Számlamagyarázó – üzleti mobil szolgáltatások - Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Samsung Galaxy S25
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • T Phone 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Xiaomi
    • Samsung
    • Oppo
    • Cat
    • Tabletek
    • Apple
    • Huawei
    • Lenovo
    • Samsung
    • Számítógépek
    • Laptopok
    • Monitorok
    • Szerverek
    • Egyéb készülékek
    • IT eszközök
    • Irodai telefonok
    • Tartozékok
    • Apple watch
    • Tv-készülékek
    • Kedvezmények / csomagajánlatok
    • Magenta 1 Business
    • Vállalkozói készülékkedvezmény
    • Magenta Moments
    • Üzleti hírlevél feliratkozás
    • Mobil
    • Mobil díjcsomagok
    • Mobilinternet
    • Roaming, nemzetközi hívás
    • Netbővítők, Hangbővítók
    • SIM-szolgáltatások
    • Kiegészítő szolgáltatások
    • Vezetékes
    • Vezetékes internet
    • Üzleti Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Telefon díjcsomagok
    • TV-csomagok
    • Hálózatfejlesztés
    • IoT és Adatátviteli szolgáltatások
    • Üzleti IoT szolgáltatások
    • Adatátviteli megoldások
    • Bérelt vonali internet
    • SD-X (SD-WAN, SD-Network)
    • Biztonsági és adatparki megoldások
    • Üzletmenet támogatás
    • Biztonsági szolgáltatások
    • Szerverek, adatparki szolgáltatások
    • Telekom instant iroda
    • Microsoft szolgáltatások
    • Instant Honlap
    • Instant Laptop
    • Kommunikációs megoldások
    • Mobil Iroda
    • Hálózati megoldások
    • Számlázás, egyenleg
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • E-számla megrendelés
    • Számla megtekintése és letöltés
    • Egyenleg
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag módosítás
    • Előfizetés testre szabása
    • Szolgáltatás áthelyezése
    • Szolgáltatás átírása
    • Készülék beállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • Segítünk, támogatás
    • Hasznos információk
    • Gyakran ismételt kérdések
    • Hibabejelentés
    • Dokumentumtár
    • Elérhetőségek
    • Online ügyintézés
    • Telekom alkalmazás
    • Üzletkereső
    • Telefonos

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Roaming
  • Internet külföldön
  • Meghatalmazás
  • Pénztárgép
  • Számlázás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Üzleti mobil díjcsomagok
  • TV díjcsomagok
  • Vezetékes internet díjcsomagok
Belépés

Számlamagyarázó

Üzleti mobil szolgáltatások

Az üzleti mobil szolgáltatások számlaképén való könnyebb eligazodás érdekében összeállítottunk egy ismertetőt a számlán szereplő legfontosabb adatokról. Figyelmedbe ajánljuk, hogy számládat már sorban állás nélkül, elektronikusan is befizetheted: csoportos beszedési megbízással vagy banki átutalással bankodból! Az illusztrációként szolgáló számlaképen az árak és a feltüntetett szolgáltatások tájékoztató jellegűek.


Bízunk benne, hogy Számlamagyarázónkkal segítségedre lehetünk számláink értelmezésében!

Segítség

  • A kiemelt részek fölé mozgatva a kurzort (vagy mobilon rákoppintva( további információkhoz juthatsz a számla adott részletéről.
  • Mobilon húzd oldalra a számla képét a további részletek megtekintéséhez.
  • E magyarázó buborék bezárásához kattints a színes területre vagy a kérdőjelre.

Szolgáltató

A számla kibocsátója a Magyar Telekom Nyrt.

Számla száma

A havi számla sorszáma. Amennyiben egyszeri átutalással kívánod kiegyenlíteni számláját, kérjük, ezt az adatot tüntesd fel a Közlemény rovatban. Ha több számlát szeretnél befizetni egy utaláson belül, kérjük, hogy a Közlemény rovatban pontosvesszővel válaszd el a különböző számlaszámokat, vagy a számlaszámok helyett a folyószámlaszámot add meg.

Számla kelte

Amikor a szolgáltató számlázó rendszere a havi számlát kiállítja.

Teljesítés időpontja

A számla ellenértékének eddig az időpontig kell megérkeznie a Szolgáltatóhoz. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az egyes fizetési módok esetén akár több nap is eltelhet az összeg megérkezéséig, erről bővebb információt Fizetési lehetőségek és térülési idők menüpont alatt találsz. A megadott határidőn túl történő teljesítés esetén a késedelmes befizetésből eredően késedelmi kamatot számíthatunk fel.

Ügyfél

Az előfizetői szerződésben szereplő Előfizető vagy Számlafizető adatai.

