4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?
Aktív a 4G Hang szolgáltatása?
Amennyiben nem, úgy azt ellenőrizze, kapcsoltassa be a 1400-án vagy üzleteinkben!
Hívás közben is ellenőrizheti, hogy a készülék 4G, 3G/HSPA vagy 2G/EDGE hálózatot használ. A készülékek többségén – nem WiFi hálózaton - a státusz sorban (a kijelző legfelső részén) a térerő jelzés, vagy szolgáltató neve mellett jelenik meg a 4G felirat. iPhone X modell esetén a kijelző jobb felső sarkában látható a hálózat típusa.
A szolgáltatást az arra alkalmas* előfizetéseken folyamatosan aktiváljuk és a bekapcsolásról SMS üzenetet küldünk (*egyes szolgáltatások, mint pl. Telemátrix, ÜHSZ stb. egyelőre kizárják a 4G Hangot. A VoLTE szolgáltatás várhatóan 2018 végére ezen szolgáltatások mellett is elérhető lesz).
4G Hangot támogató telefonnal rendelkezik, illetve 4G Hangot támogató szoftver fut készülékén?
A szolgáltatást támogató készülékek listáját itt találja.
A megfelelő szoftvert a készüléket gyártói oldalán találja meg, vagy a telefonján a frissítést szükséges engedélyezni. Fontos, hogy a szolgáltatás a készüléken is be legyen kapcsolva. A hívás HD minőségéhez szükséges, hogy a fogadó fél is 4G Hang szolgáltatást használjon.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!