2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?

1.  E-mail címmel vagy Facebook profillal

  • E-mail címével és a hozzá tartozó, minimum 8 számjegyű Telekom fiók jelszóval
  • vagy Facebook felhasználónevével és jelszóval.

Figyelem! Ebben az esetben a Telekom fiókban csak akkor jelennek meg az előfizetései és számlái, ha már hozzárendelte azokat a fiókjához. Az előfizetései hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségére.

2.  Vagy az előfizetéséhez tartozó jelszavas belépéssel:

Mobil-előfizetés esetén (a "Belépési azonosító",az érintett hívószám 301234567 formátumban):

  • ha készülékén mobilinternet szolgáltatásunkat használja, automatikusan be tud jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra.
  • ha készülékén nem mobilinternet szolgáltatásunkat használja, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel beszeretne lépni az online ügyfélszolgálatra.

Ha a mobilszerződésén aktív a "Szolgáltatás rendelése jelszóvédelemmel" szolgáltatás és nincs beállítva biztonsági e-mail cím, javasoljuk, hívja a 1400 telefonszámunkat, ahol kérheti a"Szolgáltatás rendelése jelszóvédelemmel" kikapcsolását és/vagy biztonsági e-mail cím beállítását.

Otthoni előfizetés esetén (a "Belépési azonosító",az érintett előfizetés MT-azonosítója 123456789 formátumban):

  • ha korábban adott meg kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
  • ha nem adott meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetésével a személyes adatai megadás után is beléphet (az előfizető neve,anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adatai megadása után nem tud belépni, javasoljuk, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizze adataidat.

Üzleti előfizetés esetén:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval,
  • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval,
  • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.


Hol találja az azonosítót és felhasználónevet?

  • A telefonszámot és az MT ügyfél-azonosítót a szerződésen illetve a számlán is megtalálhatja.
  • Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés adminisztrátora adta meg.

További segítség:

Amennyiben ennek ellenére sem tud belépni az online önkiszolgálóba, keresse ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésére.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!