S.O.S. Mester Háztartási biztosítás

  • Azonnali segítség háztartási vészhelyzet esetén
  • Időgarancia: a segítség akár 1 órán belül megérkezik
  • Háztartási vészhelyzet esetén költségátvállalás 25 000 Ft-ig
  • 490 forintos havi díj

Rendeld meg személyesen!

Üzletkereső  

Díjazás

Az S.O.S. Mester Háztartási biztosítás havi díja

490 Ft / hó

Biztosítási díjtáblázat

Biztosítási esemény

Biztosítási összeg

Háztartási vészhelyzet elhárítási költségei
(egyszeri kiszállási díj, rezsióradíj, anyagköltség)

biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig

Időgarancia
Ha a vállalt időhatáron belül nem érkezik a helyszínre a megfelelő szakiparos.

egyszeri
5000 Ft kötbér

A biztosítás részletei

Milyen esetekre vonatkozik a biztosítás?

Sürgős beavatkozást igénylő háztartási vészhelyzet esetén a Biztosító megszervezi az alábbi szakipari területeken bekövetkezett vészelhárítási tevékenység ellátását:

  • villanyszerelés
  • vízvezeték-szerelés
  • duguláselhárítás
  • gázvezeték-szerelés
  • fűtésszerelés
  • zárszerelés
  • üvegezés
  • tetőfedés

Mi a háztartási vészhelyzet?

Például: csőtörés következtében ázik a lakás; elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték; csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés következik be; beletört a kulcs a zárba és nem lehet kinyitni vagy bezárni a lakást.

A Biztosító fedezi az általa küldött szakiparosnak a vészelhárítás során felmerült költségeit (egyszeri kiszállási díj, rezsióradíj, anyagköltség) biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig. Abban az esetben, ha a vészelhárítási tevékenység költsége a 25 000 Ft összeget meghaladja, a különbözet megfizetésére a biztosított köteles.


Időgarancia

A Biztosító vállalja, hogy biztosítási esemény bekövetkeztekor, a fővárosban, a bejelentéstől számított 1 órán belül, megyeszékhelyen 2 órán belül, egyéb településen 4 órán belül a helyszínre küldi a megfelelő szakiparost. Amennyiben ez nem történik meg, a Biztosító egyszeri 5000 Ft kötbért köteles fizetni a biztosítottnak.


Szakiparos ajánlása

Abban az esetben, ha a bekövetkezett káresemény nem minősül biztosítási eseménynek, illetve amennyiben a biztosított egyéb, szakipari tevékenységet igénylő munkálatokat kíván elvégezni, a Biztosító a közreműködője útján szakiparost ajánl az alábbi tevékenységekhez: faburkolatok lerakása, szaniterek beszerelése, elektromos munkák kivitelezése, festés, tapétázás (az elvégzett munka valamennyi költsége azonban teljes egészében a biztosítottat terheli).


Megkötések, kizárások

  • Nem tekinthetők vészhelyzetnek, azaz biztosítási eseménynek olyan helyzet, ami nem igényel azonnali beavatkozást, nem okozza az ingó és ingatlan vagyon nagymértékű károsodását, továbbá a biztosítási fedezet nem terjed ki meghibásodott készülékek javítására.
  • Egy Biztosított egyidejűleg csak egy lakóépületet vonhat a biztosítás körébe, továbbá egy lakóépületet csak egy Biztosított vonhat egyidejűleg a biztosítás körébe.
  • A Biztosító nem fizet kötbért, amennyiben az időgarancia bizonyítottan a Biztosítón kívülálló ok miatt nem teljesül (pl. útlezárás, forgalmi dugó, ügyfél nincs otthon) vagy ha a biztosítottal egy későbbi időpontban állapodtak meg.


A szolgáltatás feltételei

A biztosítási szolgáltatást az alábbi feltételeknek megfelelő Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-ügyfelek vehetik igénybe:

  • 18 év feletti természetes személy,
  • Telekom otthoni szolgáltatás vagy mobilszolgáltatás lakossági havi díjas előfizető, azaz vezetékes telefon- vagy mobilszolgáltatásra vonatkozó havi díjas Magyar Telekom előfizetői szerződéssel rendelkezik
  • elfogadja a csoportos biztosítási szerződés feltételeit és hozzájárul ahhoz, hogy a szerződés hatálya rá kiterjedjen,
  • a csatlakozási nyilatkozattal a csoportos biztosítási szerződéshez csatlakozott, és akit ennek alapján a Magyar Telekom a Biztosítónak bejelentett,
  • nincs tartozása.


Kárigény bejelentés

A biztosítási eseményt azonnal, de legkésőbb a keletkezéstől számított 24 órán belül be kell jelentenie a biztosítottnak az alábbi 0-24 óra között elérhető kárbejelentő vonalon:

  • Telefonszám: +36 (1) 236-7533


Részletes szerződési feltételek

A részletekről az alábbi letölthető dokumentumokból tájékozódhatsz:

Általános szerződési feltételek 2015. április 1. előtti megrendelés esetén (PDF, 139,9 kB)
Általános szerződési feltételek 2015. április 1. utáni megrendelés esetén

Adatkezelési tájékoztató

SOS Mester terméktájékoztató

Vidd magaddal üzletkeresőnket okostelefonodon

telekom-uzletkereso360.png

Találd meg a hozzád legközelebb található Telekom üzletet, Telekom Partner üzletet!

Foglald le a számodra megfelelő szabad időpontot, hogy sorban állás nélkül intézhesd ügyeidet!

Az útvonal tervező segítségével keresd meg a legrövidebb utat a kiválasztott üzletig!

A Telekom alkalmazásban ezen felül intézheted a számlabefizetést, ellenőrizheted aktuális mobilegyenleged, testre szabhatod előfizetésed

Időpontfoglalás a Telekom alkalmazással

Rendeld meg személyesen!

Rendeld meg telefonon!

Telefonon a 1414-es szám felhívásával!

Gyakori kérdések