DELFIN Díj, 2016 - Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

DELFIN Díj 2016

A Magyar Telekom 2008-ban megalapította a DELFIN Díjat, melyet évente ítél oda különböző kategóriákban a legfenntarthatóbb1beszállítóinak. A Díjat 2013-tól már nemcsak saját beszállítói között hirdeti meg, hanem minden Magyarországon tevékenykedő vállalkozás pályázhat az elismerésre

A DELFIN Díj olyan vállalkozások elismerésére szolgál, amelyek fenntartható fejlődés iránti elkötelezettsége kimagasló, tevékenységükhöz viszonyított fenntarthatósági teljesítménye példamutató.

A pályázat célja

A DELFIN Díj odaítélésével a Magyar Telekom a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését szeretné elősegíteni, és az azért tett aktivitásokat kívánja elismerni.

Pályázati követelmények

A DELFIN Díj 2016-ra csak Magyarországon bejegyzett és tevékenykedő vállalatok pályázhatnak. A pályázat keretében csak olyan működő projektet, programot fogadunk el, melyet a 2016-ban már megvalósult (koncepciók és tervek nem képezhetik a pályaművek anyagát).

A pályázat kötelező tartalmi elemei:

  • A pályázati adatlap I. kitöltése
  • A pályázati adatlap II. kitöltése, az alábbiak szerint:
    • A szervezet tevékenységét bemutató szöveges rész. (max. 300 szó)
    • A szervezet fenntarthatósági szempontú általános bemutatása a társadalmi – gazdasági – környezetvédelmi hármas pillér mentén. Ebben a részben kerüljenek bemutatásra az 5. pontbeli, a pályázó vállalatra vonatkozó adatok. (egyenként max. 150 szó)
    • A szervezet kiemelkedő tevékenységének részletes bemutatása az alábbi témák egyike alapján (max. 1500 szó):
      • 1. kategória Megvalósult innováció a fenntarthatóság érdekében (társadalmi és környezeti hatások pozitív irányú megváltoztatása)
      • 2. kategória Esélyegyenlőség támogatása, diszkrimináció-mentesség segítése vállalaton belül és kívül
      • 3. kategória Klímavédelemmel kapcsolatos beruházás és fejlesztés
      • 4. kategória Fenntarthatósági tudatformálás, oktatás

A pályázatokat az egyes részekhez megadott terjedelemben, magyar nyelven kérjük elkészíteni.

A pályázat benyújtása:

A pályázatot elektronikusan formában kell elkészíteni és benyújtani a következő e-mail-címen: fenntarthatosag@telekom.hu
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni „DELFIN 2016”
A pályázat benyújtásával a pályázó igazolja, hogy azt a pályázati feltételek ismeretében, annak megfelelően készítette el,hozzájárul annak közzétételéhez; valamint kijelenti, hogy az abban szereplő adatok a valóságnak megfelelnek.
Korábbi kiírásokban már nyertes pályázat nem indulhat a mostani kiírásban.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. május 1.

Pályázat elbírálásának módja

A pályázatokat szakmai zsűri értékeli és rangsorolja az alábbiak szerint:

  • A pályázó vállalatra vonatkozó adatok:
    • Felelős vállalatirányítás (0-5 pont) 
      Milyen irányítási modellt követ a vállalat, és hogyan valósul meg ennek a gyakorlati alkalmazása, mennyire átlátható
    • Etikai megfelelés biztosítása (0-5 pont)
      Hogyan biztosítja a vállalat a tisztességes üzleti magatartás, valamint a jogi és etikai normáknak való megfelelést?
    • Környezeti teljesítmény (0-5 pont)
      Milyen környezeti mérőszámokat használ a vállalat és hogy követi ezek alakulását, milyen céljai vannak?
    • Környezetközpontú menedzsment rendszer (0-5 pont)
      Milyen menedzsment rendszert használ a vállalat?
    • Klímavédelem (0-5 pont)
      Milyen szén-dioxid csökkentési lépéseket tesz a vállalat?
    • Foglalkoztatási gyakorlat (0-5 pont)
      Hogyan biztosítja a vállalat a diszkriminációmentességet, az egyenlő bánásmódot, a munkahelyi sokszínűséget?
    • Vállalati állampolgárság (0-5 pont)
      A vállalat mint a társadalom része, hogyan járul hozzá a társadalmi célokhoz (önkéntes munka, adományozás stb.)?
    • Esélyegyenlőség (0-5 pont)
      Hogyan biztosítja a vállalat az egyenlő esélyeket munkavállalói és ügyfelei számára?
  • Valamint a választott témára vonatkozó adatok:A választott témában mind a 4 fenti szempont mentén kerüljön bemutatásra a megoldás. Ha valamelyik szempont nem kerül kifejtésre, arra a zsűri automatikusan 0 pontot ad.
    • A megoldás újszerűsége, jelentősége az adott iparági gyakorlatokhoz képest (0-10 pont)
    • A megoldás társadalmi dimenzióban elért teljesítménye (0-10 pont)
    • A megoldás gazdasági dimenzióban elért teljesítménye (0-10 pont)
    • A megoldás környezeti dimenzióban elért teljesítménye (0-10 pont)

A Bíráló Bizottság tagjai

  • Bodó Péter – a Route 4 you alapítója
  • György Bence, az origo főszerkesztője, a Fenntarthatósági Média Klub képviselője
  • Dr. Pataki György, a Budapesti Corvinus Egyetem docense
  • Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom fenntarthatósági központjának vezetője

Díjak

  • Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotása,
  • Kiállítási lehetőség a Fenntarthatósági Nap elnevezésű, szeptember végi fesztiválkonferencián
  • 2-3 perces, a nyertes pályázatot bemutató film és ennek online promóciója
  • nyertes KKV esetén:
    • Next Business Comfort M +2 GB mobilnettel (havidíj 12 hónapig 100% kedvezmény)
    • Korlátlan böngészés és e-mail opció (féltörthavi havidíjra 100% kedvezmény, maximum 12 naptári hónapig)
    • Office 365 Vállalati Prémium csomag (havidíj 12 hónapig 100% kedvezmény)
  • nyertes nagyvállalat esetén:
    • bemutatkozási és kiállítási lehetőség a T-Systems Magyarország 2016-os Symposiumán

A Díj átadása

A DELFIN Díjat ünnepélyes keretek között a XVII. Magyar Telekom Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén adjuk át 2016. június 10-én a Magyar Telekom székházában (1013 Budapest, Krisztina krt. 55.)

A pályázattal kapcsolatos kérdéseiket a fenntarthatosag@telekom.hu e-mail címen tehetik fel.

Kapcsolódó dokumentumok

  • DELFIN-Díj pályázati adatlap [XLS, 147,5 kB]

1) Fenntarthatóság – a gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi érdekek harmonizálása, összhangja. A Magyar Telekom fenntarthatósági tevékenységéről bővebben: https://www.telekom.hu/fenntarthatosag

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek