Rendeld meg személyesen!
Az S.O.S. Mester Háztartási biztosítás havi díja |
490 Ft / hó |
Biztosítási esemény |
Biztosítási összeg |
Háztartási vészhelyzet elhárítási költségei |
biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig |
Időgarancia |
egyszeri |
A biztosítás részletei
Sürgős beavatkozást igénylő háztartási vészhelyzet esetén a Biztosító megszervezi az alábbi szakipari területeken bekövetkezett vészelhárítási tevékenység ellátását:
Mi a háztartási vészhelyzet?
Például: csőtörés következtében ázik a lakás; elektromos zárlat következtében szikrázik a vezeték; csatornadugulás miatt szennyvízkiömlés következik be; beletört a kulcs a zárba és nem lehet kinyitni vagy bezárni a lakást.
A Biztosító fedezi az általa küldött szakiparosnak a vészelhárítás során felmerült költségeit (egyszeri kiszállási díj, rezsióradíj, anyagköltség) biztosítási eseményenként bruttó 25 000 Ft-ig. Abban az esetben, ha a vészelhárítási tevékenység költsége a 25 000 Ft összeget meghaladja, a különbözet megfizetésére a biztosított köteles.
Időgarancia
A Biztosító vállalja, hogy biztosítási esemény bekövetkeztekor, a fővárosban, a bejelentéstől számított 1 órán belül, megyeszékhelyen 2 órán belül, egyéb településen 4 órán belül a helyszínre küldi a megfelelő szakiparost. Amennyiben ez nem történik meg, a Biztosító egyszeri 5000 Ft kötbért köteles fizetni a biztosítottnak.
Szakiparos ajánlása
Abban az esetben, ha a bekövetkezett káresemény nem minősül biztosítási eseménynek, illetve amennyiben a biztosított egyéb, szakipari tevékenységet igénylő munkálatokat kíván elvégezni, a Biztosító a közreműködője útján szakiparost ajánl az alábbi tevékenységekhez: faburkolatok lerakása, szaniterek beszerelése, elektromos munkák kivitelezése, festés, tapétázás (az elvégzett munka valamennyi költsége azonban teljes egészében a biztosítottat terheli).
Megkötések, kizárások
A szolgáltatás feltételei
A biztosítási szolgáltatást az alábbi feltételeknek megfelelő Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-ügyfelek vehetik igénybe:
Kárigény bejelentés
A biztosítási eseményt azonnal, de legkésőbb a keletkezéstől számított 24 órán belül be kell jelentenie a biztosítottnak az alábbi 0-24 óra között elérhető kárbejelentő vonalon:
Részletes szerződési feltételek
A részletekről az alábbi letölthető dokumentumokból tájékozódhatsz:
Általános szerződési feltételek 2015. április 1. előtti megrendelés esetén
(PDF, 139,9 kB)
Általános szerződési feltételek 2015. április 1. utáni megrendelés esetén
Rendeld meg személyesen!
Rendeld meg telefonon!
Telefonon a 1414-es szám felhívásával!