Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek
Fontos információk az ünnepi kiszállítással kapcsolatban! Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg a PIN- és PUK-kódomat, ha blokkoltam a SIM-kártyámat, de nem találom a kódot tartalmazó plasztik kártyát?

PIN-kód

Ha elfelejtetted vagy nem találod a PIN-kódodat, javasoljuk, hogy PUK1-kódod segítségével készíts újat. A PUK-kód beírására akkor van lehetőséged, ha a PIN-kód megadásával már háromszor próbálkoztál, vagyis háromszor rossz PIN-kódot adtál meg. Az új egyedi PIN-kód elkészítéséhez - az érintett eszköz kiválasztása után -, ide kattintva találsz segítséget.


Havi díjas előfizetés PUK-kódja az alábbi módokon igényelhető:

A PUK kód kiadásához a telefonszámhoz tartozó ötjegyű szerződés szintű jelszó ismerete szükséges. Amennyiben nem emlékszel a szerződés szintű ötjegyű jelszavadra, akkor személyesen, üzleteinkben készíthetsz új jelszót.

Domino SIM-kártya PUK-kódja

Az érintett Domino hívószámról indítva a lekérdezést:

  • a 1777-es számon, Domino központunkon keresztül, ha már rendelkezel Domino jelszóval.

Amennyiben nem tudod az előfizetésedhez tartozó Domino jelszót, vagy még nem hoztad azt létre pl. a Domino központban, a PUK-kódot megigényelheted e-mail-ben (a Domino előfizető által saját kezűleg aláírt szkennelt levél csatolásával).


A PUK-kód kiadásának díjazását az Általános szerződési feltételek 3/a. mellékletében a Mobil Havi díjas és Mobil Domino díjszabásunkban olvashatod.

Ha a PUK-kódot helyesen adtad meg, és a feloldás sikeres, akkor készülékeden lehetőséged lesz egy új, általad kiválasztott PIN kód megadására.

Amennyiben a PUK-kódot tízszer hibásan írod be, a kártya biztonsági okokból végleg letiltásra kerül. Ilyenkor kártyacserére van szükség, melynek díja bruttó 4 500 Ft/alkalom/db.

A kártyacserét Telekom üzleteinkben igényelheted, ahová időpontot is foglalhatsz honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásunkban.
A SIM-kártya cseréje csak a havi-díjas vagy Domino előfizető személyes jelenlétében, a személyes okmányai bemutatásával, illetve ügyvéd vagy közjegyző által készített hitelesített meghatalmazással lehetséges. 

Fontos, hogy a kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek! 


Fontos információ, hogy külföldről a 1414 és 1777 számok nem minden esetben érhetőek el.
Az EU területéről ügyfélszolgálatunk havi díjas és Dominos számokról egyaránt elérhető, a +36303440970-es számon.
Az Európai Unión kívül, ügyfélszolgálatunk a +3614474444 telefonszámon várja hívásod, a hívás díjazása a magyarországi előfizető felhívásának díjával egyezik meg.

Utoljára frissítve: 2021. december 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!