GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha nem kaptam e-mail értesítést az elektronikus számlám elkészültéről?

Amennyiben nem kapsz időben értesítést a számla elkészüléséről, javasoljuk, hogy a késedelmes fizetés elkerülése érdekében mielőbb ellenőrizd az alábbiakat:

  • az e-mail postaládádat, mert előfordulhat, hogy a levelezőrendszered automatikusan spamnek/promóciónak jelöli a kiküldött értesítést vagy a postaládád megtelt,
  • a Díjneten (Felhasználó adatai/Személyes adatok menüpontban) vagy az online ügyfélszolgálaton ("Számlák" menüpontban a "Számlázási beállítások" részben, a "Számlázási beállítások" gomb megnyomásával) megadott e-mail címed helyességét,
  • a hitelesített számlát eléred-e, illetve le tudod-e tölteni az online ügyfélszolgálatra bejelentkezve.

Az e-mail értesítést minden esetben a hiteles számla elkészítése után küldjük ki, azonban előfordulhat, hogy a számla adatai (pl. Összesítő, Számlatételek) és a fizetés funkciója már néhány nappal korábban is elérhető. Ebben az esetben, ha szükséged van a hiteles, letölthető számlára, kérjük, várd meg annak elkészültét és e-mail értesítés megérkezését.

Amennyiben e-mail címed a regisztráció óta megváltozott, kérjük, módosítsd azt az online ügyfélszolgálatunkra bejelentkezve (a "Számlák" menüpontban a "Számlázási beállítások" részben, a "Számlázási beállítások" gomb megnyomásával), illetve, ha Díjnet regisztrációval rendelkezel, a Díjnet oldalán a Felhasználó adatai/Személyes adatok menüpontban.

Előfordulhat, hogy a hónap első néhány napjában még nem készül el az elektronikus havi számla. Ha nem kaptál e-mail értesítőt, javasoljuk, hogy látogass vissza egy-két nappal később  honlapunkra, és ellenőrizd, hogy a számla feltöltése időközben megvalósult-e.

Ha továbbra sem kapsz e-mail értesítést, kérjük, jelezed nekünk e-mailben, a Számla/Számlafizetés kategóriát kiválasztva, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával.


Fontos! Ha a számlákat postai úton kapod, akkor is van lehetőséged azok online megtekintésére és online befizetésre is. Azonban vedd figyelembe, hogy ebben az esetben a számlakép nem rendelkezik elektronikus hitelesítéssel (vagyis elektronikus formában nem használhatod fel pl. adó- vagy banki ügyek intézéséhez), illetve a számlakép feltöltéséről sem kapsz e-mail értesítést. Amennyiben a jövőben szeretnél e-mail értesítést kapni, javasoljuk, hogy az online ügyfélszolgálatra belépve igényelj elektronikus számlát a Számlák menüpontban az Elektronikus számla linkre kattintva.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!