Hogyan mondhatom le a Telekomnál kötött Családi baleset-biztosítást?
A Családi baleset-biztosítás bármikor lemondható:
- e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
- 1414 telefonszámunkon,
-
üzleteinkben.
A szolgáltatás díját az aktív napok száma szerint időarányosan számlázzuk.
A biztosítás automatikusan megszűnik, ha:
- a biztosított, vagy társbiztosított betölti a 75. életévét,
- az előfizetői szerződés megszűnik,
- Telekom otthoni szolgáltatásnál: a szolgáltatás átírását követően,
- Telekom mobil szolgáltatásnál: számlafizető váltáskor, illetve akkor, ha az alapszolgáltatást 15 napot meghaladóan szüneteltetjük,
- a Magyar Telekom és a UNION Biztosító között fennálló Csoportos Balesetbiztosítás megszűnése esetén.
A biztosítási jogviszony a balesetbiztosítás szolgáltatás tényleges megszüntetésének napjáig él.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!