GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzleti ügyfélként hogyan tudok számlakezelésre és flottamenedzsmentre jogosultságot adni munkatársamnak?

A cég szintű ügyintézés lehetőségét alapértelmezetten a főadminisztrátor jogú üzleti felhasználó - a belépési azonosító admin@cégnév formátumú - biztosítja, amivel minden rendelkezésre álló ügyfélszolgálati funkció elérhető. A főadminisztrátor hozhat létre és módosíthat további üzleti felhasználókat, akik számára beállíthat különböző előre definiált szerepköröket, de egyedileg is meghatározhatja, hogy az egyes felhasználók milyen funkciókhoz férhetnek hozzá.

Ügyintézői jogosultságok beállítása

Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra a telekom.hu/belepes oldalon, vagy a telekom.hu weboldalon a jobb felső Belépés gombra kattintva léphetsz be.



A Belépési azonosító mezőbe írd be az „admin@cégnév” formátumú felhasználónevet.



A felhasználónév beírását követően kattints a Tovább gombra , majd írd be a megadott felhasználói azonosítóhoz tartozó jelszót.



A jelszó beírása után kattints a Tovább gombra.

A bejelentkezéshez most az SMS-ben kiküldött kódot add meg, majd nyomd meg a Belépek gombot. ("Nem kaptam meg az SMS-t hivatkozással" újra küldjük a kódot, a kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.)
Amennyiben a főadminisztrátor kikapcsolta az egyszerhasználatos SMS-küldést a belépéshez, a jelszó beírás utána egyből beléptet a rendszer.



A bal oldali főmenüben kattints a Felhasználói jogok beállítása menüpontra, ami egyből a Felhasználó felvétele, módosítása oldalon nyílik meg.



Itt kiválaszthatsz egy már meglévő felhasználót, vagy az oldal alján található "Új felhasználó" gombra kattintva újat is létrehozhatsz.



Új felhasználó esetén a szükséges adatok megadását követően kattints a "Tovább a jogosultságok megadásához" gombra.



Meglévő felhasználónál a bal oldali oszlopban kell kijelölni a módosítani kívánt felhasználót, majd az oldal alján kattints a "Jogosultságok" gombra.



Választhatsz előre kiválasztott szerepkörökből, amik egy meghatározott jogosultságcsoportot rendelnek a kiválasztott felhasználóhoz, de lehetőséged van egyedileg beállítani az adott felhasználó jogosultságait.



Egyedi beállításokkal részletesen személyre szabhatod, hogy milyen funkciókhoz férhet hozzá a felhasználó. Meghatározhatod, hogy rendelhet, kezelhet illetve használhat-e informatikai szolgáltatásokat, milyen ügyfélszolgálati funkciókat érhet el (számlakezelés, hibabejelentés, dokumentumtár), valamint a Telemátrix menüpontban beállíthatod, hogy a mobil előfizetéseket milyen szinten kezelheti.



A jogosultságok beállítását követően az oldal alján kilistázzuk a kiválasztott jogosultságokat, amiket a „Beállítások mentése” gombbal lehet véglegesíteni.



Utoljára frissítve: 2021. január 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!