Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

S.O.S. MESTER HÁZTARTÁSI BIZTOSÍTÁS

Előnyök:

  • Azonnali segítség háztartási vészhelyzet esetén
  • Időgarancia: a segítség akár 1 órán belül megérkezik
  • Háztartási vészhelyzet esetén költségátvállalás 25 000 Ft-ig

Az S.O.S. Mester Háztartási biztosítás havi díja:

  • 490 Ft / hó

Biztosítási esemény utáni biztosítási összeg

  • Háztartási vészhelyzet elhárítási költségei (egyszeri kiszállási díj, rezsi óradíj, anyagköltség): biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig
  • Időgarancia, ha a vállalt időhatáron belül nem érkezik a helyszínre a megfelelő szakiparos: egyszeri 5000 Ft kötbér
ico_1414-84.svg

Rendeld meg telefonon!
A 1414-es szám felhívásával.

ico_uzleteinkben_84.svg

Rendeld meg személyesen!
Javasoljuk, foglalj időpontot.

A biztosítás részletei:

Milyen esetekre vonatkozik a biztosítás?

Sürgős beavatkozást igénylő háztartási vészhelyzet esetén a Biztosító megszervezi az alábbi szakipari területeken bekövetkezett vészelhárítási tevékenység ellátását:

  • villanyszerelés
  • vízvezeték-szerelés
  • duguláselhárítás
  • gázvezeték-szerelés
  • fűtésszerelés
  • zárszerelés
  • üvegezés
  • tetőfedés

Mi a háztartási vészhelyzet?

Például: csőtörés következtében ázik a lakás; elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték; csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés következik be; beletört a kulcs a zárba és nem lehet kinyitni vagy bezárni a lakást.

A Biztosító fedezi az általa küldött szakiparosnak a vészelhárítás során felmerült költségeit (egyszeri kiszállási díj, rezsióradíj, anyagköltség) biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig. Abban az esetben, ha a vészelhárítási tevékenység költsége a 25 000 Ft összeget meghaladja, a különbözet megfizetésére a biztosított köteles.

Időgarancia

A Biztosító vállalja, hogy biztosítási esemény bekövetkeztekor, a fővárosban, a bejelentéstől számított 1 órán belül, megyeszékhelyen 2 órán belül, egyéb településen 4 órán belül a helyszínre küldi a megfelelő szakiparost. Amennyiben ez nem történik meg, a Biztosító egyszeri 5000 Ft kötbért köteles fizetni a biztosítottnak.

Szakiparos ajánlása

Abban az esetben, ha a bekövetkezett káresemény nem minősül biztosítási eseménynek, illetve amennyiben a biztosított egyéb, szakipari tevékenységet igénylő munkálatokat kíván elvégezni, a Biztosító a közreműködője útján szakiparost ajánl az alábbi tevékenységekhez: faburkolatok lerakása, szaniterek beszerelése, elektromos munkák kivitelezése, festés, tapétázás (az elvégzett munka valamennyi költsége azonban teljes egészében a biztosítottat terheli).

Megkötések, kizárások

  • Nem tekinthetők vészhelyzetnek, azaz biztosítási eseménynek olyan helyzet, ami nem igényel azonnali beavatkozást, nem okozza az ingó és ingatlan vagyon nagymértékű károsodását, továbbá a biztosítási fedezet nem terjed ki meghibásodott készülékek javítására.
  • Egy Biztosított egyidejűleg csak egy lakóépületet vonhat a biztosítás körébe, továbbá egy lakóépületet csak egy Biztosított vonhat egyidejűleg a biztosítás körébe.
  • A Biztosító nem fizet kötbért, amennyiben az időgarancia bizonyítottan a Biztosítón kívülálló ok miatt nem teljesül (pl. útlezárás, forgalmi dugó, ügyfél nincs otthon) vagy ha a biztosítottal egy későbbi időpontban állapodtak meg.

A szolgáltatás feltételei

A biztosítási szolgáltatást az alábbi feltételeknek megfelelő Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-ügyfelek vehetik igénybe:

  • 18 év feletti természetes személy,
  • Telekom otthoni szolgáltatás vagy mobilszolgáltatás lakossági havi díjas előfizető, azaz vezetékes telefon- vagy mobilszolgáltatásra vonatkozó havi díjas Magyar Telekom előfizetői szerződéssel rendelkezik
  • elfogadja a csoportos biztosítási szerződés feltételeit és hozzájárul ahhoz, hogy a szerződés hatálya rá kiterjedjen,
  • a csatlakozási nyilatkozattal a csoportos biztosítási szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Magyar Telekom a Biztosítónak bejelentett,
  • nincs tartozása.

Kárigény bejelentés

A biztosítási eseményt azonnal, de legkésőbb a keletkezéstől számított 24 órán belül be kell jelentenie a biztosítottnak az alábbi 0-24 óra között elérhető kárbejelentő vonalon:

  • Telefonszám: +36 (1) 236-7533