Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Speedport W721 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével. Észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - Internet" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a DSL kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.

  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
  • Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, nyomd meg a „Konfiguráció indítása” gombot, majd add meg a PIN-kódot. Ezt követően, nyomd meg az „OK” gombot. 
  • Nyomd meg az „OK” gombot, majd válaszd ki a bal oldali menüből a „Hálózat” opciót. Győződj meg róla, hogy a „Mindig online” felirat melletti boksz be van pipálva.
  • Ezután a bal oldali menüben válaszd ki az „Állapoton” belül a „Részletek” almenüt.
  • Nézd meg, hogy a „Nyilvános WAN-IP:” mellett van-e szám.  Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez (A Nyilvános WAN-IP után nincs szám), akkor kattints a „Konfiguráció” menüre, majd a „Hálózat” almenüre! Itt írd be az internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk ki. Majd nyomd meg a „Mentés” gombot.
  • Ha ezután sem jelenik meg szám a „Nyilvános WAN-IP” mellett vagy nem tudod a felhasználóneved és/vagy jelszavad, kérjük jelezd észrevételed a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha megjelent szám a „Nyilvános WAN-IP” mellett, de a szolgáltatás nem működik, hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, ahol munkatársaink ellenőrzik az internet szolgáltatás működését.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2022. augusztus 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!