Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Apple Watch aktiváló felületen a "Watch" alkalmazásba?

Az aktiváló felületre való belépéshez szükséged van a Telekom Fiók felhasználónevedre és jelszavadra. Ez az a felhasználónév, jelszó páros, amit honlapunk Belépés menüjében használsz.

Az aktiváló felületen kizárólag E-mail cím - jelszó vagy Telefonszám - jelszó párossal lehetséges a belépés.
A megszokottól eltérően nincs lehetőséged egyszeri jelszavas (SMS kód), Facebook fiókos, vagy automata azonosításra. Azonosítóként pedig Magyar Telekom (MT), folyószámla és egyéb azonosítókat sem tudsz használni.

Amennyiben nincs ilyen állandó felhasználóneved és jelszavad, akkor kérj a felületen új jelszót.

Ha nem rendelkezel e-mail cím vagy telefonszám azonosítóval és az ahhoz tartozó állandó jelszóval, készíts magadnak az online ügyfélszolgálatunkon ilyen típusú Telekom fiókot és csatold a fiókhoz az iPhone készülékedben használt telefonszámot.

Ide kattintva van lehetőséged a telefonszámodhoz új jelszó beállítására.

Fontos!
Az Apple Watch hálózati beállítása előtt olvasd át alaposan az oldalunkat, ahol az aktiválás feltételeiről részletesen olvashatsz.
Aktiválás előtt ellenőrizd, hogy engedélyezted-e az adatkapcsolatot órádon is, illetve a telefonodon aktív-e adatkapcsolat.

Utoljára frissítve: 2021. június 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!