Telekom Gyorsfizetés

A Magyar Telekom új szolgáltatása a Telekom Gyorsfizetés, amelynek segítségével egyszerűen és biztonságosan fizethetsz szerződött partnereinknél:

  • elég csak egyszer regisztrálnod bankkártyádat, és attól kezdődően bármikor használhatod,
  • e-mail-címed és jelszavad megadásával fizethetsz, így nem kell minden alkalommal begépelned kártyaadataidat,
  • kártyaadataid biztonságban vannak, mert azokat csak a bank ismeri.

Már regisztráltál a Telekom Gyorsfizetésbe?

Még nem használtad új szolgáltatásunkat?

Hol tudok fizetni a Telekom Gyorsfizetéssel?

Jelenleg az alábbi kereskedőknél fizethetsz a Telekom Gyorsfizetés használatával:

Kereskedő

Igénybe vehető szolgáltatások

Telekom

Telekom honlapján kezdeményezett termékvásárlás

Univerzális egyenleg feltöltés

Számlabefizetés

TV GO

Az elérhető kereskedők és szolgáltatások folyamatosan bővülnek.

Mennyibe kerül a Telekom Gyorsfizetés használata?

Regisztráció
A regisztráció minden esetben díjmentes.
Felhívjuk figyelmed, hogy ha a regisztráció nem vásárlással egybekötve történik, akkor a folyamat során a regisztrált bankkártyán technikai okból 5 Ft zárolásra kerül, melyet ezt követően felszabadítunk.

Fizetés
A Telekom Gyorsfizetéssel történő fizetés díjmentes.

A bankkártyával történő fizetésért a kártyakibocsátó bankok általában nem számolnak fel tranzakciós költséget, azonban ez bankonként eltérő lehet. A bankkártyádra vonatkozó díjakról és használati feltételekről érdeklődj a kártyát kibocsátó banknál.

Hogyan fizethetek a Telekom Gyorsfizetéssel?

Telekom Gyorsfizetést használó kereskedőknél a vásárlás során a fizetési módok közül kiválaszthatod, hogy regisztrált bankkártyával kívánsz fizetni. Ha még korábban nem regisztráltál bankkártyát, akkor ezt vásárlással egybekötve, néhány adat magadásával megteheted. Ha bankkártyádat már regisztráltad a Telekom Gyorsfizetésbe, akkor a fizetéshez ebben az esetben elegendő csak a regisztrációkor megadott e-mail-címedet és jelszavadat beírnod, valamint több regisztrált bankkártya esetén kiválasztanod, hogy melyiket szeretnéd használni.

Több regisztrált bankkártya esetén az első regisztrált bankkártya lesz az alapértelmezett. Az alapértelmezett bankkártyát a Telekom Gyorsfizetés internetes felületén tudod módosítani.

Olyan tranzakciók során, amikor a személyes jelenlét nem szükséges (pl. havi díj típusú szolgáltatások díjának automatikus kiegyenlítése), az alapértelmezett kártyára kerül beterhelésre.

Hogyan módosíthatom adataimat vagy bankkártyáimat?

Ha változás áll be ügyfél- vagy bankkártyaadataidban, lépj be a Telekom Gyorsfizetés internetes felületére, és módosítsd adataidat.

A Telekom Gyorsfizetés internetes felületén a következő lehetőségek közül választhatsz:

  • e-mail-cím és jelszó módosítása,
  • regisztrált bankkártya kísérő adatainak módosítása,
  • regisztrált bankkártya törlése,
  • régebbi vásárlások adatainak megtekintése,
  • alapértelmezett bankkártya módosítása.

Bankkártya regisztráció

Bankkártyádat kétféle módon tudod regisztrálni a fizetési rendszerünket használó kereskedőknél:

1

A vásárlással egybekötve. Ebben az esetben a fizetés folyamán, mielőtt a bank fizető felületére átirányítunk, megadhatsz néhány kísérő adatot, ami alapján a jövőbeli fizetések alkalmával hivatkozhatsz bankkártyádra.

2

Vásárlástól függetlenül is regisztrálhatsz bankkártyát. A folyamat megegyezik a vásárlással egybekötött regisztráció lépéseivel, annyi különbséggel, hogy ebben az esetben a regisztrálandó bankkártyádon 5 Ft-ot zárolunk. Ez a kártya validálása miatt szükséges. Ennek elvégzése után a zárolt összeget felszabadítjuk.

Bármely regisztrációs módot is választod, a Magyar Telekom nem jut a kártyaadatok birtokába, azok csak az OTP oldalán kerülnek rögzítésre. A Telekom Gyorsfizetésben csak e-mail-címedet, jelszavadat és a kártyához megadott kísérő adatokat tároljuk.

További információ

Ha további információra van szükséged, látogasd meg Gyakori kérdések oldalunkat vagy keresd ügyfélszolgálatunkat.