2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha a cégem telephelyet vált és a már meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani?

Amennyiben az új címen is létesíthetőek meglévő szolgáltatásai, azokat változatlan feltételek mellett továbbra is igénybe veheti. Kérjük, áthelyezési igényével forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1400-ás telefonszámon, vagy foglaljon időpontot és kérjen személyesen segítséget Telekom üzleteinkben.

Töltse le a Telekom alkalmazást intézze ügyeit bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!