Már több napja elküldtem e-mailben a számlapanaszomat, de még nem kaptam rá választ. Miért van ez?
Az Általános szerződési feltételek szerint 30 napon belül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni. A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.
Ha a szükséges műszaki vizsgálatokat nem tudjuk ezen idő alatt teljes körűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat beszerezni, a vizsgálati idő meghosszabbításáról külön értesítést küldhetünk.
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!