Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Befizettem az otthoni előfizetésemhez kapcsolódó számla elmaradásom. Hová küldhetem az erről szóló igazolást?

A gyorsabb ügyintézés miatt javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:

A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.

Ha az előfizetésed díjtartozás miatti korlátoztuk, az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételek 3/b. mellékletének megfelelően, bruttó 5 250 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.

Amennyiben további kérdésed lenne, javasoljuk, hívd a 1414-es telefonszámunkat (Hogyan kommunikáljak Vandával?).

Utoljára frissítve: 2022. augusztus 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!