2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Részletes segítség az online belépéshez.

Az online ügyfélszolgálatunkat ide kattintva éred el.

1. Telekom fiókkal:

  • a Telekom fiók telefonszámoddal (ami lehet Telekom mobil telefonszám, de megadhatod bármely más szolgáltató mobil hívószámát is)
  • az e-mail címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 jegyű Telekom fiók jelszóval
  • vagy a Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal

Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelenik meg minden Telekom előfizetésed és azok számlái, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.

2. Vagy az előfizetésedhez tartozó jelszavas belépéssel:

Mobil-előfizetés esetén (a "Belépési azonosító", az érintett hívószám 301234567 formátumban):

  • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.

A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.

A bejelentkezés után megadhatod a Telekom fiók jelszavad, e-mail címed, illetve összekapcsolhatod hívószámodat a Facebook profiloddal is. A későbbiek során a megadott jelszót használhatod a bejelentkezéshez, valamint az e-mail címeddel és/vagy Facebook profiloddal is kezdeményezheted a bejelentkezést.

Otthoni előfizetés esetén (a "Belépési azonosító", az érintett előfizetés MT-azonosítója 123456789 formátumban):

  • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
  • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.

A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS és e-mail díjmentes.

A bejelentkezés után megadhatod a Telekom fiók telefonszámod, jelszavad, e-mail címed, illetve összekapcsolhatod hívószámodat a Facebook profiloddal is. A későbbiek során a megadott mobil telefonszámot, jelszót használhatod a bejelentkezéshez, valamint az e-mail címeddel és/vagy Facebook profiloddal is kezdeményezheted a bejelentkezést.

Üzleti előfizetés esetén:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
  • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
  • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.

Hol találod az azonosítót és felhasználónevet?
A telefonszámot és az MT ügyfél-azonosítót a szerződésen illetve a számlán is megtalálhatod.
Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés adminisztrátora adta meg.
A kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes.


Domino adategyeztetés után:
Amennyiben az adategyeztetésben érintett Domino hívószámon előfizető módosítás történt, akkor ezzel párhuzamosan a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra fel kell csatolnod.


További segítség:

Amennyiben ezek ellenére sem tudsz belépni az online önkiszolgálóba, keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésedre.


Töltsd le most a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!