Mikor és hogyan vehetem igénybe az Egészségvonal szolgáltatásait?
Az Egészségvonal az Ügyféltájékoztatóban szereplő telefonszámon, a nap 24 órájában, hétköznap és hétvégén is hívható.
A vonal végén szakképzett orvosok segítenek egészségmegőrzéssel, betegséggel kapcsolatos kérdéseidben.
Az automata telefonközpont először tájékoztat a hangrögzítés tényéről, és felhívja figyelmed arra, hogy a telefonon keresztül, szóban kapott orvosi információ tájékoztató jellegű, és nem helyettesíti a személyes orvosi vizsgálatot.
Ezután megtörténik az azonosítás, ami alapján ellenőrzik, hogy valóban jogosult vagy-e a szolgáltatásra (név, születési dátum vagy egyéb egyedi azonosító adat).
Amennyiben nem szerepelsz az adatbázisban, azaz nem vagy jogosult a szolgáltatás igénybevételére, a szolgáltató megtagadhatja a válaszadást. A sikeres azonosítást követően elmondhatod problémád és felteheted kérdéseid az orvos szakértőknek.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!