Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Telefonom 4G Hang-képes és 4G lefedettségű helyen tartózkodom, mégis megszakadt a 4G adatkapcsolatom. Mi lehet a gond?

A 4G Hang bevezetése a 4G mobilinternet-szolgáltatást nem befolyásolja.

Amennyiben 4G-vel jól ellátott területen tapasztal problémát, kérjük, jelezze az tapasztaltakat ügyfélszolgálatunkon - legegyszerűbben online, ide kattintva -, hogy részletesen kivizsgálhassuk a problémát.

A levél elküldése során kérjük, válassza a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés -Hálózat, lefedettség" kategóriákat.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!