Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben- korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben- korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

Új lehetőség a vállalkozások számára!

vallalkozasok_fejlec_2.png

Távközlési szolgáltatóként a Magyar Telekom Nyrt. kiemelten fontosnak tartja, hogy olyan telekommunikációs és IT megoldásokat, valamint ügyfélkiszolgálást biztosítson üzleti ügyfeleinek, amelyek segítségével további sikereket érhetnek el működésük során.

A fejlődés biztosításának érdekében mostantól a Magyar Telekom üzleti előfizetőinek kiszolgálását a T-Systems Magyarország Zrt. látja el. Biztosak vagyunk benne, hogy a T-Systems technológiai felkészültsége, széles IT szolgáltatás portfóliója és ügyféltámogatási rendszere kiemelt előnyöket jelent majd a vállalkozások számára.

A változás az Ön és cége számára semmilyen ügyintézést, vagy feladatot nem jelent a továbbiakban.

Üzleti Ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségeken készséggel áll rendelkezésére felmerülő kérdéseiben.
Vállalati Ügyféltámogatási Központ
Telefon: 1400
Postacím: 1276 Budapest Pf. 1400
Fax: 06 1 265 8544
E-mail: ts_ugyfelkapcsolat@t-systems.hu

Milyen szolgáltatásokat vehet igénybe?

Cége továbbra is igénybe veheti a Magyar Telekom már ismert szolgáltatásait, valamint olyan új T-Systems megoldások közül is választhat, mint például a modern alközponti és hálózati megoldások, szolgáltatásmenedzsment. Az elérhető szolgáltatásokról részletesen tájékozódhat weboldalainkon.

Mi történik a jelenlegi Magyar Telekommal kötött szerződéseivel?

A változások a már megkötött szerződéseket nem érintik.

Kihez fordulhat, amennyiben a számlákkal kapcsolatban merül fel kérdése?

A számlákkal kapcsolatos kérdéseit is Üzleti Ügyfélszolgálatunkon intézheti, a fenti elérhetőségek valamelyikén.