A Kapcsolat Programról

A Kapcsolat program számos kedvezményt kínál mobil, otthoni lakossági és üzleti ügyfeleink számára egyaránt (kivéve az egyedi keretmegállapodással kötött előfizetések).

Kedvezmények

A Kapcsolat Programban pontokat gyűjthetsz, amelyeket felhasználhatsz készülékek vagy tartozékok vásárlásakor, illetve szolgáltatásokra is meghatározott feltételekkel.

Kapcsolat kártyáddal igénybe veheted a programban részt vevő partnereink kedvezményeit.

KAPCSOLAT KÁRTYA

A Kapcsolat kártya egy családi élménykártya, mely vásárláskor kedvezményeket kínál mozikban, kalandparkokban, élményfürdőkben, állatkertekben, játszóházakbanés egyéb partnereinknél.

A Telekom 2017. június 1-jétől megszünteti a fizikai Kapcsolat kártyák megrendelési lehetőségét, egyben azok kiküldését. A jelenleg érvényben lévő fizikai Kapcsolat kártyák továbbra is érvényben maradnak a rajtuk szereplő lejárati dátumig.

A Kapcsolat kártya valamennyi Telekom ügyfél számára rendelkezésre áll virtuális kártya formájában, mely elérhető a Telekom mobil alkalmazásban. Töltsd le a mobilodra Telekom alkalmazásunkat, amelyben elérheted virtuális Kapcsolat kártyádat is. A Telekom alkalmazásban lévő Kapcsolat kártyádat teljes értékűen használhatod partnereinknél.

Kapcsolat kártya információk lekérdezése

Kapcsolat pontjaid alakulásáról és az igénybe vehető kedvezményekről egyszerűen tájékozódhatsz honlapunkon, a Telekom alkalmazásban vagy a havi számlád végén.

Kapcsolat kártyád jelszavának módosítása

A jelszó megváltoztatása a Kapcsolat pontok felhasználásához szükséges, és adataid védelmét szolgálja. Jelszavadat megváltoztathatod honlapunkon, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, illetve személyesen a Telekom üzletekben. A jelszó módosításához szükséges Kapcsolat kártyaszám megtalálható a havi számládon is, a kártyához tartozó jelszó alapesetben a kártyaszám utolsó három számjegye.

Kártyaletiltás

Bármely Kapcsolat kártya elvesztését, ellopását vagy sérülését Kártyabirtokosként azonnal jelezd írásban, telefonon vagy személyesen, és kérd a kártya letiltását. A megfelelő ügyfél-azonosítást követően a bejelentésnek tartalmaznia kell:

  • a Kapcsolat kártya illetve a Kapcsolat Prémiumkártya számát
  • a Kártyabirtokos adatait.

A bejelentés elmulasztásából származó jogkövetkezményekért kizárólag a Kártyabirtokos felel. A bejelentés alapján a Telekom a kártyát a bejelentéskor letiltja, és használhatóságát azonnali hatállyal megszünteti. A Kapcsolat Kártya illetve a Kapcsolat Prémiumkártya pótlása díjmentes.

KEDVEZMÉNYSZINTEK

A programban kétféle kedvezményszintet érhetsz el. Egyes esetekben a kedvezmények mértéke az elért szinttől függ.

Arany szint

A szint eléréséhez a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt

  • Telekom mobil havi díjas vagy feltöltőkártyás ügyfélként 150
  • Telekom otthoni vagy üzleti ügyfélként 480

pontot kell gyűjtened.

Platina szint

A szint eléréséhez a jogosultság elnyeresét megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt

  • Telekom mobil havi díjas vagy feltöltőkártyás ügyfélként 760
  • Telekom otthoni vagy üzleti ügyfélként 1210

pontot kell gyűjtened.

Kapcsolat Prémium szint

Otthoni és mobilszolgáltatásod van, és szeretnéd egyben gyűjteni a pontokat? Nyilatkozz arról, hogy vezetékes és mobil-előfizetéseidet a kedvezmények tekintetében is együtt szeretnéd kezelni. Ebben az esetben a pontokhoz Kapcsolat Prémiumkártyát adunk, melyet virtuális formában elérhetsz a Telekom alkalmazásban.