Nem működik megfelelően a telefonom, mit tehetek?
Javasoljuk, hogy első lépésként ellenőrizd:
- a készülék használati útmutatójának segítségével a beállításokat,
- a telefon töltöttségi szintjét,
- az eszköz által mutatott térerősséget,
- próbáld meg áthelyezni a SIM-kártyát egy másik készülékbe (ha rendelkezésére áll), így kiszűrhető, hogy pl. a készülék, vagy a kártya okozza-e a problémát,
- okostelefonok esetén megoldást jelenthet a háttérben futó felesleges programok törlése, a feladatkezelő alkalmazás letöltésével.
Abban az esetben, ha olyan hibáról van szó, amely a fentiek segítségével nem orvosolható, akkor a készülék bevizsgálása, javítása érdekében kérünk, keresd fel a márkaszervizt, mely(ek) elérhetőségéről a gyártó honlapján tájékozódhatsz.
Hibás készülékek leadása javítás céljából:
A gyártónál vagy annak kijelölt hivatalos szervizpartnerénél az eszközt bárki leadhatja, aki be tudja mutatni a jótállási jegyet. Ennek hiányában az IMEI vagy sorozatszámot tartalmazó vásárlási számla szükséges.
A javíttatási folyamat gyártónként eltérő lehet, mely a javítás megrendelésekor biztosított bizonylatok alapján történik, a Telekomtól függetlenül.
Az ügyintézéshez vidd magaddal a készüléket, annak tartozékait, valamint a vásárlást igazoló számlát és a jótállási jegyet. A készülékek szervizelésével kapcsolatban további információkat honlapunkon találsz.
Amennyiben jelenleg még jótállási időn belül van a telefon, és a megállapított hiba típusa azt engedi, a javítás térítésmentes lehet. Minden más esetben (jótállási időn kívül és/vagy nem rendeltetésszerű használatból fakadó probléma) a szervizelés költsége a készülék tulajdonosát terheli.
Jótállási időn túl a bevizsgálási díj is a tulajdonost terheli, melyet a szerviz nem tud visszatéríteni még akkor sem, ha a javítást nem kéred.
Ha rendelkezel készülékbiztosítással, jogos kárigény esetén mobiltelefonod megjavíttatjuk, vagy ha a javítás nem lehetséges, kicseréljük.
A garanciális feltételekről bővebben itt olvashatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!