MT ügyfélazonosító

A Magyar Telekom Nyrt. 9 számjegyből álló egyedi ügyfélazonosítója.
Ügyfélszolgálatainkon érdeklődés vagy szolgáltatás megrendelése, illetve ügyintézés esetén az MT ügyfélazonosítóval, valamint az ehhez kapcsolódó egyedi ügyféljelszavaddal (5 számjegyű) azonosíthatod magad.
Kérjük, jelszavad kezeld bizalmasan! Fontos, hogy a telefonos és az internetes ügyintézéskor mindig készítsd elő számládat, mert az MT ügyfélazonosítóra minden esetben szükséged lesz.

Folyószámlaszám

Csoportos beszedési megbízások esetén, kérjük, hogy erre az azonosítószámra hivatkozz!

Fizetendő összeg

A számla bruttó, fizetendő végösszege. Az itt feltüntetett összeget kell befizetned aktuális havi számlád kiegyenlítéséhez.

Számlázott időszak

Az az időszak, amelyre a havi és forgalmi díjakat számlázzuk. Ez minden hónap 1-je és minden hónap utolsó napja közötti időszakra vonatkozik.

Fizetés módja

Többféle fizetési mód választható, például banki átutalás, készpénzátutalási megbízás. Ebben a sorban az aktuális, választott fizetési módot tüntetjük fel.

Elszámolási információ

Nyitóegyenleg: A korábban kiállított számláján a „Záróegyenleg” sorban szereplő összeg.
Záróegyenleg: A folyószámládnak a számla kiállítás napján érvényes egyenlegedet mutatja.

Információs ablak

Aktuális információkat tartalmaz, ez esetben különböző fizetési módokhoz nyújt segítséget.

Előfizetési díjak

A számlázott időszakban használt díjcsomag neve. Amennyiben hónap közben történt díjcsomag váltás, akkor az adott időszakra több díjcsomag név is megtalálható a havi számlán.
Itt olvashatod a telefon szolgáltatásra vonatkozó havi- és forgalmi díjakat*, valamint havi- és forgalmi díj kedvezményeket.
A fekete mezőben a szolgáltatás azonosítója látható.
A díjcsomagnál csak azok a forgalmak találhatók ebben a rovatban, melyek nem képezik a díjcsomag leforgalmazhatóságát. Például nemzetközi hívás, átirányítás díja.

* Amennyiben a díjcsomag díjban foglalt hívási kedvezményeket tartalmaz, a forgalmi díjak csak a kedvezmények felhasználását követően jelennek meg a számlán. A forgalmi díjak, a perc- és kapcsolási díjak, valamint a forgalmidíj-kedvezmények magyarázatai a lap alján olvashatóak.

Előfizetési díj kedvezmények

Az adott díjcsomagra vonatkozó díjkedvezményeket (pl. hűségkedvezményt) mindig a kedvezményezett díjcsomagnál/szolgáltatásnál tüntetjük fel. Itt kerül feltüntetésre az e-pack kedvezmény is.

TESZOR-szám

Amennyiben a számlán feltüntetett valamely tétel besorolása ettől eltér, a szolgáltatás mellett jelezzük azt. Az eltérések például az adatszolgáltatásokból, valamint mobil vásárlásból adódhatnak. A TESZOR szám, a jogi személyek, cégek esetében a könyvelés szempontjából fontosak.

Egyéb díjak

Az utólag fizetendő mobilvásárlás / egyszeri szolgáltatások keretén belül igénybe vett szolgáltatások és tranzakciók díjai (például: autópálya használati jogosultság, mozijegy, mobil parkolás, extra net stb.) csoportosítva a szolgáltatás oszlopban vannak feltüntetve.

Mobil hívószám

Amennyiben a folyószámlaszám alatt több szerződés található, akkor az egyes hívószámok adatait folytatólagosan, lapkihagyás nélkül, tagoltan tüntetjük fel.

Áfakulcs

TESZOR-szám alapú bontás a számla végén található. Az áfamentes tételeket külön sorban tüntetjük fel.

Ügyfélazonosítónkénti bontás (áfa nélkül)

Hívószámonkénti bontásban láthatók a fizetendő végösszegek, nettó összegben megadva.

Költséghelyenkénti bontás (áfa nélkül)

Költséghelyenkénti bontásban láthatók a fizetendő végösszegek, nettó összegben megadva.

Miért több a számlám?

A szokásosnál magasabb számlaösszegnek több oka lehet, például:

  • díjcsomag váltás
  • magasabb forgalmi szokások
  • egyszeri díjak kiszámlázása (pl. mobilvásárlás, extra net)

Pontos információkért keresd ügyfélszolgálati csatornáinkat, melyeket az oldal alján megtalálsz.

Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailen, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek