítsd meg a megbízásod.

A felszólítást követően a befizetés pótlása egyénileg (pl. bankkártyával, egyéni banki átutalással) történhet meg, újabb terhelést automatikusan nem kezdeményezünk. A bankkártyás fizetést indíthatod a Telekom alkalmazásból, az online ügyfélszolgálatunkról vagy Díjnet regisztráció esetén a Díjnet oldaláról is.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. augusztus 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!