Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

ED belentés - Eseménydíjas hang szolgáltatás

Számhasználó partner adatai
A mező kitöltése kötelező.
A mező kitöltése kötelező.
Ide küldjük a visszaigazolást és a választ.
A mező kitöltése kötelező. Hibás e-mail formátum.
pl.: 301234567 vagy 84123456
A mező kitöltése kötelező.
Hiba részletei
pl. 901234567 vagy 123456
A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.
A mező kitöltése kötelező.
Kérjük, itt adja meg a hívó számát, időpontját és a kapott hangbemondás szövegét, egyéb részleteket.
A mező kitöltése kötelező.
pl.: 301234567 vagy 84123456
Hibás mező formátum.
+36
A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.
+36
A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Köszönjük bejelentését, amelyet igyekszünk mielőbb feldolgozni.

Kérdés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott e-mail-címen. Köszönjük a türelmét! Üdvözlettel: Magyar Telekom