GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha MobilParkolásnál elrontottam a rendszámot?

Visszaigazoló SMS-ben minden alkalommal elküldjük a rendszámot, amelyre a parkolást elindítottad.

Amennyiben rosszul adtad meg a rendszámot, a parkolást állítsd le a STOP szó elküldésével SMS-ben, a parkoló automatán olvasható számra, majd a helyes rendszámmal indítsd újra a vásárlást. 

A parkolási tranzakciós díjakat ebben az esetben is terheljük egyenlegeden. Ez az alábbi tételekből áll:

  • minimum 15 percnyi parkolási díj, melyet a parkoló automatán találsz, és
  • bruttó 75 Ft tranzakciós díj vásárlásonként, azon felül
  • az elküldött SMS-ek költsége, a saját tarifacsomagod szerinti díjakat alapul véve.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!