GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudok hívást indítani és fogadni az online vásárlás alkalmával kapott SIM-kártyámmal. Mi a teendőm?

A kiszállított havi díjas SIM-kártya új készülékvásárlás és készülékcsere esetén is inaktív állapotú (biztonsági okokból), ami azt jelenti, hogy a SIM-kártyáról hívásindítás, hívásfogadás nem lehetséges.

Az új előfizetéshez biztosított SIM-kártyát az átvételt igazoló összesítő bizonylat visszaérkezését követően automatikusan aktiváljuk.

Ha ennél korábbi időpontban szeretnéd a kártyát aktiválni, akkor:

  • Havi díjas előfizetés esetén, a +36 (30) 930-3030 vagy +36 (1) 265-9090 hívószámokon elérhető munkatársaink - azonosítást követően - aktiválják SIM-kártyádat. A telefonszámok munkanapokon 8:00-tól 18:00 óráig érhetőek el.
  • Domino hang SIM-kártyák esetében, a hálózatra történt feljelentkezés után a mobiltelefonról már tudsz is hívást indítani, fogadni, a Domino SIM-kártyák aktiválása automatikusan történik.

Meglévő előfizetésedhez vásárolt készülék esetén is biztosítunk számodra új, univerzális méretű SIM-kártyát, melyet üzletünkben vehetsz át.

Amennyiben havi díjas kártyád esetén az aktiválást követően is fennáll a probléma, javasoljuk, hogy a 1414 telefonszámunkon vagy e-mailben a Készülék és műszaki beállítások/SIM-kártya kategóriát választva fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Utoljára frissítve: 2019. június 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!