GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha részletfizetéssel rendelek telefont, be kell-e mutatnom közüzemi számlát, bankszámlakivonatot vagy munkáltatói igazolást?

A szerződéskötéshez szükséges dokumentumok listáját ide kattintva tekintheted meg.

Online rendelésed átadásakor nem kérünk Tőled közüzemi számlát, vagy munkáltatói igazolást, az azonosítást a megadott személyi igazolvány/vezetői engedély/útlevél száma alapján végezzük el.

Új havidíjas előfizetés vagy szolgáltatás rendelése esetén fizetőképességi vizsgálatot végzünk:

  • online, vagy
  • személyes vásárláskor a helyszínen, üzletünkben.

A fizetőképességi vizsgálat eredményétől függően mobil előleg fizetésének szükségességét állapíthatjuk meg, mely nem vész el, a havi számlákban jóváírásra kerül, azaz a havi számla összegét csökkenti. A mobil előleg részletekben nem fizethető, csak egy összegben, a szerződéskötés feltételeként.

A készülék részletekből az előleget levonni nem tudjuk, ezért kérjük, a készülék részletet (ha van) minden hónapban egyenlítsd ki.

A mobil előleg az előfizetői szerződéshez kapcsolódik, ezért abban az esetben is kérhetünk előleget, ha csak előfizetést választasz, vagy ahhoz kapcsolódóan 0 Ft-os kezdőrészlettel, illetve akár 0 Ft-ért vásárolsz készüléket.

Domino csomagot, előfizetés nélküli listaáras eszközt és tartozékot részletfizetéssel nem lehetséges vásárolni, ezért az ilyen esetekben nincs fizetőképességi vizsgálat.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!