Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

DÍJCSOMAG-MÓDOSÍTÁS MAGENTA 1 ELŐFIZETŐKNEK

Amennyiben szolgáltatásaidra csoportosan vállaltál hűséget, ezzel készülékkedvezményt is érvényesítettél, úgy a szolgáltatásaidra a csoportra vonatkozó díjcsomagváltási szabályok és lehetőségek érvényesek.
További információkért érdeklődj üzleteinkben vagy hívd a 1414-et.

Részletek

A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont díjcsomagok közül az otthoni internet- és a mobil hang, illetve mobilinternet díjcsomag módosítható a feltételeknek megfelelően.

Fontos, hogy ha olyan változtatást kérsz, amely eltér a Magenta 1 igénybevételi feltételeitől, akkor a kedvezmény a továbbiakban egyik részes előfizetésre sem érvényesül. A részes előfizetések határozott tartamú szerződése (hűségideje) is befolyásolja a módosítási lehetőségeket, amelyek részleteiről elérhetőségeinken tájékozódhatsz.

A módosításhoz szükség lesz az előfizetésedhez kapcsolódó azonosítódra is.

Módosítási igényedet az alábbi elérhetőségeinken jelezheted:

ico_1414-84.svg

Telefonos ügyfélszolgálatunkon

Részletek
ico_uzleteinkben_84.svg

Személyesen üzleteinkben

Üzletkereső